Everadvice – Najnowsze wieści

Twoje źródło informacji

weird west mayor weeks
Aktualności

Gdzie znaleźć piwnicę burmistrza Weeksa w Weird West


Porozumiewawczy gdzie znaleźć piwnicę burmistrza Weeksa w Weird West to niezbędny szczegół, gdy przybywasz na Rozdroże Galena, aby zapytać go o miejsce pobytu twojego zaginionego męża. Podobnie jak w przypadku większości misji w grze, to od Ciebie zależy, jak chcesz podejść do tego zadania i chociaż opcja piwnicy jest prawdopodobnie „najlepszym” sposobem kontynuowania, nie jest to oczywisty cel, ponieważ nie ma informacji, gdzie znaleźć piwnicę . Prawdę mówiąc, nawet mi o tym nie powiedziano, ale wiedziałem, że już istnieje.

Opcja odnalezienia piwnicy burmistrza Weeksa w Dziwnym Zachodzie jest najlepszym możliwym wynikiem tej misji ze względu na wpływ, jaki ma ona na twoją reputację. Inne wybory mogą wiązać się z poważnymi konfliktami lub możliwym morderstwem niewinnych osób i oba mogą poważnie nadszarpnąć twoją reputację, więc znalezienie drogi pod ziemię jest naprawdę najodpowiedniejszą opcją. Poniżej opiszę wszystkie etapy misji Tygodnie Burmistrza, wyjaśniając, które gałęzie istnieją i do czego prowadzą, a także jak uzyskać najlepszy możliwy wynik poprzez ukrytą piwnicę.

Mam też trochę Dziwne wskazówki z Zachodu jeśli potrzebujesz bardziej ogólnej pomocy dotyczącej gry i szczegółów na temat Dziwne pudełko West Heathen.

1. Przetłumacz przekaźnikogram

dziwne tygodnie burmistrza Zachodu

(Zdjęcie: Devolver)

Celem Tygodni Burmistrza jest tak naprawdę pierwsza właściwa misja fabularna dla Jane Bell po rozpoczęciu gry. Musisz tylko zarobić 300 dolarów potrzebnych do przetłumaczenia tajemniczego Relayogramu. Kiedy to zrobisz, odkryjesz, że twój mąż został zabrany na Przeprawę Galena w ramach „przewozu bydła”. To wyznacza następny krok: udasz się do burmistrza i zapytasz, co się do cholery dzieje?

2. Udaj się do Przeprawy Galena

dziwne tygodnie burmistrza Zachodu

(Zdjęcie: Devolver)

Przejście Galena znajduje się na północny wschód od Grackle na Równinach Hacienda, więc udaj się tam. Dobra wiadomość jest taka, że ​​jeśli dobrze rozegrasz tę misję, powinna to być misja pozbawiona walki. Podejdź więc do drzwi wejściowych i wyświetl przekaźnik, aby przejść przez bramę. Gdy już znajdziesz się w środku, możesz swobodnie się poruszać, z wyjątkiem niektórych budynków, w których wejdziesz w stan „wtargnięcia”. Wrócimy do nich później.

3. Porozmawiaj z burmistrzem

dziwne tygodnie burmistrza Zachodu

(Zdjęcie: Devolver)

Burmistrza znajdziesz w dużym domu, siedzącego na końcu długiego stołu. Możesz zapytać o przekaźnikogram lub swojego męża, ale w obu przypadkach w wyniku rozmowy burmistrz zaoferuje ci umowę w zamian za posiadane informacje, a to początkowo pozostawia ci trzy opcje:

  1. Zgadzam się na umowę
  2. Grozić siłą przejęciem jego informacji
  3. Pomyśl o tym

Oczywiście użycie siły nie jest dobrym pomysłem, biorąc pod uwagę ilość strażników w okolicy. Jeśli zgodzisz się na umowę, burmistrz powie ci, że chce uzyskać akty własności pobliskiej farmy Brush Creek. Będzie się to wiązało z wydobyciem dokumentów z sejfu i chociaż można to zrobić potajemnie, wymaga to zakradnięcia się do piwnicy domu na farmie, aby zdobyć szyfr do sejfu, a następnie przedostania się do zamkniętego pokoju na piętrze – albo poprzez zlokalizowanie i użycie klucza do domu, który możesz znaleźć w stodole lub za pomocą wytrychów. Wiele może pójść nie tak, a twoja reputacja spadnie, jeśli zabijesz którąkolwiek osobę tam przebywającą. Twoja reputacja to zrobi Również zejdź na dół, nawet jeśli bez problemu zdobędziesz akt, ponieważ pomoc wyraźnie złemu burmistrzowi stawia cię w złym świetle.

Najlepszą opcją jest zatem wybranie opcji dialogowej, aby „przemyśleć to” i wyjść.

4. Gdzie znaleźć piwnicę burmistrza Weeksa

dziwne tygodnie burmistrza Zachodu

(Zdjęcie: Devolver)

Kiedy opuścisz burmistrza, nadal będziesz mógł zwiedzać okolicę, więc udaj się do budynku na północnym zachodzie, z napisem „Week’s Royal Tobacco” na ścianie. W najbardziej wysuniętym na północny zachód pomieszczeniu znajduje się zapadnia, ale wejście do tego budynku liczy się jako wtargnięcie na teren obiektu – jeśli zostaniesz przyłapany i zignorujesz ostrzeżenia, będziesz musiał albo uciec i nigdy nie wracać, albo pójść do więzienia, gdzie możesz zapłacić grzywnę lub poczekaj. Czas więc się podkraść.

Chociaż okna z tyłu wydają się bliżej i łatwiej jest dotrzeć do pomieszczenia z zapadnią, w rzeczywistości widok z przodu jest wyraźniejszy, co sprawia, że ​​bezpieczniej jest widzieć strażników i unikać ich.

Jakkolwiek chcesz, dotrzyj do zapadni i zejdź do piwnicy.

dziwne tygodnie burmistrza Zachodu

(Zdjęcie: Devolver)

W piwnicy znajdziesz Marion Keen, którą możesz zapytać o zaginionego męża. Powiedzą ci, że jest przetrzymywany w Quickbend i będziesz chciał porozmawiać z kimś, kto nazywa się Essex Mast. Wypuszczenie Marion zapewni ci także „przyjaciela na całe życie”, który będzie mógł ci później losowo pomóc w bitwie, więc wypuść ich, gdy już tam będziesz.

dziwne tygodnie burmistrza Zachodu

(Zdjęcie: Devolver)

Jeśli teraz wrócisz do burmistrza, będziesz mógł powiedzieć, że wiesz o więźniu w piwnicy i zagrozić, że powiesz to policji. Jeśli to zrobisz, burmistrz przekaże te same informacje, co Marion, ale i tak masz te informacje, a rozmowa z Marion i ich ujawnienie jest lepszym rozwiązaniem.

Nadszedł czas, aby wyruszyć do Quickbend i znaleźć Essex Mast…

© GamesRadar+. Nie może być powielana bez zezwolenia.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kamil Leworski to doświadczony specjalista od gier komputerowych, który posiada szeroką wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie. Jego pasja do gier komputerowych pojawiła się w bardzo młodym wieku i od tamtego czasu zawsze marzył o tworzeniu wspaniałych gier, które dostarczą wiele radości i emocji graczom. Jego umiejętności projektowania gier są na bardzo wysokim poziomie, dzięki czemu potrafi tworzyć gry, które zachwycają zarówno swoim wyglądem, jak i rozgrywką. Kamil zawsze stara się, aby każdy element gry był dopracowany i połączony w całość, co sprawia, że gra jest wciągająca i angażująca. Jego umiejętności programistyczne pozwalają mu na tworzenie skomplikowanych algorytmów i mechanik rozgrywki, które sprawiają, że gra działa płynnie i bezproblemowo. Kamil jest również ekspertem w dziedzinie sztucznej inteligencji, co pozwala mu na stworzenie gier, które są inteligentne i dynamiczne. Kamil jest również bardzo kreatywnym człowiekiem, który potrafi wprowadzać innowacje i nowe rozwiązania do swoich projektów. Dzięki temu jego gry zawsze są unikalne i oryginalne. Jego umiejętności przywódcze są również godne podziwu, ponieważ potrafi poprowadzić zespół do osiągnięcia celów projektu. Kamil potrafi motywować zespół, organizować pracę i delegować zadania, dzięki czemu projekt przebiega płynnie i skutecznie. W sumie, Kamil Leworski to nie tylko specjalista od gier komputerowych, ale również osoba, która potrafi połączyć swoją pasję i umiejętności, aby tworzyć gry, które dostarczą wiele radości i emocji graczom.