Everadvice – Najnowsze wieści

Twoje źródło informacji

Alan Wake 2 ritual subway
Aktualności

Jak ukończyć rytuał w Alan Wake 2 i dotrzeć na miejsce morderstwa


Rytuał w metrze z filmu Alan Wake 2 polega na edytowaniu scen mających na celu oczyszczenie zawalonego tunelu i konieczności ich ukończenia, aby dotrzeć na miejsce morderstwa – ale nie jest to szczególnie intuicyjne i zbyt łatwo się zawrócić. Udało mi się go ukończyć dopiero po dość sporym potykaniu się, będąc poturbowanym przez wściekłe sylwetki, i nie byłem jedyną osobą w drużynie, która miała ten problem. Mimo to, ponieważ sam go ukończyłem, ten przewodnik powinien pomóc tym z Was, którzy utknęli, ukończyć go tak bezboleśnie, jak to możliwe. Jeśli chcesz dokończyć rytuał w Alan Wake 2 i dotrzeć na miejsce morderstwa za zawalonym tunelem na końcu metra, oto jak możesz edytować sceny, aby to zrobić.

Jak ukończyć rytuał Alan Wake 2 w metrze

Zawalony tunel metra Alan Wake 2

(Zdjęcie: lekarstwo)

Ukończenie rytuału w grze Alan Wake 2 i oczyszczenie zawalonego tunelu w metrze to proces wieloetapowy, ale tak naprawdę dopiero po dotarciu do końca kolejki nie jest intuicyjne, co robić dalej.

Oto jak ukończyć rytuał w Alan Wake 2:

  1. Na Koniec linii, użyj Kultu Morderstwa inspirację na Tablicy Fabuły do ​​edycji sceny. Powinien zmienić kolor obszaru na czerwony ze ścianą stron z tyłu.
  2. Cofnij się o krok i spójrz ponad ścianę stron, aby zobaczyć Echoi ustaw się bezpośrednio przed nim, aby usłyszeć głos Alexa Caseya.
  3. To Echo da Ci nową inspirację dla Tablicy Fabuły – Rytuał Przywołania.

Rytuał w metrze Alan Wake 2

(Zdjęcie: lekarstwo)
  1. Zmień koniec kolejki na rytuał przywołanianastępnie zawróć i przejdź przez tor, brodząc po wodzie, aby znaleźć skrót do zawalonego tunelu zaznaczonego na mapie, w którym byłeś wcześniej (trasa jest wyświetlona powyżej)
  2. Na Zawalony tunel, idź do Pokoju Pisarza i Tablica Działek, aby to zmienić z Rytuałem Przywołania.
  3. Spowoduje to, że otrzymasz ścigany przez Mroczną Obecność. Uciekaj z powrotem przez otwarty wagon kolejowy drogą, którą przyszedłeś, i przez drzwi na końcu, aby go zgubić.
  4. Wróć do zawalonego tunelu – teraz już się nie zawalił. Przejdź otwartym przejściem, by dotrzeć do miejsca morderstwa.

Gdy już tam dotrzesz, otrzymasz następny główny rytm fabuły i wskazówki, dokąd się udać, wskazując, że czas opuścić metro, ale to nie znaczy, że musisz to zrobić – wciąż jest szansa na zwiedzanie, aby znaleźć Słowa Mocy i zasoby, gdy tu jesteś.

© GamesRadar+. Nie może być powielana bez zezwolenia

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kamil Leworski to doświadczony specjalista od gier komputerowych, który posiada szeroką wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie. Jego pasja do gier komputerowych pojawiła się w bardzo młodym wieku i od tamtego czasu zawsze marzył o tworzeniu wspaniałych gier, które dostarczą wiele radości i emocji graczom. Jego umiejętności projektowania gier są na bardzo wysokim poziomie, dzięki czemu potrafi tworzyć gry, które zachwycają zarówno swoim wyglądem, jak i rozgrywką. Kamil zawsze stara się, aby każdy element gry był dopracowany i połączony w całość, co sprawia, że gra jest wciągająca i angażująca. Jego umiejętności programistyczne pozwalają mu na tworzenie skomplikowanych algorytmów i mechanik rozgrywki, które sprawiają, że gra działa płynnie i bezproblemowo. Kamil jest również ekspertem w dziedzinie sztucznej inteligencji, co pozwala mu na stworzenie gier, które są inteligentne i dynamiczne. Kamil jest również bardzo kreatywnym człowiekiem, który potrafi wprowadzać innowacje i nowe rozwiązania do swoich projektów. Dzięki temu jego gry zawsze są unikalne i oryginalne. Jego umiejętności przywódcze są również godne podziwu, ponieważ potrafi poprowadzić zespół do osiągnięcia celów projektu. Kamil potrafi motywować zespół, organizować pracę i delegować zadania, dzięki czemu projekt przebiega płynnie i skutecznie. W sumie, Kamil Leworski to nie tylko specjalista od gier komputerowych, ale również osoba, która potrafi połączyć swoją pasję i umiejętności, aby tworzyć gry, które dostarczą wiele radości i emocji graczom.