Everadvice – Najnowsze wieści

Twoje źródło informacji

Starfield Armillary
Aktualności

Gdzie powinieneś zbudować Armilarę w Starfield?


Czy powinieneś zbudować armię Starfield na swoim statku czy w placówce? Gdziekolwiek się pojawi, musisz bronić wszystkich swoich artefaktów przed atakującymi. W tym momencie głównego wątku fabularnego Starfield kosmiczne gówno uderzy w wachlarz, a siły wroga ruszą, by zaatakować Constellation i ukraść Armilarę, ale możesz bronić tego wszystkiego na własnych warunkach albo na swoim statku, albo w placówka. Obie opcje mają wady i zalety, choć uważam, że przechowywanie tych artefaktów obok szafki kapitana jest najlepszą opcją. Poniżej wyjaśniłem cały wybór, łącznie z zaletami i wadami budowy Armilary w Starfield na swoim statku lub w placówce – a także gdzie znaleźć rzadki neodym, jeśli wybierzesz to drugie.

Gdzie zbudować Armilarę w Starfield

Armia Starfield

(Zdjęcie: Bethesda)

Armillary Starfield to po prostu pojemnik/jednostka wystawowa na wszystkie artefakty, które do tej pory znalazłeś, ale ważne jest to, że gdziekolwiek jest zbudowany, jest bardziej narażony na ataki w przypadkowych spotkaniach. Dotyczy to nawet zwykłego trzymania na sobie Artefaktów, ale oto moje przemyślenia na temat tego, dlaczego lepiej jest zbudować Armilarę na swoim statku:

  • Opcje ucieczki. Zaatakowana placówka nie może nigdzie uciec, podczas gdy gracz może po prostu uruchomić skok grawitacyjny na swoim statku i odlecieć.
  • Zawsze jesteś pod ręką. Twoja placówka może zostać zaatakowana, gdy jesteś oddalony o pół galaktyki, ale gracze zawsze są blisko swoich statków. Umieszczenie go na statku oszczędza długie dojazdy.
  • Jest taniej i łatwiej. Budowa armilary na twoim statku jest bezpłatna i odbywa się poprzez interakcję z panelem obok interfejsu ładowni, ale dotarcie do placówki kosztuje zasoby.
  • Obrona statku jest łatwiejsza do skonfigurowania. Dostosowywanie statku Starfield ułatwia konfigurowanie nowych dział i broni na twoim statku niż konfigurowanie obrony placówek, zbieranie materiałów i konfigurowanie systemów zasilania – natomiast jeśli masz kredyty i moc reaktora, możesz ustawić dowolną broń na twój statek.
Więcej przewodników Starfield

Biomy Starfield
Jak dokować w Starfield i wsiadać na statki
Jak kraść statki w Starfield
Jak latać i skakać grawitacyjnie w Starfield
Przemyt kontrabandy Starfield

Mimo to, jeśli już założyłeś placówkę z obroną lub ogólnie zajmujesz się budowaniem baz, może to wpłynąć na twój wybór w odwrotnym kierunku. Większość mojego rozumowania opiera się na założeniu, że placówka nie została jeszcze założona, ale jeśli masz już taką placówkę z wieloma wieżami lub i tak planujesz to zrobić, jest to o wiele bardziej realna opcja.

Jak zbudować Armilarę

Armia Starfield

(Zdjęcie: Bethesda)

Armię Starfield można zbudować na różne sposoby, w zależności od tego, czy chcesz umieścić ją na swoim statku, czy w placówce.

  • Armilar statku: Po prostu przejdź do konsoli w kokpicie, aby wyświetlić inwentarz ładowni, a po lewej stronie znajduje się nowy ekran, z którym możesz wchodzić w interakcję. Aktywacja powoduje utworzenie Armilary za darmo w ładowni Twojego statku… gdzieś, a ekran staje się dla Ciebie punktem dostępu.
  • Posterunek Armilarny: W istniejącej placówce otwórz menu budowy i przewiń do zakładki o nazwie „Zadanie”. Będzie dostępna konstrukcja armilarna, którą możesz zbudować, która kosztuje 3 neodymów i 5 tytanów, a po zbudowaniu możesz ją umieścić gdzie chcesz.

Lokalizacje z neodymu i tytanu

Armia Starfield

(Zdjęcie: Bethesda)

Jeśli chcesz zbudować Armilarę na placówce, będziesz potrzebować Neodymu i Tytanu. To drugie nie jest zbyt trudne do zdobycia, ale to pierwsze nie jest łatwe. Niemniej jednak przedstawiliśmy je poniżej:

  • Neodym (Nd): Ten jest trudny do znalezienia, ale możemy powiedzieć, że na pewno znajduje się w układzie Kryx, na księżycu Candore, krążącym wokół Suworowa. Być może rozpoznajesz Kryxa, jeśli przeglądałeś nasz przewodnik na temat dołączenia do Piratów Karmazynowej Floty w Starfield, ale nie ma ich na Candore, więc nie martw się. Wyląduj gdziekolwiek tutaj i użyj skanera, aby sprawdzić wszystkie małe węzły skalne wokół ciebie – kilka z nich będzie neodymowych.
  • Tytan (Ti): O wiele bardziej powszechny materiał, aby ułatwić rozpoczęcie poszukiwań, udaj się do Systemu Czejenów i wyląduj na Heilo, księżycu planety Montara. Tak jak poprzednio, będzie kilka węzłów, które możesz znaleźć za pomocą skanera – niektóre z nich będą z tytanu, który można odzyskać.

© GamesRadar+. Nie może być powielana bez zezwolenia

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kamil Leworski to doświadczony specjalista od gier komputerowych, który posiada szeroką wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie. Jego pasja do gier komputerowych pojawiła się w bardzo młodym wieku i od tamtego czasu zawsze marzył o tworzeniu wspaniałych gier, które dostarczą wiele radości i emocji graczom. Jego umiejętności projektowania gier są na bardzo wysokim poziomie, dzięki czemu potrafi tworzyć gry, które zachwycają zarówno swoim wyglądem, jak i rozgrywką. Kamil zawsze stara się, aby każdy element gry był dopracowany i połączony w całość, co sprawia, że gra jest wciągająca i angażująca. Jego umiejętności programistyczne pozwalają mu na tworzenie skomplikowanych algorytmów i mechanik rozgrywki, które sprawiają, że gra działa płynnie i bezproblemowo. Kamil jest również ekspertem w dziedzinie sztucznej inteligencji, co pozwala mu na stworzenie gier, które są inteligentne i dynamiczne. Kamil jest również bardzo kreatywnym człowiekiem, który potrafi wprowadzać innowacje i nowe rozwiązania do swoich projektów. Dzięki temu jego gry zawsze są unikalne i oryginalne. Jego umiejętności przywódcze są również godne podziwu, ponieważ potrafi poprowadzić zespół do osiągnięcia celów projektu. Kamil potrafi motywować zespół, organizować pracę i delegować zadania, dzięki czemu projekt przebiega płynnie i skutecznie. W sumie, Kamil Leworski to nie tylko specjalista od gier komputerowych, ale również osoba, która potrafi połączyć swoją pasję i umiejętności, aby tworzyć gry, które dostarczą wiele radości i emocji graczom.