Everadvice – Najnowsze wieści

Twoje źródło informacji

Starfield ending explained
Aktualności

Czy powinieneś powiedzieć Hadrianowi o jej tacie w Starfield?


Czy powinieneś powiedzieć Hadrianowi o jej tacie w Starfield? Zakończenie linii zadań frakcji UC prowadzi do odkrycia, że ​​Francois „Vae Victis” Sanon był odpowiedzialny za ataki Terramorfów i wciąż żyje. Hadrian Sanon nie ma o tym wiedzy, więc od ciebie zależy, czy chcesz podzielić się prawdą, czy trzymać ją w niewiedzy na temat swoich odkryć na temat jej ojca. Decyzja ta nie ma szczególnie dalekosiężnych konsekwencji w Starfield, ale możesz otrzymać dodatkową misję z linii zadań UC, zachowując ciszę. Poprowadzę Cię przez konsekwencje obu wyborów, a także przez to, co moim zdaniem będzie najlepszym sposobem działania, jeśli chodzi o opowiedzenie Hadrianowi o jej ojcu w Starfield – co zachowałem jako bez spoilerów jak to możliwe.

Najlepszy wybór dla Hadriana i jej taty w Starfield

Wysoki budynek Starfield w Nowej Atlantydzie

(Zdjęcie: Bethesda)
Więcej przewodników Starfield

Żądło Starfield Scorpiona
Gdzie znaleźć rodziców Starfield
Emisariusz Starfield lub Łowca
Wybór Splątanego Starfielda
Pierwszy kontakt Starfielda

Opowiedzenie Hadrianowi o jej ojcu w Starfield ostatecznie nie robi wielkiej różnicy w obu przypadkach, z wyjątkiem tego, że utrzymanie istnienia Vae Victis w tajemnicy pozwala na odrobinę dodatkowej treści. Jeśli ty opowiedz Hadrianowi o jej ojcu, skutecznie kończy linię zadań frakcji UC o jedną misję wcześniej, niż gdybyś trzymał to w tajemnicy, gdy Vae Victis zostaje aresztowana. Chociaż nagrody za ukończenie linii zadań frakcji UC pozostają takie same, niezależnie od tego, co jej powiesz. W ostatniej (opcjonalnej) misji pojawi się kolejna szansa na ujawnienie prawdy o atakach Terramorfów, co oznacza, że ​​nadal możesz uzyskać bardziej szlachetny wynik bez utraty dodatkowej zawartości.

Jeśli utrzymasz Vae Victis w tajemnicy, misje frakcyjne są kontynuowane, choć znowu będziesz miał szansę zepsuć mu wszystko w ostatniej misji, A Legacy Forged. Jeśli zdecydujesz się tego nie robić nawet tam, będziesz mógł wykonać kilka mniejszych misji pobocznych poza linią zadań frakcji UC.

Mając to na uwadze, sugeruję nie mówiąc Hadrianowi o swoim ojcu, przynajmniej nie do czasu misji Legacy Forged, którą w przeciwnym razie mógłbyś przegapić. Będziesz otrzymywać nieco mniej treści i żadnej prawdziwej nagrody za to, przynajmniej z tego, co widzę – równie dobrze możesz kontynuować to do końca.

© GamesRadar+. Nie może być powielana bez zezwolenia

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kamil Leworski to doświadczony specjalista od gier komputerowych, który posiada szeroką wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie. Jego pasja do gier komputerowych pojawiła się w bardzo młodym wieku i od tamtego czasu zawsze marzył o tworzeniu wspaniałych gier, które dostarczą wiele radości i emocji graczom. Jego umiejętności projektowania gier są na bardzo wysokim poziomie, dzięki czemu potrafi tworzyć gry, które zachwycają zarówno swoim wyglądem, jak i rozgrywką. Kamil zawsze stara się, aby każdy element gry był dopracowany i połączony w całość, co sprawia, że gra jest wciągająca i angażująca. Jego umiejętności programistyczne pozwalają mu na tworzenie skomplikowanych algorytmów i mechanik rozgrywki, które sprawiają, że gra działa płynnie i bezproblemowo. Kamil jest również ekspertem w dziedzinie sztucznej inteligencji, co pozwala mu na stworzenie gier, które są inteligentne i dynamiczne. Kamil jest również bardzo kreatywnym człowiekiem, który potrafi wprowadzać innowacje i nowe rozwiązania do swoich projektów. Dzięki temu jego gry zawsze są unikalne i oryginalne. Jego umiejętności przywódcze są również godne podziwu, ponieważ potrafi poprowadzić zespół do osiągnięcia celów projektu. Kamil potrafi motywować zespół, organizować pracę i delegować zadania, dzięki czemu projekt przebiega płynnie i skutecznie. W sumie, Kamil Leworski to nie tylko specjalista od gier komputerowych, ale również osoba, która potrafi połączyć swoją pasję i umiejętności, aby tworzyć gry, które dostarczą wiele radości i emocji graczom.