Everadvice – Najnowsze wieści

Twoje źródło informacji

Hogwarts Legacy house differences
Aktualności

Czy są jakieś różnice w domu Dziedzictwa Hogwartu, kiedy zostaniesz przydzielony?


Możesz się zastanawiać, czy są jakieś różnice przy wyborze domu Dziedzictwa Hogwartu? Czy miejsce, w którym kończysz, zmienia grę po uporządkowaniu, jeśli chodzi o rozgrywkę? Krótka odpowiedź: nie, z wyjątkiem jednej ekskluzywnej misji na dom, która i tak ostatecznie prowadzi do tego samego wyniku.

Podobnie jak w książkach i filmach, każdy dom dzieli uczniów na cztery główne typy osobowości: odważny, mądry, zły i inny. Jednakże, jeśli chodzi o zmiany w rozgrywce lub coś w tym stylu Dziedzictwo Hogwartu, jedyne różnice to unikalne pokoje wspólne, do których będziesz mieć dostęp, oraz cztery misje unikalne dla każdej opcji. Omówimy to bardziej szczegółowo poniżej, a także dwie inne małe różnice, które zależą od Twojego domu.

Czy sortowanie domów w Dziedzictwie Hogwartu ma znaczenie?

Czy sortowanie domów w Dziedzictwie Hogwartu ma znaczenie?

(Zdjęcie: oprogramowanie Avalanche)

Nie ma żadnych realnych zmian w stosunku do wyniku Sortowanie Dziedzictwa Hogwartu ceremonii, więc jeśli nie masz szczególnej ochoty na obejrzenie Azkabanu w misji w domu Hufflepuffu, ogólny główny wątek fabularny pozostaje taki sam.

Wszystkie te misje specyficzne dla domu odbywają się jako 14. główne zadanie, więc stanowią mały krok w bok od ogólnego głównego wydarzenia, a jednocześnie zachowują pewne powiązanie ze sobą – niezależnie od domu/misji, którą posiadasz, wszystko jest mniej więcej takie samo duch: Kawka. Zasadniczo wszystkie cztery misje są różne, ale prowadzą do tego samego wyniku.

Przyjrzyjmy się zatem każdej z misji związanych z domem Dziedzictwo Hogwartu, w które mogą grać tylko uczniowie w tym domu:

Różnice w domach Slytherinu w Hogwarcie

Misja w domu Dziedzictwo Hogwartu Slytherin

(Zdjęcie: Warner Brothers)

Ostatnia nadzieja Scrope’a to misja zbiegająca się z Odpoczynkiem Kawki. Znajdziesz drobne notatki pozostawione dla Ciebie przez skrzata domowego rodziny Blacków, Scrope’a, prowadzące Cię do wybrzeża w regionie Północnego Hogwartu. Zleca ci odnalezienie specjalnej pamiątki rodzinnej należącej do jego zmarłej kochanki Apollonii Black i kieruje cię do groty Kawki, aby ją znaleźć. Z tej misji tak naprawdę nic nie wynika, poza odrobiną dłuższego czasu na zadania w Zakazanym Lesie, ale spośród wszystkich zadań domowych, to zadanie najlepiej pasuje do głównego wątku fabularnego.

Różnice w Hufflepuffie w domu Dziedzictwa Hogwartu

Zadanie dotyczące domu Hufflepuffu Dziedzictwo Hogwartu

(Zdjęcie: WB. Games)

Więzień Miłości widzi, jak twój nieustraszony Puchon otrzymuje sowę, wzywającą cię do pokoju wspólnego na pogawędkę z portretem Eldritcha Diggory’ego. Potrzebuje twojej pomocy w rozwiązaniu starej zagadki morderstwa i wysyła cię do Azkabanu, aby dowiedzieć się więcej. Jest to jedyny raz w grze, kiedy można odwiedzić więzienie czarodziejów, dlatego warto przejść drugą grę, aby tego doświadczyć.

Różnice w domu Dziedzictwa Hogwartu w Ravenclaw

Zadanie dotyczące domu Ravenclawu Dziedzictwo Hogwartu

(Zdjęcie: Warner Brothers)

Pamiątka Ollivandera to zadanie specyficzne dla Ravenclawu w Dziedzictwie Hogwartu. Będziesz pomagać mistrzowi różdżek w wyśledzeniu rodzinnej pamiątki skradzionej przez Kawkę, a w końcu wytropić ducha o lepkich palcach w sowiarni w Hogwarcie, aby dowiedzieć się więcej o jego zbrodniach. Po raz kolejny misja kończy się, gdy w końcu dotrzesz do najważniejszych stron potrzebnych do przejścia do następnego głównego zadania fabularnego.

Różnice w Hogwarcie Dziedzictwo Gryffindoru

Zadanie dotyczące domu Gryffindoru Dziedzictwo Hogwartu

(Źródło zdjęcia: Warner Bros Games. Interaktywne)

Polowanie na zaginione strony to jedyne zadanie w domu Gryffindoru, podczas którego współpracujesz z duchem Prawie Bezgłowego Nicka, aby pomóc mu zaimponować jego widmowym potencjalnym kumplom podczas Bezgłowego Polowania. Jednakże, podobnie jak w przypadku innych misji, kończy się to spotkaniem Kawki i dotarciem do ostatnich stron niezbędnych do kontynuowania głównej linii zadań w grze. Konieczność znalezienia głowy Kawki, zanim będziesz mógł z nim porozmawiać, jest jednak odrębną cechą tego zadania i w tym celu udasz się na grządkę dyni.

Inne różnice w domach w Dziedzictwie Hogwartu

Inne różnice w domach w Dziedzictwie Hogwartu

(Zdjęcie: oprogramowanie Avalanche)

Kolejną różnicą pomiędzy domami będzie to, z kim rozmawiasz podczas pierwszej wizyty w świetlicy, a także sam świetlica. Będziesz jednak rozmawiać ze wszystkimi w trakcie gry, więc nie musisz się martwić, że przegapisz.

Uczniowie Slytherinu rozmawiają z Ominisem Gauntem, Sebastianem Sallow i Imeldą Reyes. Jeśli zostaniesz przydzielony do Ravenclawu, przedstawisz się Amitowi Thakkarowi, Samancie Dale i Everettowi Cloptonowi. Te rozmowy nie sprawią, że zaprzyjaźnisz się z tymi postaciami lepiej lub gorzej, a każdego ostatecznie spotkasz podczas lekcji, zadań lub dedykowanych misji przyjaźni, niezależnie od tego, czy spotkasz ich pierwszej nocy.

Podobnie jak w przypadku zostania czarodziejem lub wiedźmą z Hogwartu, wybór domu to po prostu odrobina koloru, która nie ma większego znaczenia, nawet w przypadku zadań domowych. Istnieją dedykowane misje przyjaźni dla jednej postaci z trzech domów: Sebastiana Sallow (Slytherin), Poppy Sweeting (Hufflepuff) i Natsai Onai (Gryffindor), ale dostaniesz je gdziekolwiek skończysz. Amit Ravenclawu odgrywa również niewielką rolę w głównej misji Lojalność Lodgoka, a także jest przydatny podczas twoich zadań z klasy astronomii, ale jeśli miał własny wątek misji, kończył się na podłodze montażowni.

Wydanie Dziedzictwa Hogwartu było przedmiotem krytyki i debaty ze względu na publiczne stanowisko JK Rowling w sprawie tożsamości płciowej, które w dalszym ciągu kwestionuje inkluzywność w sercu społeczności Harry’ego Pottera. Oto nasze wyjaśnienie na temat Kontrowersje dotyczące Dziedzictwa Hogwartu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kamil Leworski to doświadczony specjalista od gier komputerowych, który posiada szeroką wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie. Jego pasja do gier komputerowych pojawiła się w bardzo młodym wieku i od tamtego czasu zawsze marzył o tworzeniu wspaniałych gier, które dostarczą wiele radości i emocji graczom. Jego umiejętności projektowania gier są na bardzo wysokim poziomie, dzięki czemu potrafi tworzyć gry, które zachwycają zarówno swoim wyglądem, jak i rozgrywką. Kamil zawsze stara się, aby każdy element gry był dopracowany i połączony w całość, co sprawia, że gra jest wciągająca i angażująca. Jego umiejętności programistyczne pozwalają mu na tworzenie skomplikowanych algorytmów i mechanik rozgrywki, które sprawiają, że gra działa płynnie i bezproblemowo. Kamil jest również ekspertem w dziedzinie sztucznej inteligencji, co pozwala mu na stworzenie gier, które są inteligentne i dynamiczne. Kamil jest również bardzo kreatywnym człowiekiem, który potrafi wprowadzać innowacje i nowe rozwiązania do swoich projektów. Dzięki temu jego gry zawsze są unikalne i oryginalne. Jego umiejętności przywódcze są również godne podziwu, ponieważ potrafi poprowadzić zespół do osiągnięcia celów projektu. Kamil potrafi motywować zespół, organizować pracę i delegować zadania, dzięki czemu projekt przebiega płynnie i skutecznie. W sumie, Kamil Leworski to nie tylko specjalista od gier komputerowych, ale również osoba, która potrafi połączyć swoją pasję i umiejętności, aby tworzyć gry, które dostarczą wiele radości i emocji graczom.