Everadvice – Najnowsze wieści

Twoje źródło informacji

Marvel
Aktualności

Kto jest [spoiler] w scenie po napisach Marvel’s Spider-Man 2


Prawdopodobnie zastanawiasz się, kim jest Cindy Moon w Marvel’s Spider-Man 2 po dotarciu do końca i scen po napisach. Oczywiście OGROMNE SPOILERY, więc nie czytaj dalej, jeśli nie wymieniłeś napisów końcowych. Przedstawienie Cindy Moon to ostatnia rzecz, jaką robi gra, co oczywiście oznacza, że ​​będzie ona niezwykle istotna dla wszelkich przyszłych gier, niezależnie od tego, czy będzie to pełna wersja Spider-Mana 3, czy też spin-off w stylu Milesa Moralesa. Oto wszystko, co musisz wiedzieć o Cindy Moon, czyli superbohaterce Silk, i co to może oznaczać dla przyszłości.

Wyjaśniono Cindy Moon w Spider-Man 2. Kim jest Silk?

Zakończenie Marvel's Spider-Man 2

(Źródło zdjęcia: Bezsenność)

Ostatnie ujęcie zakończenia Spider-Mana 2 przedstawia Cindy Moon w ostatniej scenie po napisach. Chociaż dowiedzieliśmy się tylko imię i tył jej głowy, jest ona dużą częścią powiększonej rodziny pająków i gra innego pełzacza po ścianach o imieniu Silk. Jednak sposób, w jaki została przedstawiona, sugeruje już duże zmiany w tradycyjnym przedstawianiu tej postaci.

W normalnym kanonie komiksów Marvela Cindy Moon została ukąszona przez tego samego pająka, co Peter Parker. Kiedy rozwija swoje pajęcze moce, które w przeciwieństwie do Petera obejmują zdolność tworzenia organicznych sieci, nie jest w stanie ich kontrolować. Mężczyzna imieniem Ezekiel Sims oferuje jej szkolenie, ale ujawnia również, że grozi jej atak Morluna i Dziedzicców, grupy wampirzych złoczyńców skaczących po wielu światach, którzy żywią się bohaterami czerpiącymi z mocy zwierzęcych totemów.

Okładka z jedwabiu nr 1

(Zdjęcie: Stonehouse (Marvel Comics))

W szerszym wersecie pająka wszyscy Pajęczy Ludzie z każdego wszechświata czerpią swoją moc z Pajęczego Totemu, rodzaju kosmicznych nadprzyrodzonych istot, które istnieją w wielu wszechświatach. Nie będę się tu wdawał za bardzo w szczegóły, ponieważ w różnych rzeczywistościach występują różne totemy zwierzęce, a moce, jakie dają, pojawiają się na różne sposoby – Ezekiel Sims ma również na przykład moce pająka, przyznawane poprzez rytuał, a nie ugryzienie.

Praktycznym skutkiem tego wszystkiego jest to, że w klasycznych komiksach Marvela Cindy Moon spędziła dziesięć lat zamknięta w tajemnicy, aby ukryć się przed Morlunem, trenując i doskonaląc swoje moce. Kiedy Peter Parker dowiaduje się o tym i ją uwalnia, początkowo jest wściekła, twierdząc, że zabił ich oboje, umożliwiając Morlunowi ich odnalezienie. Jest przez chwilę zadowolona, ​​gdy odkrywa, że ​​Peter wcześniej zabił Morluna, ale potem znowu wścieka się, gdy dowiaduje się, że faktycznie zabił Morluna dwa razy, co daje jasno do zrozumienia, że ​​może wrócić.

Pejzaż morski Spider-Mana

(Zdjęcie: Marvel)

Nie będę wchodził w szczegóły, ponieważ A) jest cała puszka robaków wymiarowych do otwarcia, jeśli chcesz zacząć wyjaśniać wielouniwersalne totemy pająków oraz B) pojawienie się Cindy w mieszkaniu Mile sugeruje, że nie była zamknięta przez dziesięć lat uczył się ujarzmiać moce pająków. Tutaj pojawia się z samotnym ojcem, w komiksie zostawia wciąż żonatych rodziców, aby się ukrywać. Jednak jej komiksowa historia z Morlunem może poprowadzić następną grę w bardziej wielostronnym kierunku, co może wyjaśnić wszystkie pająko-boty ze Spider-Mana 2, które możesz zebrać, aby odkryć jajko wielkanocne z filmu Spider-Verse.

Jedwab w komiksach Marvela

(Zdjęcie: Marvel Comics)

Fakt, że uniwersum gry ani razu nie wspomniało o trzecim Spider-Personie w trzech częściach, sugeruje, że ta wersja Cindy musi jeszcze zdobyć swoje moce, co potwierdza jej przypadkowe pojawienie się u drzwi Milesa. Może to oznaczać, że w Spider-Man 3 otrzymamy rzeczywistą historię pochodzenia, której uniknęliśmy zarówno w pierwszej, jak i drugiej grze oraz w spin-offie Milesa Moralesa. Jeśli chodzi o moce, tradycyjnie Cindy urodziła się z fotograficzną pamięcią, a po ukąszeniu przez tego samego pająka co Peter, posiada wszystkie jego pajęcze moce. Jedynym wyjątkiem jest to, że zyskała zdolność organicznego tworzenia sieci za pomocą palców. Działa to w taki sam sposób, jak płyn sieciowy Petera i Milesa, ale pozwala jej także tworzyć takie rzeczy, jak kostiumy i pazury. Jednym z popularnych powodów tej różnicy jest to, że samice pająków z natury kręcą sieci, dlatego Peter ani Miles nie zyskują tej umiejętności.

Zakładając, że Silk zdobędzie swoje moce w trzeciej grze, pytanie „jak” będzie interesujące. Wiemy, że Peter zdobył swoje moce po ukąszeniu radioaktywnego pająka jakieś dziesięć lat temu pod koniec drugiej części gry, zaś Miles zyskał je od pająka zmodyfikowanego genetycznie przez Oscopa. Co nie pozostawia Cindy zbyt wielu opcji, jeśli Insomniac nie chce się powtórzyć. Myślę, że dowiemy się tego, kiedy w końcu pojawi się Spider-Man 3.

© GamesRadar+. Nie może być powielana bez zezwolenia

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kamil Leworski to doświadczony specjalista od gier komputerowych, który posiada szeroką wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie. Jego pasja do gier komputerowych pojawiła się w bardzo młodym wieku i od tamtego czasu zawsze marzył o tworzeniu wspaniałych gier, które dostarczą wiele radości i emocji graczom. Jego umiejętności projektowania gier są na bardzo wysokim poziomie, dzięki czemu potrafi tworzyć gry, które zachwycają zarówno swoim wyglądem, jak i rozgrywką. Kamil zawsze stara się, aby każdy element gry był dopracowany i połączony w całość, co sprawia, że gra jest wciągająca i angażująca. Jego umiejętności programistyczne pozwalają mu na tworzenie skomplikowanych algorytmów i mechanik rozgrywki, które sprawiają, że gra działa płynnie i bezproblemowo. Kamil jest również ekspertem w dziedzinie sztucznej inteligencji, co pozwala mu na stworzenie gier, które są inteligentne i dynamiczne. Kamil jest również bardzo kreatywnym człowiekiem, który potrafi wprowadzać innowacje i nowe rozwiązania do swoich projektów. Dzięki temu jego gry zawsze są unikalne i oryginalne. Jego umiejętności przywódcze są również godne podziwu, ponieważ potrafi poprowadzić zespół do osiągnięcia celów projektu. Kamil potrafi motywować zespół, organizować pracę i delegować zadania, dzięki czemu projekt przebiega płynnie i skutecznie. W sumie, Kamil Leworski to nie tylko specjalista od gier komputerowych, ale również osoba, która potrafi połączyć swoją pasję i umiejętności, aby tworzyć gry, które dostarczą wiele radości i emocji graczom.