Rozwiązywanie prób Dziedzictwa Merlina w Hogwarcie zapewnia więcej miejsc na sprzęt, więc ich ukończenie jest niezbędne, jeśli chcesz uniknąć komunikatu o ich zapełnieniu. W sumie jest ich 85, co wydaje się dużo, ale w rzeczywistości jest tylko 9 odmian, z którymi trzeba się uporać, a podstawowe układy puzzli są ponownie wykorzystywane na całej mapie.
Większość Prób Merlina to szereg małych łamigłówek, których rozwiązanie wymaga magii, chociaż istnieją bardziej praktyczne wersje. Znajdziesz je w całej grze podczas eksploracji i będziesz potrzebować trochę Mallowsweet w swoim ekwipunku, aby je aktywować. Aby ci w tym pomóc, mam tutaj informacje, jak rozwiązać każdą Próbę Merlina w Dziedzictwie Hogwartu, która zapewni mnóstwo miejsc na sprzęt Dziedzictwa Hogwartu do przechowywania wszystkiego.
Jak odblokować Próby Dziedzictwa Merlina w Hogwarcie
Próby Merlina odblokujesz po rozmowie z wiedźmą Norą Treadwell. Słychać jej krzyki pojawiające się w pobliżu po ukończeniu zadania Natty’ego „Dziewczyna z Uagadou” w Hogsfield. Misja Treadwella nazywa się dosłownie „Próbami Merlina”, więc nie powinno być trudno ją przegapić. Kiedy już to zrobisz, będziesz mógł ukończyć próby, w których każdy je znajdzie i zacząć zdobywać więcej miejsc.
Podobnie jak w przypadku skrzyń z oczami Dziedzictwa Hogwartu, w trakcie gry znajdziesz Próby Merlina, więc spodziewaj się, że zobaczysz je wszędzie, gdy już będziesz wiedział, czego szukasz.
Jak rozwiązać Próby Merlina w Dziedzictwie Hogwartu
Będziesz musiał odblokować miotły Dziedzictwa Hogwartu, aby w pełni stawić czoła Próbom Merlina, ponieważ obejmują one całą mapę i często znajdują się w miejscach, do których trudno dotrzeć pieszo. Jeśli to w ogóle możliwe. Kiedy już zdobędziesz miotłę lub wierzchowca Dziedzictwo Hogwartu, który odblokuje się później, będziesz mógł latać, rzucając Revelio, aby je znaleźć. Będziesz także potrzebował Mallowsweet, zioła, które możesz kupić, uprawiać i znaleźć na całym świecie, ponieważ każda próba jest „aktywowana” przez posypanie liśćmi Mallowsweet na znalezionych znacznikach.
W grze jest łącznie 85 Prób Merlina, każda oznaczona małymi ikonami liści, takimi jak ta:
W samym świecie zobaczysz je również oznaczone ozdobnymi kamiennymi kręgami na ziemi, jak poniżej:
Zasadniczo istnieją dziewięć odmian Prób Merlina. Rozwiązanie każdego z nich znajduje się zawsze w pobliżu znacznika i jest podświetlone na niebiesko po rzuceniu Revelio, dzięki czemu zawsze wiesz Co z którym musisz współdziałać, jeśli nie w jaki sposób. Wiele Prób Merlina wymaga jednego z tych zaklęć, aby je ukończyć:
- Podstawowa obsada (RT)
- Zostałem powalony
- Działanie
- Awaria i/lub pożar
- Lumio
- Naprawa
- Flipendo
Jeśli więc drapiesz się po głowie, dlaczego coś okazuje się trudne, być może nie znasz jeszcze odpowiedniego zaklęcia.
Oto wszystkie rodzaje Prób Dziedzictwa Merlina w Hogwarcie i sposoby ich rozwiązania:
Duża kamienna kula Próba Merlina
Wymagane zaklęcie: Depulso
W tym celu wystarczy użyć Depulso (zaklęcia pchającego), aby wtoczyć dużą kamienną kulę do miski w ziemi. Piłki są zwykle dość wysoko i droga do bramki jest wyraźna. Jednakże kulki poruszają się powoli i bardzo trudno jest zmienić ich kierunek, dlatego należy zachować ostrożność.
Małe kamienne kule Próba Merlina
Wymagane zaklęcie: Accio
Ta Próba Merlina będzie miała trzy kamienne płyty z czterema okrągłymi otworami na podłodze wokół niej, a także trzy stosy małych kamiennych kul w pobliżu. Aby ukończyć tę próbę, będziesz musiał użyć Accio, aby poprowadzić kule do każdej kamiennej płyty.
Próby Braziers Merlin
Wymagane zaklęcie: Confringo (ale niektóre można ukończyć samym Incendio)
Ta próba polega na zapaleniu trzech piecyków zamontowanych na kamiennych kolumnach. Można je rozprzestrzenić dość daleko, dlatego znacznie łatwiej będzie je zaznaczyć za pomocą Confringo. Trzeba je także zapalać w określonej kolejności, ponieważ zaraz po zapaleniu zaczną zapadać się w ziemię. Zacznij od najwyższego i zakończ na najniższym, aby zdążyć ze wszystkimi pracami na czas.
Próby Merlina z kamieniami ćmy
Potrzebne zaklęcie: Lumio
Omawiając poboczne zadanie prowadzące ćmę do ramy, jedna z Prób Merlina polega na poprowadzeniu grupy ćmy do trzech świecących posągów. Posągi zobaczysz z łatwością, a potem będziesz musiał znaleźć ćmy, które mogą być nieco bardziej ukryte i trudniejsze do zobaczenia w Revelio. Użyj Lumio, aby przywołać ćmy do swojej różdżki, a następnie poprowadź je do wszystkich trzech posągów.
Zniszczone posągi Próby Merlina
Potrzebne zaklęcie: Reparo
Zobaczysz trzy posągi rozmieszczone wokół tego miejsca, które natychmiast rozbijają się na kawałki, gdy rozpoczynasz Próbę Merlina. Użyj Reparo na wszystkich trzech, a uporasz się z tym naprawdę szybko.
Pasujące klocki Merlin Trials
Potrzebne zaklęcie: Flipendo
Jest to jedna z trudniejszych Prób Merlina i obejmuje trzy kamienne kolumny złożone z dwóch kamiennych bloków z oznaczeniami. Nie będziesz w stanie go ukończyć, dopóki nie zdobędziesz Flipendo (co jest dość istotne w grze). Użyj Flipendo, aby obrócić górny kamienny blok każdej kolumny, aż dopasujesz symbole wyglądające tak, ze strzałką skierowaną w dół:
Będziesz musiał zmienić swoją pozycję wokół bloku, aby zmienić kierunek, w którym odwracasz klocek. To trochę niezręczne, ale na szczęście odmiany Merlin Trial nie są tak powszechne.
Zielone plamiste płyty Merling Trials
Potrzebne zaklęcie: Confringo
Jest to jedna z łatwiejszych Prób Merlina, ponieważ wymaga jedynie użycia Confringo do zniszczenia wszystkich bloków wyglądających jak powyżej. Zawsze jest przynajmniej jeden ukryty, więc użyj Revelio, aby zaświeciły się na niebiesko i rozbiły je wszystkie.
Piłki na patykach Merlin Trials
Potrzebne zaklęcie: Podstawowe zaklęcie R2/RT
Inna z prostszych Prób Merlina obejmuje serię dziewięciu kamiennych kul osadzonych na kamiennych kolumnach. Można je znaleźć w grupach po trzy sztuki wokół znacznika Próby Merlina i zazwyczaj najtrudniej jest je znaleźć. Na szczęście świecą dzięki Revelio, ale można je schować za ścianami i wyżej, niż można by się spodziewać. Jeśli znajdziesz je wszystkie, wystarczy trafić je podstawowym rzutem.
Wyzwanie platformowe Merlin Trials
Wymagane zaklęcie: Brak
Wreszcie, prawdopodobnie najrzadsza z Prób Merlina to proste wyzwanie platformowe. Znajdziesz szereg kamiennych platform w linii, która jest w zasadzie prostym torem przeszkód. Po prostu skacz z jednego na drugi, nie dotykając podłogi, aż dojdziesz do końca trasy.
Wydanie Dziedzictwa Hogwartu było przedmiotem krytyki i debaty ze względu na publiczne stanowisko JK Rowling w sprawie tożsamości płciowej, które w dalszym ciągu kwestionuje inkluzywność w sercu społeczności Harry’ego Pottera. Oto nasze wyjaśnienie na temat Kontrowersje dotyczące Dziedzictwa Hogwartu.