Będziesz potrzebować hasła jaszczurki Spider-Mana 2, gdy udasz się do domu doktora Connora w misji Nowe wątki. Po zbadaniu budynku w poszukiwaniu dokumentu dotrzesz do panelu, w którym możesz wprowadzić „hasło” za pomocą czterech kolorowych klawiszy. To wcale nie jest trudna łamigłówka i możesz ją nawet pominąć, ale jeśli chcesz dowiedzieć się, o co chodzi, rozwiązałem ją dla ciebie.
Rozwiązanie hasła jaszczurki Spider-Man 2
Zwiedzanie domu doktora Connora doprowadzi cię ostatecznie do kuchni, gdzie znajdziesz ciężką drewnianą szafkę, z którą możesz wejść w interakcję. Spowoduje to wyświetlenie klawiatury komputera z czterema kolorowymi klawiszami i możliwością wprowadzenia hasła. Po drodze powinieneś zauważyć strefę dla dzieci, w której znajdowała się mała zabawkowa klawiatura, która po naciśnięciu symbolu stodoły odtwarza „Old MacDonald”.
Rozwiązanie hasła jaszczurki Spider-Mana 2 polega na zagraniu pierwszych czterech nut Starego MacDonalda, jakie pojawiają się na dziecięcej zabawce, i naciśnięciu klawiszy w następującej kolejności:
- Fioletowy, fioletowy, fioletowy, zielony
To także 4, 4, 4, 1, ponieważ ekran hasła zawiera również klawisze numerujące kropki przypominające kostkę.
Kolor klawiszy oraz naklejka na stodołę łączą ekran z zabawką. Możesz także sprawdzić, czy wszystko jest w porządku, gdy wpiszesz prawidłowe uwagi, u góry panelu haseł pojawią się zielone światełka. Gdy już to zrobisz, otworzy się sekretna ściana i będziesz mógł kontynuować misję.
Oprócz zabawki odtwarzającej melodię, w pokoju dziecięcym na piętrze mogłeś znaleźć także komórkę, która również odtwarzała melodię, gdy po raz pierwszy weszłeś do domu. Jest to jednak zabawka, która daje wzór, którego naprawdę potrzebujesz, dokładnie dopasowując się do panelu kodu i pozwalając ci opracować wzór bez faktycznego rozumienia nut.
© GamesRadar+. Nie może być powielana bez zezwolenia.