Everadvice – Najnowsze wieści

Twoje źródło informacji

Alan Wake 2 screenshot showing Saga Anderson exploring Bright Falls
Aktualności

Broń Alan Wake 2: Gdzie znaleźć każdą broń dla Alana i Sagi


Będziesz chciał zdobyć całą broń Alan Wake 2, jeśli chcesz mieć szansę na przetrwanie horrorów pojawiających się w Bright Falls i w Dark Place. W grze Remedy do zdobywania kluczowych zasobów zastosowano podejście typu survival horror, co oznacza, że ​​niektóre z najcenniejszych broni w grze Alan Wake 2 mogą zostać przeoczone, jeśli nie przeszukasz dokładnie każdego zakątka świata.

Saga Anderson rozpoczyna śledztwo w sprawie rytualnych zabójstw, mając niewiele więcej niż pistolet i latarkę (co za nostalgia, co), ale może szybko rozszerzyć swój arsenał, jeśli tylko będziesz szukać kluczowych lokalizacji broni z Alana Wake’a 2. Jeśli chodzi o Alana, wkrótce zostanie on poprowadzony do latarki i rewolweru, ale będzie musiał rozwiązać kilka zagadek w ciemnych miejscach, aby dostać się do czegokolwiek z nieco większą siłą rażenia.

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, czym jest broń w grze Alan Wake 2 i gdzie można znaleźć wszystkie kluczowe bronie.

Lista broni Alana Wake’a 2

Zrzut ekranu z recenzją Alan Wake 2

(Zdjęcie: lekarstwo)

Broń Sagi Anderson w Alan Wake 2

Zrzut ekranu Alana Wake'a 2 przedstawiający Sagę Anderson eksplorującą Bright Falls

(Zdjęcie: lekarstwo)

W grze Alan Wake 2 Saga Anderson może wyposażyć i ulepszyć pięć broni. Cztery z nich są ukryte w trakcie gry i dostępne dopiero po ukończeniu niektórych rozdziałów. Poniżej znajdziesz informacje na temat każdego z nich.

Pistolet

Zrzut ekranu z recenzją Alan Wake 2

(Zdjęcie: lekarstwo)

Rozdział: POWRÓT 1 – ZAPROSZENIE
Lokalizacja: Domyślny

Saga Anderson rozpoczyna swoją podróż do Cauldron Lake z pistoletem serwisowym w kaburze. Pistolet ma niską siłę rażenia, ale szybko celuje i jest dość precyzyjny – świetnie nadaje się do trafiania w świecące słabe punkty, które znajdziesz u kilku Schwytanych podczas eksploracji lasu. Pamiętaj, że będziesz chciał zebrać jak najwięcej ukrytych Alan Wake 2 pudełka na lunch jak tylko możesz, aby zdobyć fragmenty rękopisu, których możesz użyć do odblokowania ulepszeń broni z Miejsca Umysłu. Radziłbym umieścić 12 fragmentów w ulepszeniu „Więcej pocisków”, zwiększając tym samym rozmiar magazynka o 50%.

Obrzynana strzelba

Kod strzelby Alan Wake 2

(Zdjęcie: lekarstwo)

Rozdział: POWRÓT 2 – SERCE
Lokalizacja: Sklep wielobranżowy Cauldron Lake

Pierwszą okazję do zdobycia strzelby Sawed-Off nadarzy się podczas drugiej misji Saga Anderson. Podczas Return 2: The Heart wrócisz do Cauldron Lake, aby poszukać zaginionego serca Agenta Nightingale’a. Broń jest zamknięta na zapleczu sklepu wielobranżowego Cauldron Lake i dostępna, gdy Schwytany przebije się za tobą przez drewnianą ścianę. Jeżeli nie złapiesz broni teraz, to nadal będziesz mógł ją odnaleźć wracając w teren samochodem Sagi. A jeśli utkniesz, oto przewodnik, jak znaleźć to, co ukryte Kod strzelby Alan Wake 2.

Kusza

Kusza Alana Wake'a 2

(Zdjęcie: lekarstwo)

Rozdział: POWRÓT 3 – LOKALNA DZIEWCZYNA
Lokalizacja: Wodnisty

The Kusza Alana Wake’a 2 to potężna, choć powolna w użyciu broń, którą możesz znaleźć ukrytą w Watery. Broń dalekiego zasięgu będziesz mógł chwycić w najwcześniejszej części Return 3: Local Girl. Najpierw musisz oczyścić miasto i udać się do Świata Kawy. Gdy już będziesz w drodze, na pierwszej przerwie w drodze wypatruj starej chaty. Wewnątrz znajduje się pokój przerw, w którym można zapisać grę, a na zewnątrz znajduje się jeden z nich Lokalizacje kultowych skrytek Alana Wake’a 2. Użyj liczb z bełtami do kuszy, aby poprowadzić Cię do rozwiązania.

Karabin myśliwski

Gałka do drzwi Alan Wake 2 i karabin myśliwski

(Zdjęcie: lekarstwo)

Rozdział: POWRÓT 5 – STARZY BOGOWIE
Lokalizacja: Centrum Wellness

Karabin myśliwski jest dostępny dość późno w fabule Sagi, dopiero po przejściu przez rozdział Return 5: Old Gods. Broń tę łatwo przeoczyć, ukrytą w niedostępnym pomieszczeniu naprzeciwko biura ochrony Centrum Wellness. Biorąc pod uwagę, że ta broń ma ogromną siłę rażenia na dużym dystansie, szczególnie jeśli mądrze zainwestujesz w jej ulepszenia, jest ona jednak warta wysiłku. Jeśli potrzebujesz pomocy, zapoznaj się z naszym pełnym przewodnikiem na temat gdzie znaleźć klamkę i karabin myśliwski w Alan Wake 2.

Strzelba z pompką

Rozdział POWRÓT 6 – ZARYSOWANIE
Lokalizacja: Biuro szeryfa w Bright Falls

Kiedy już przeżyjesz dramat nakładania się w domu opieki Old Gods, będziesz musiał wrócić do Bright Falls. Strzelba Pump-Action ukryta jest w biurze szeryfa Tima Breakera, które do tej pory było zamknięte. Klucz otrzymasz po pierwszej wizycie w kostnicy, więc gdy będziesz gotowy, wróć na górę, wejdź do biura Tima i poszukaj Pump-Action w zamkniętej skrzynce na ścianie (rozwiązanie leży na jego biurku). . Na twoim miejscu przechowywałbym twoją starą strzelbę Sawed-Off w pudełku po butach i odtąd korzystał z tej potężnej nowej broni – będziesz jej potrzebować.


Broń Alana Wake’a w Alan Wake 2

Ujęcie bohatera filmu „Alan Wake 2” przedstawiające Alana Wake’a eksplorującego ciemne miejsce przed kinem

(Zdjęcie: lekarstwo)

Alan Wake jest w stanie wyposażyć i ulepszyć trzy rodzaje broni w Alan Wake 2. Dwie z tych broni zostaną ci wręczone w ramach głównej historii, jednak jedną bardzo łatwo przeoczyć i jest ona cholernie niezbędna, gdy zaczniesz wkraczać w trudniejsze rozdziały.

Latarka i rewolwer

Bronie Alana Wake'a 2

(Zdjęcie: lekarstwo)

Rozdział: INICJACJA 2 – CASEY
Lokalizacja: Ciemne miejsce

Chociaż Alan rozpoczyna swój rozdział dość bezradnie, wkrótce ponownie łączy go klasyczna kombinacja. Latarkę i rewolwer odnajdziesz już na samym początku, po wyjściu ze Studia Talk Show i rozpoczęciu eksploracji pierwszej części rozwijającego się Dark Place Mapy Alana Wake’a 2. Musisz udać się w alejkę (poszukaj zielonego neonu, który sygnalizuje drogę), a po krótkiej scence przerywnikowej otrzymasz prezent od znajomej twarzy. Pamiętaj, musisz szukać Słowa mocy w Alan Wake 2 aby móc ulepszyć swój rewolwer.

Pistolet sygnałowy

Bronie Alana Wake'a 2

(Zdjęcie: lekarstwo)

Rozdział: INICJACJA 4 – ŚPIEWAMY
Lokalizacja: Studio talk-show

Praktycznie otrzymasz Pistolet Sygnałowy pod koniec Inicjacji 4: Śpiewamy. Biorąc pod uwagę, że jest to jedna z najbardziej pomysłowych misji w całej grze Alan Wake 2, nie chcę tutaj za dużo mówić, powiem tylko, że wyjątkowo trudno przeoczyć tę broń. Przechodząc przez spotkanie, w końcu natkniesz się na maszynopis na drewnianym biurku z czerwonym blatem, a Pistolet Sygnałowy będzie właśnie tam. Amunicja do tej broni jest ograniczona, ale świetnie radzi sobie z usuwaniem tłumów z Zaników.

Strzelba dwulufowa

Strzelba Mroczne Miejsce w Alan Wake 2

(Zdjęcie: lekarstwo)

Rozdział: INICJACJA 5 – POKÓJ 665
Lokalizacja: Hotel z widokiem na ocean

Jedna z najlepszych broni w grze Alan Wake 2 i cholernie łatwo ją przeoczyć. Na początku Wtajemniczenia 5: Pokój 665 będziesz musiał spróbować znaleźć drogę powrotną do hotelu Oceanview. Część rytuału polega na rozwiązywaniu zagadek środowiskowych na dachach, a ostatecznie na podniebnym pokładzie z zamkniętym barem. Oznakowanie za ladą jest centralnym elementem sklepu Puzzle z kodem do drzwi hotelu Oceanview, ale wskazuje również, że strzelba jest w pobliżu. Nie chcę tu psuć zagadki, ale jeśli nadal potrzebujesz pomocy, oto ona jak odblokować dwulufową strzelbę w Alan Wake 2.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kamil Leworski to doświadczony specjalista od gier komputerowych, który posiada szeroką wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie. Jego pasja do gier komputerowych pojawiła się w bardzo młodym wieku i od tamtego czasu zawsze marzył o tworzeniu wspaniałych gier, które dostarczą wiele radości i emocji graczom. Jego umiejętności projektowania gier są na bardzo wysokim poziomie, dzięki czemu potrafi tworzyć gry, które zachwycają zarówno swoim wyglądem, jak i rozgrywką. Kamil zawsze stara się, aby każdy element gry był dopracowany i połączony w całość, co sprawia, że gra jest wciągająca i angażująca. Jego umiejętności programistyczne pozwalają mu na tworzenie skomplikowanych algorytmów i mechanik rozgrywki, które sprawiają, że gra działa płynnie i bezproblemowo. Kamil jest również ekspertem w dziedzinie sztucznej inteligencji, co pozwala mu na stworzenie gier, które są inteligentne i dynamiczne. Kamil jest również bardzo kreatywnym człowiekiem, który potrafi wprowadzać innowacje i nowe rozwiązania do swoich projektów. Dzięki temu jego gry zawsze są unikalne i oryginalne. Jego umiejętności przywódcze są również godne podziwu, ponieważ potrafi poprowadzić zespół do osiągnięcia celów projektu. Kamil potrafi motywować zespół, organizować pracę i delegować zadania, dzięki czemu projekt przebiega płynnie i skutecznie. W sumie, Kamil Leworski to nie tylko specjalista od gier komputerowych, ale również osoba, która potrafi połączyć swoją pasję i umiejętności, aby tworzyć gry, które dostarczą wiele radości i emocji graczom.