Różne klasy elitarnej drużyny ogniowej Aliens będą determinować rolę, jaką odgrywa Twój Colonial Marine w swoim oddziale, ponieważ każda klasa ma do dyspozycji unikalne wyposażenie wraz z określonym zestawem umiejętności. Te atuty i umiejętności decydują o tym, w jaki sposób mogą pomóc reszcie drużyny, więc dobrze jest jak najlepiej dopasować je do swojego stylu gry. Twoja klasa będzie również ograniczać rodzaje dostępnego uzbrojenia, ale opisałem to bardziej szczegółowo w moim oddzielnym przewodniku po broni Aliens Fireteam Elite. W tym miejscu przyjrzę się bliżej wspomnianym wcześniej umiejętnościom i atutom oraz wyjaśnię, jak działają one w twoim oddziale.
Jeśli grasz online ze znajomymi, radzę każdemu wybrać inną rolę, aby zachować równowagę, natomiast jeśli grasz u boku botów, skoncentruj się na pozycji ofensywnej – będziesz musiał wykonać wiele dźwigaj ciężary, bo boty nie przejmą dowodzenia w walce z Xenosami. Jeśli nie jesteś zdecydowany, która z klas elitarnej drużyny ogniowej Aliens będzie Ci najbardziej odpowiadać, oto, co musisz o nich wiedzieć.
Wszystkie elitarne klasy drużyny ogniowej Aliens
Elitarny strzelec drużyny ogniowej Obcych
Broń: Karabin + CQW
Strzelec to standardowy zestaw Colonial Marine, łączący karabin do celowania na odległość z CQW, gdy wrogowie podejdą zbyt blisko. Zdolność Overclock zwiększa prędkość przeładowania, jednocześnie znacznie poprawiając szybkostrzelność ciebie i pobliskich sojuszników, podczas gdy granat odłamkowy daje ci możliwość zadawania obrażeń wybuchowych na dużym obszarze, aby stawić czoła tłumom lub silniejszym wrogom.
Profit „Stań na celu” kumuluje dodatkowe obrażenia do 10 razy, ale spada, gdy przestaniesz zadawać obrażenia, więc utrzymuj szybkostrzelność i celność, aby uzyskać maksymalne korzyści. Na poziomie 3 granat odłamkowy można zastąpić zdalnym detonatorem, który zapewnia większą kontrolę nad eksplozjami, lub wybuchem zapalającym, który rozrzuca zestaw mikrobomb na większym obszarze.
Elitarny niszczyciel drużyny ogniowej Obcych
Elitarny niszczyciel drużyny ogniowej Obcych
Broń: Karabin + Ciężki
Demolisher to bestia na polu bitwy, oprócz standardowego karabinu wyposażona w ciężką broń, taką jak Smartgun do kontroli tłumu. Dzięki zdolności Mikrorakiety możesz wystrzelić trzy pociski, które eksplodują przy uderzeniu, zadając obrażenia i potykając wszystkich trafionych wrogów, podczas gdy Fala Wybuchowa świetnie nadaje się do zapewnienia prześwitu wokół ciebie, jeśli zostaniesz przytłoczony obrażeniami i odrzuceniem pobliskich wrogów.
Profit „Wyczyść pokój” włącza się, gdy użyjesz dowolnej umiejętności, a następnie kumuluje obrażenia od broni o 2,5% za każdym razem, gdy trafisz wroga w ciągu następnych 15 sekund, co oznacza, że możesz zyskać solidny mnożnik obrażeń w walce z hordą. Na poziomie 3 możesz zamienić Mikrorakiety na Rakiety Wstrząsające, aby wystrzelić cztery rakiety, które powalają wrogów na większym obszarze, lub Rakiety Napalmowe na 12 małych pocisków, które eksplodują i zadają obrażenia od ognia.
Elitarny technik drużyny ogniowej Obcych
Elitarny technik drużyny ogniowej Obcych
Broń: Pistolet ręczny + CQW
Technik polega bardziej na swoich umiejętnościach w eliminowaniu wrogów w walce, chociaż nadal ma pistolet ręczny i CQW, aby radzić sobie z zagrożeniami. Zdolność Wieżyczki Strażniczej oznacza, że możesz użyć automatycznego działa do strzelania do wrogów, które można również podnieść i zmienić położenie, gdy zajdzie taka potrzeba, podczas gdy naładowane cewki pozwalają rzucić urządzenie, które wbija się w cel i wyzwala wstrząsy elektryczne, zadając obrażenia i spowalniając wrogów w promieniu wybuchu.
Profit Synergia międzyplatformowa przynosi korzyści całej twojej drużynie, ponieważ wszyscy sojusznicy w pobliżu rozstawionej przez ciebie wieżyczki otrzymają o 10% mniej obrażeń, podczas gdy sama wieża będzie regenerować 5% HP na sekundę, gdy znajdziesz się w jej pobliżu. Na poziomie 3 możesz ulepszyć wieżę spalającą, która jest w zasadzie zautomatyzowanym miotaczem ognia, lub ciężką wieżyczkę, która ma zmniejszoną szybkostrzelność, ale zadaje ogromne obrażenia, gdy trafi w cel.
Dokument elitarnej drużyny ogniowej Obcych
Dokument elitarnej drużyny ogniowej Obcych
Broń: karabin + pistolet ręczny
Doktor pełni rolę wsparcia dla drużyny, choć dzięki wyposażeniu w karabin i broń ręczną nadal jest ona w stanie utrzymać się w walce. Zdolność Stacja urazowa upuszcza jednostkę, która zapewnia ograniczoną ilość leczenia sojusznikom w pobliżu, ale można ją podnieść i użyć ponownie w razie potrzeby, natomiast Stymulatory bojowe zapewniają premię o 50% do celności i stabilności oraz o 30% do regeneracji wytrzymałości, oraz 15% do prędkości ruchu dla ciebie i wszystkich sojuszników w pobliżu.
Profit Medyk polowy działa najlepiej, gdy twoja drużyna trzyma się razem, ponieważ za każdego pobliskiego sojusznika otrzymujesz 15% wzrost szybkości ładowania umiejętności, dzięki czemu możesz po kolei rozdawać swojemu zespołowi więcej wzmocnień. Oznacza to również, że zebranie Apteczki uzupełni część energii w Stacji Urazowej, dzięki czemu będziesz mógł wrócić do leczenia. Na poziomie 3 można go przekształcić w Stację Przeciwbólową, która zwiększa odporność sojuszników na obrażenia i obsługę broni o 30% kosztem mniejszej ilości energii, lub w Stację Tłumiącą, która ma większy obszar działania i zmniejsza prędkość ruchu wrogów i zadawanych obrażeń, gdy są w zasięgu.
© GamesRadar+. Nie może być powielana bez zezwolenia.