Walka w Alan Wake 2 Nightingale to pierwsze spotkanie z bossem w grze, podczas którego walczysz z postacią martwego człowieka w trybie Schwytania w Nałożeniu, a nawet stajesz twarzą w twarz z Mroczną Obecnością, wirującym wirem śmiercionośnej energii. Aby mieć największe szanse na pokonanie tego spotkania, musisz uzbroić się w cierpliwość i ostrożność, pracować nad unikaniem ataków Słowika i uderzać w jego istotne słabe punkty, aby uzyskać maksymalne obrażenia – jako ktoś, kto wygrał tę walkę, mogę zaświadczyć, że ci, którzy wchodzą agresywnie prawdopodobnie zostaną za to ukarani i na pewno spalą więcej zasobów, niż muszą. Dla tych, którzy potrzebują pomocy, oto jak pokonać walkę z bossem Nightingale w Alan Wake 2.
Alan Wake 2 Nightingale poradnik i opis walki z bossem
Walka ze Słowikiem w grze Alan Wake 2 podzielona jest na trzy fazy:
- Pierwsze spotkanie ze Słowikiem
- Ucieczka przed mroczną obecnością/Tornado
- Zasadzki Nightingale’a
Jak ukończyć rytuał w Alan Wake 2
Alan Wake 2 Bezpiecznik Chatki Czarownicy
Śrubokręt Alan Wake 2
Przecinaki do prętów Alan Wake 2
Ponieważ nie ma zbyt wielu wskazówek, jak właściwie przeprowadzić ten proces, łatwo się pogubić, zwłaszcza że Nightingale ma wytrzymałość obrońcy w porównaniu z innymi wrogami w Alan Wake 2. W rzeczywistości proces jest dość prosty – musisz po prostu musisz to powtarzać tyle razy, że możesz odnieść wrażenie, że robisz coś złego, lub zawracasz sobie głowę układem lasu. Zdecydowanie warto wcześniej przygotować kod kłódki do strzelby Alan Wake 2, aby być lepiej uzbrojonym do walki, zwłaszcza że Słowik woli wpaść ci w twarz, ale możesz go pokonać bez tego.
Faza 1 – Ataki Słowika
Kiedy Słowik po raz pierwszy zaatakuje cię gałęzią drzewa, musisz użyć skoncentrowane wybuchy z twojej pochodni, aby spalić jego tarczę. To nie tylko sprawi, że Nightingale będzie znacznie bardziej podatny na kolejne ataki, ale także ujawni „Punkty źródłowe“, świecące czerwone sekcje na jego ciele, które powodują, że Nightingale otrzymuje ogromne obrażenia, gdy w nie strzelasz, znacznie większe niż strzały w głowę lub jakikolwiek inny rodzaj ataku – chociaż kiedy te punkty znikną, chcesz wykonuj ostrożne, śmiercionośne strzały w głowę gdzie możesz.
Jednocześnie musisz trzymać się z daleka od zmasowanych ataków Nightingale’a. Musisz skorzystać z przycisk uniku w ostatniej chwili i kontroluj kierunek uniku – w bok, jeśli jest to zamach nad głową, i skok do tyłu, jeśli huśta się poziomo. Nie ma zbyt wielu ataków dystansowych, ale jest szybki, a jego ataki zadają ogromne obrażenia, więc musisz przedkładaj obronę nad zadawanie szybkich obrażeń.
Gdy zadasz mu wystarczające obrażenia, Nightingale teleportuje się i rozpocznie się faza 2.
Faza 2 – Mroczna Obecność/Tornado
Zaraz po zniknięciu Nightingale’a pojawi się ciemnoczerwony wir, odcinający drogę do walki. Nie zbliżaj się do tornada albo będziesz otrzymywać ciągłe obrażenia – zamiast tego odwróć się i poszukaj innego wyjścia z areny – szczeliny między skałami lub małe ścieżki, każda jest tak samo dobra.
The ścieżki tutaj są w dużej mierze losowe i wymiennez losowymi pojemnikami z amunicją i bateriami, które możesz złapać po drodze – a powinieneś. Idź dalej do przodu, chwytając, co się dai wykorzystanie tej szansy na przeładowanie i leczenie, jeśli tego potrzebujesz. Podążanie tą ścieżką w końcu pozostawi Tornado za sobą, ale Słowik zacznie wracać.
Faza 3 – Zastawy Słowika
Po zgubieniu się w lesie Słowik wróci i zacznie cię atakować, wyskakując z krzaków i kryjąc się bez większego ostrzeżenia. Jego tarcza ciemności powróci, ale nie jego Punkty Źródła, więc musisz skupić się na zdobywaniu większej liczby strzałów w głowę. W przeciwnym razie działa jak nieco okrojona wersja pierwszej fazy, ponieważ żaden z ataków Słowika się nie zmienił.
Nightingale’a w zasadzie trzeba pokonać trzy razy w tej fazie, za każdym razem znikając i dając ci szansę na zdobycie większej liczby losowych zasobów podczas eksploracji lasu, przed ponownym atakiem. Tornado zagłady nie wróci, przynajmniej w takim stanie, w jakim je spotkałem pamiętaj, aby zebrać całą amunicję i baterie, jakie możesz zdobyć zanim przejdziesz dalej.
Po pokonaniu Nightingale’a po raz trzeci, faktycznie, właściwie, Wreszcie die – niestety nie ma dla Sagi żadnej nagrody materialnej, chociaż istnieje rozwój fabuły – i ciekawy przerywnik filmowy po spotkaniu.
© GamesRadar+. Nie może być powielana bez zezwolenia