Everadvice – Najnowsze wieści

Twoje źródło informacji

Alan Wake 2 review screenshot
Aktualności

Jak długi jest Alan Wake 2?


Jak długi jest Alan Wake 2? To rozsądne pytanie, a odpowiedź w dużej mierze zależy od tego, ile czasu chcesz spędzić na odkrywaniu każdego zakątka dwóch światów stworzonych przez Remedy. Alan Wake 2 ustanawia dwie rzeczywistości z przeplatającymi się fabułami, dając ci szerokie możliwości eksploracji zapętlonego Dark Place z Alanem Wake’em oraz szerszych obszarów wokół Bright Falls z Sagą Anderson.

Po zakończeniu gry przed napisaniem recenzji Alana Wake’a 2 byłem szczerze trochę zaskoczony, ile czasu zajęło jej ukończenie. Jeśli tak jak ja zależy Ci na pełnym ukończeniu, (moje plany pokrzyżowały dwa z tych nieznośnych, ukrytych Lokalizacje rymowanek w grze Alan Wake 2), możesz spodziewać się, że gra popchnie Cię w stronę znacznika 30 godzin. Jeśli interesuje Cię tylko fabuła lub chcesz pobawić się ustawieniami trudności, możesz pokonać Alana Wake’a 2 znacznie szybciej.

Jak długo pokonać Alana Wake’a 2?

Zrzut ekranu z recenzją Alan Wake 2

(Zdjęcie: lekarstwo)

Ponieważ spędziłeś dużo czasu z grą, oto, ile czasu powinno zająć pokonanie Alana Wake’a 2 przy różnych stylach gry:

  • Tylko historia: 18-20 godzin
  • Standardowa rozgrywka: 20-24 godziny
  • Kompletista: 28-30 godzin

Warto pamiętać, że w chwili premiery gry Alan Wake 2 dostępne są trzy poziomy trudności, a tryb Koszmar pojawi się później. Przeszedłem grę z prawie wszystkimi przedmiotami kolekcjonerskimi w około 30 godzin na normalnym poziomie trudności. Na poziomie trudnym gra trwałaby znacznie dłużej, co sprawia, że ​​spotkania z wrogami są znacznie trudniejsze, a zasoby jeszcze bardziej ograniczone. Wręcz przeciwnie, poziom trudności fabuły gwarantuje, że wrogowie padają po jednym lub dwóch strzałach, drastycznie skracając czas, w którym wilki w lasach otaczających Jezioro Cauldron lub polujące na ciebie stworzenia cienia w Ciemnym Miejscu drastycznie skracają czas.

Powiem, że osobiście uważam, że warto poświęcić czas na grę Alan Wake 2. Przedmioty kolekcjonerskie są nie tylko dla łowców osiągnięć, ponieważ wszystkie ukryte pudełka na lunch z Alan Wake 2 i tajemnicze Słowa mocy w Alan Wake 2 działając jako klucze do poprawy twojej przeżywalności. W ten sposób ulepszasz całą broń Alan Wake 2, którą może władać Saga, i jak zwiększasz siłę rażenia Alana w Mrocznym Miejscu. Poświęcenie czasu na prawdziwe odkrywanie pozwala także poznać najdrobniejsze szczegóły historii, spotkać najlepsze postacie w grze i ogólnie uzyskać pełniejszy obraz szerszego uniwersum Remedy Connected Universe.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kamil Leworski to doświadczony specjalista od gier komputerowych, który posiada szeroką wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie. Jego pasja do gier komputerowych pojawiła się w bardzo młodym wieku i od tamtego czasu zawsze marzył o tworzeniu wspaniałych gier, które dostarczą wiele radości i emocji graczom. Jego umiejętności projektowania gier są na bardzo wysokim poziomie, dzięki czemu potrafi tworzyć gry, które zachwycają zarówno swoim wyglądem, jak i rozgrywką. Kamil zawsze stara się, aby każdy element gry był dopracowany i połączony w całość, co sprawia, że gra jest wciągająca i angażująca. Jego umiejętności programistyczne pozwalają mu na tworzenie skomplikowanych algorytmów i mechanik rozgrywki, które sprawiają, że gra działa płynnie i bezproblemowo. Kamil jest również ekspertem w dziedzinie sztucznej inteligencji, co pozwala mu na stworzenie gier, które są inteligentne i dynamiczne. Kamil jest również bardzo kreatywnym człowiekiem, który potrafi wprowadzać innowacje i nowe rozwiązania do swoich projektów. Dzięki temu jego gry zawsze są unikalne i oryginalne. Jego umiejętności przywódcze są również godne podziwu, ponieważ potrafi poprowadzić zespół do osiągnięcia celów projektu. Kamil potrafi motywować zespół, organizować pracę i delegować zadania, dzięki czemu projekt przebiega płynnie i skutecznie. W sumie, Kamil Leworski to nie tylko specjalista od gier komputerowych, ale również osoba, która potrafi połączyć swoją pasję i umiejętności, aby tworzyć gry, które dostarczą wiele radości i emocji graczom.