Everadvice – Najnowsze wieści

Twoje źródło informacji

cities skylines 2 rotate buildings
Aktualności

Jak obracać budynki w Cities Skylines 2


Zastanawiasz się, jak obracać budynki w Cities Skylines 2? Oczywiście rozmieszczenie budynków jest bardzo ważne, jeśli grasz budowniczym miast; musisz za wszelką cenę unikać dziwnych zakątków i bezdrożnych szpitali. Ponieważ system rotacji w Cities Skylines 2 może początkowo wydawać się nieco skomplikowany, wyjaśnimy, jak obracać budynki (za pomocą myszy lub kontrolera), jak włączyć przyciąganie do dróg i jak naprawić nieprawidłowe rozmieszczenie.

Niezależnie od tego, czy stawiasz szkołę, szpital czy skrzyżowanie, oto jak obracać budynki w Cities Skylines 2.

Jeśli szukasz szerszej pomocy, mamy kilka wskazówek dotyczących Cities Skylines 2, które Cię poprowadzą i przyjrzysz się węzłom rozwoju Cities Skylines 2.

Jak obracać budynki w Cities Skylines 2 dla graczy na PC

obracaj budynki w Cities Skylines 2 na PC

(Zdjęcie: Paradox Interactive)

Obracanie budynków w Cities Skylines 2 nie jest trudne, jeśli wiesz, jak to zrobić. Oto jak obracać budynki dla graczy na PC za pomocą myszy i klawiatury:

  1. Wybierz budynek, który chcesz umieścić, na przykład szkołę lub szpital.
  2. Kliknij prawym przyciskiem myszy, aby obrócić budynek. Budynek obróci się tylko o 45 stopni na kliknięcie, więc wystarczą cztery kliknięcia, aby był skierowany w przeciwnym kierunku.
  3. Jeśli potrzebujesz bardziej precyzyjnego obrotu, przytrzymaj prawy przycisk myszy i delikatnie przeciągnij budynek po mapie, aby go obrócić.
  4. Kliknij lewym przyciskiem myszy, aby umieścić budynek.

Należy pamiętać, że prawie każdy budynek Cities Skylines 2 musi być połączony z drogą. Dlatego dobrym pomysłem jest włącz przyciąganie, dzięki czemu budynki automatycznie ustawią się we właściwej pozycji, gdy przytrzymasz je w pobliżu drogi. Opcja „włącz/wyłącz przyciąganie” znajduje się obok menu budowy, jak pokazano na powyższym obrazku.

Jak obracać budynki za pomocą kontrolera w Cities Skylines 2

obracaj budynki za pomocą kontrolera w Cities Skylines 2

(Zdjęcie: Paradox Interactive)

Jeśli zamiast tego używasz kontrolera, oto jak działa rotacja budynków:

  • Wybierz budynek, który chcesz umieścić, na przykład szkołę lub szpital.
  • Kliknij przycisk „Y” lub przycisk kwadratowy (w zależności od typu kontrolera). Budynek obróci się tylko o 45 stopni na kliknięcie, więc wystarczą cztery kliknięcia, aby budynek był skierowany w przeciwnym kierunku.
  • Jeśli potrzebujesz bardziej precyzyjnego obrotu, przytrzymaj przycisk obrotu i delikatnie porusz prawym drążkiem.
  • Użyj przycisku akceptacji (zwykle A lub X), aby postawić budynek.

Jak obracać budynki po nieprawidłowym umieszczeniu

panoramy miast 2 Jak obrócić nieprawidłowe budynki

(Zdjęcie: Paradox Interactive)

Jeśli przez przypadek postawisz budynek nieprawidłowo, będziesz musiał go zniszczyć lub skorzystać z przycisku przenoszenia. Zniszczenie obiektu w Cities Skylines 2 automatycznie zwróci część kosztów, ale kwota zwracanych pieniędzy będzie z czasem maleć. Zwykle bardziej ekonomiczne jest przeniesienie obiektu, ponieważ będzie to kosztować jedynie ułamek kosztów pierwotnego budynku.

Aby przenieść budynek, wybierz go i kliknij ikonę przenoszenia u dołu widoku informacji o budynku. Teraz możesz ponownie swobodnie obracać budynek. Uważaj, nie możesz przenosić dróg, więc jeśli nie obróciłeś poprawnie nowego skrzyżowania, będziesz musiał je zniszczyć i ustawić ponownie.

Jak zmieniać ulepszenia budynków w Cities Skylines 2

panoramy miast 2 obracają budynki

(Zdjęcie: Paradox Interactive)

Wiele budynków w grze Cities Skylines 2 można ulepszyć, co w zależności od ulepszenia może obejmować rozbudowę budynku z możliwością umieszczenia. Na przykład szkołę podstawową można rozbudować o przychodnię dla dzieci.

Podobnie jak w przypadku oryginalnego budynku, takie ulepszenia zostaną automatycznie wskoczone na miejsce. Na przykład przód kliniki dziecięcej (pokazany na powyższym obrazku) musi być zwrócony w stronę szkoły i dlatego nie można go swobodnie obracać. Jednakże nadal możesz w pewnym stopniu obrócić rozszerzenie, najeżdżając kursorem na szkołę przed jego umieszczeniem. Na powyższym obrazku klinika dziecięca jest połączona z północną stroną szkoły, ale jeśli najedziesz nieco dalej w lewo, połączy się ona z zachodnią stroną szkoły, obracając się w ten sposób o 90 stopni.

Dlaczego warto obracać budynki w Cities Skylines 2

panoramy miast 2 obracają budynki

(Zdjęcie: Paradox Interactive)

W większości przypadków nie ma potrzeby ręcznego obracania budynków w Cities Skylines 2, ponieważ zostaną one automatycznie wskoczone na miejsce, jeśli trzymasz je w pobliżu drogi (z włączonym narzędziem do automatycznego przyciągania). Jeśli jednak chcesz najpierw postawić budynek, ważne jest, aby zastosować odpowiedni kąt i upewnić się, że przód budynku jest skierowany w stronę przyszłej drogi.

Rotacja budynków jest jednak bardzo ważna w przypadku budynków samych w sobie objętych pojęciem „drogi”, w tym mostów i skrzyżowań. Ponieważ możesz wybrać dowolny kąt, precyzyjny obrót pomoże Ci w bardziej naturalny sposób połączyć różne drogi lub stworzyć lekką krzywiznę, która lepiej pasuje do krajobrazu. Pamiętaj tylko, że dziwne kąty mogą spowodować korek, więc nie szalej z narzędziem obracania.

Obrotowe końcówki budynków Cities Skylines 2

panoramy miast 2 obracają budynki

(Zdjęcie: Paradox Interactive)

Gdy już opanujesz rozmieszczanie budynków w Cities Skylines 2, oto kilka bardziej zaawansowanych wskazówek, o których warto pamiętać:

  1. Zawsze umieszczaj drogi przed postawieniem budynków. Chociaż budynki mogą być przyciągane do dróg, drogi nie będą przyciągane do budynków, co znacznie utrudnia wykonanie odwrotnej kolejności.
  2. Nie można obracać budynków należących do stref, w tym budynków mieszkalnych, handlowych i przemysłowych. Po przypisaniu strefy Twoi obywatele automatycznie rozpoczną proces budowy, a pierwsza wyznaczona przez Ciebie droga będzie drogą, z którą się połączą. Na powyższym obrazku mniejsza droga po prawej stronie została umieszczona jako ostatnia, więc budynki mieszkalne po lewej stronie są już przypisane do większej drogi. Możesz rozwiązać ten problem, usuwając większą drogę i umieszczając ją z powrotem; Zamiast tego budynki zostaną obrócone o 90 stopni i skierowane w stronę mniejszej drogi.
  3. Nie ma potrzeby obracania turbin wiatrowych. Chociaż ich lokalizacja wpływa na wytwarzanie energii, nie muszą być skierowane w stronę wiatru.

Teraz, gdy jesteś już ekspertem w dziedzinie rotacji budynków w Cities Skylines 2, życzę powodzenia w planowaniu miasta!

© GamesRadar+. Nie może być powielana bez zezwolenia

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kamil Leworski to doświadczony specjalista od gier komputerowych, który posiada szeroką wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie. Jego pasja do gier komputerowych pojawiła się w bardzo młodym wieku i od tamtego czasu zawsze marzył o tworzeniu wspaniałych gier, które dostarczą wiele radości i emocji graczom. Jego umiejętności projektowania gier są na bardzo wysokim poziomie, dzięki czemu potrafi tworzyć gry, które zachwycają zarówno swoim wyglądem, jak i rozgrywką. Kamil zawsze stara się, aby każdy element gry był dopracowany i połączony w całość, co sprawia, że gra jest wciągająca i angażująca. Jego umiejętności programistyczne pozwalają mu na tworzenie skomplikowanych algorytmów i mechanik rozgrywki, które sprawiają, że gra działa płynnie i bezproblemowo. Kamil jest również ekspertem w dziedzinie sztucznej inteligencji, co pozwala mu na stworzenie gier, które są inteligentne i dynamiczne. Kamil jest również bardzo kreatywnym człowiekiem, który potrafi wprowadzać innowacje i nowe rozwiązania do swoich projektów. Dzięki temu jego gry zawsze są unikalne i oryginalne. Jego umiejętności przywódcze są również godne podziwu, ponieważ potrafi poprowadzić zespół do osiągnięcia celów projektu. Kamil potrafi motywować zespół, organizować pracę i delegować zadania, dzięki czemu projekt przebiega płynnie i skutecznie. W sumie, Kamil Leworski to nie tylko specjalista od gier komputerowych, ale również osoba, która potrafi połączyć swoją pasję i umiejętności, aby tworzyć gry, które dostarczą wiele radości i emocji graczom.