Everadvice – Najnowsze wieści

Twoje źródło informacji

Alan Wake 2 case board
Aktualności

Jak korzystać z planszy do spraw Alana Wake’a 2 i umieszczać wskazówki


Plansza Alan Wake 2 to ogromna część przygód Sagi w Bright Falls, Cauldron Lake i okolicach. Nasz agent FBI po raz pierwszy korzysta z tablicy przypadków podczas wstępnego dochodzenia na miejscu zbrodni w grze Alan Wake 2, które rozpoczyna całą przygodę i staje się główną częścią planowania różnych śledztw, od morderstwa agenta Nightingale’a po mniejsze tajemnice, takie jak rymowanki z gry Alan Wake 2 , więc będziesz spędzać dużo czasu w Miejscu Umysłu, wyznaczając wskazówki i odpowiadając na pytania.

Oto jak działa plansza spraw Alan Wake 2, jak umieszczać wskazówki i przełączać się między sprawami w Miejscu Umysłu:

Jak uzyskać dostęp do tablicy obudów w Alan Wake 2

Saga wpatruje się w tablicę przypadków w Alan Wake 2

(Zdjęcie: lekarstwo)

Możesz uzyskać dostęp do tablicy obudowy w dowolnym momencie gry, grając jako Saga w Alan Wake 2, naciskając przycisk „Wyświetl” na kontrolerze Xbox lub po prawej stronie panelu dotykowego w przypadku graczy PS5.

Jak dodać wskazówki do tablicy spraw w Alan Wake 2

Tablica okładkowa Alana Wake'a 2

(Zdjęcie: lekarstwo)

W grze Alan Wake 2 będziesz zbierać cały asortyment wskazówek, które możesz umieścić na tablicy, niezależnie od tego, czy są to zdjęcia z miejsc zbrodni, zeznania świadków, czy nawet przedmioty kolekcjonerskie, takie jak pudełka śniadaniowe z Alan Wake 2.

Kiedy otworzysz tablicę ze skrzynią, wszystkie wskazówki, które zebrałeś w tej sprawie, zostaną ułożone w dolnej części ekranu. Naciśnij D-Pad, aby wyświetlić wskazówki i zobaczyć je wszystkie, a następnie przesuwaj kursor po nich i naciśnij A, aby wybrać tę, którą chcesz umieścić.

Tablica okładkowa Alana Wake'a 2

(Zdjęcie: lekarstwo)

Teraz nieco mniej intuicyjną częścią jest umieszczanie wskazówek na tablicy spraw. Kiedy przesuwasz wskazówkę nad żółtymi znacznikami zapytania, po prawej stronie wyznacza ona luki, które należy wypełnić, czarnymi konturami przypominającymi karty ze znakami zapytania pośrodku. Choć umieszczenie wskazówki w tych miejscach może wydawać się naturalne, Saga powie Ci „nie” – prawie tak, jakby to nie była właściwa wskazówka dla tej lokalizacji.

Tablica okładkowa Alana Wake'a 2

(Zdjęcie: lekarstwo)

Jednak faktycznie musisz upuść każdą wskazówkę na powiązane pytanie a nie w tych gniazdach. Nie jest to najbardziej naturalny proces, ale niestety to jedyny sposób na umieszczenie wskazówek na tablicy.

Następnie jednak zamówi dla ciebie wskazówki, a wyświetlenie tych konturów jest dobrym wskaźnikiem tego, ile wskazówek na każde pytanie pozostało do znalezienia.

Jak przełączać się pomiędzy skrzynkami na tablicy ogłoszeń w grze Alan Wake 2

Tablica okładkowa Alana Wake'a 2

(Zdjęcie: lekarstwo)

Kiedy już umieścisz „Kluczowy obraz” na tablicy, otrzymasz nowy kierunek dochodzenia do uzupełnienia, a tym samym kolejne akta sprawy w swoim arsenale. Im dalej postępujesz w grze jako Saga, tym więcej spraw będziesz mieć naraz w ruchu.

Jeśli chcesz przełączać się między skrzynkami, otwórz tablicę z okładką, a następnie naciśnij X / Kwadrat, aby przejść do szafki na dokumenty i wybrać inną skrzynkę.

Każda sprawa, do której nie masz żadnych wskazówek, będzie oznaczona małą żółtą kropką obok nazwy akt sprawy, co ułatwia szybkie sprawdzenie.

© GamesRadar+. Nie może być powielana bez zezwolenia

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kamil Leworski to doświadczony specjalista od gier komputerowych, który posiada szeroką wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie. Jego pasja do gier komputerowych pojawiła się w bardzo młodym wieku i od tamtego czasu zawsze marzył o tworzeniu wspaniałych gier, które dostarczą wiele radości i emocji graczom. Jego umiejętności projektowania gier są na bardzo wysokim poziomie, dzięki czemu potrafi tworzyć gry, które zachwycają zarówno swoim wyglądem, jak i rozgrywką. Kamil zawsze stara się, aby każdy element gry był dopracowany i połączony w całość, co sprawia, że gra jest wciągająca i angażująca. Jego umiejętności programistyczne pozwalają mu na tworzenie skomplikowanych algorytmów i mechanik rozgrywki, które sprawiają, że gra działa płynnie i bezproblemowo. Kamil jest również ekspertem w dziedzinie sztucznej inteligencji, co pozwala mu na stworzenie gier, które są inteligentne i dynamiczne. Kamil jest również bardzo kreatywnym człowiekiem, który potrafi wprowadzać innowacje i nowe rozwiązania do swoich projektów. Dzięki temu jego gry zawsze są unikalne i oryginalne. Jego umiejętności przywódcze są również godne podziwu, ponieważ potrafi poprowadzić zespół do osiągnięcia celów projektu. Kamil potrafi motywować zespół, organizować pracę i delegować zadania, dzięki czemu projekt przebiega płynnie i skutecznie. W sumie, Kamil Leworski to nie tylko specjalista od gier komputerowych, ale również osoba, która potrafi połączyć swoją pasję i umiejętności, aby tworzyć gry, które dostarczą wiele radości i emocji graczom.