Everadvice – Najnowsze wieści

Twoje źródło informacji

Lokalizacje wieży Zelda: Tears of the Kingdom
Aktualności

Lokalizacje wieży Zelda: Tears of the Kingdom


Przeczytaj nasz przewodnik po wieżach Zelda: Tears of the Kingdom, aby dowiedzieć się wszystkiego o tych tajemniczych monolitach, jak je znaleźć i jak je odblokować.

Zelda: Tears of the Kingdom towers: Link stoi przed wysoką wieżą

The Zelda: Tears of the Kingdom towers są bardzo podobne do tych, które można znaleźć w Breath of the Wild, ale istnieje kilka istotnych różnic. Możesz dostrzec je i ich reflektory daleko w oddali, gdy szybujesz po niebie, i zdecydowanie warto poświęcić czas na zlokalizowanie ich wszystkich. Więc chwyć swoją paralotnię, wsiądź na konia i zacznijmy odkrywać.

Tuż przed aktywacją tego przewodnika, wyskoczeniem w powietrze i szybowaniem w przestworzach wiedzy, koniecznie sprawdź naszą ogromną gamę fantastycznych treści. Mamy przewodniki objaśniające Zelda: Tears of the Kingdom skrystalizowane ładunki, Zelda: Tears of the Kingdom Zonai, Zelda: Tears of the Kingdom wrogów, Zelda: Tears of the Kingdom fusion, Zelda: Tears of the Kingdom geoglify i Zelda: Tears of klejnoty bańki Królestwa.

Zagłębmy się w nasze Zelda: Tears of the Kingdom towers przewodnik:

Zelda: Tears of the Kingdom towers: Link stoi przed wysoką wieżą

Ile jest wież Zelda: Tears of the Kingdom?

Istnieje 15 wież Zelda: Tears of the Kingdomw tym wieżę Zelda: Tears of the Kingdom Lookout Landing, którą odblokujesz w ramach pierwszego zadania fabularnego na początku gry.

Co stało się z wieżami Sheikah w Tears of the Kingdom?

Chociaż para nie mówi tego wprost, dialog Purah i Robbiego w Zelda: Tears of the Kingdom Lookout Landing sugeruje im demontaż technologii Sheikah – w tym wież – i zamontowanie jej we własnych projektach. Wieże Zelda: Tears of the Kingdom mają to samo niebieskie światło, którego technologia wież Sheikah używa w Breath of the Wild, a podczas aktywacji wieży nogi Guardian chwytają Linka, aby wyrzucić go w niebo.

Wiele wież Zelda: Tears of the Kingdom pojawia się w różnych miejscach, więc jasne jest, że stare są albo całkowicie zdemontowane, albo wycofały się z powrotem pod ziemię po pokonaniu Calamity Ganon. Technologia Sheikah istnieje po to, aby pomóc zniszczyć Ganona, więc możliwe, że wszystko ponownie przejdzie w stan uśpienia, kiedy w końcu pokonasz Króla Demonów w Breath of the Wild.

Zelda: Tears of the Kingdom towers: Link stoi przed wysoką wieżą

Jakie są lokalizacje wieży Zelda: Tears of the Kingdom?

Pracujemy nad tym przewodnikiem podczas odkrywania The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, więc zajrzyj tu wkrótce, aby znaleźć wyjaśnienia dotyczące wszystkich 15 wież i sposobów ich odblokowania. Poniżej znajduje się każda znaleziona wieża, jej lokalizacja i wszelkie wymagania dotyczące odblokowania.

Zelda: Lokacje wieży Tears of the Kingdom zaznaczone na brązowo-białej mapie Hyrule usianej różnymi szpilkami i znaczkami, drogami i rzekami.

Wieża widokowa do lądowania

  • Współrzędne: -0293, 0137, 0025

Wieżę Lookout Landing odblokowuje się w ramach głównego zadania fabularnego, niedługo po wylądowaniu na powierzchni Hyrule. Na ziemi skieruj się w stronę widocznej wieży i wejdź w interakcję z Purah. Po ukończeniu jej misji wieża obserwacyjna będzie dostępna do użytku.

Zelda: Lokacje wieży Tears of the Kingdom zaznaczone na brązowo-białej mapie Hyrule usianej różnymi szpilkami i znaczkami, drogami i rzekami.

Wieża Sahasra Slope

  • Współrzędne: 1344, -1169, 0166

Wieża Sahasra Slope jest zamknięta i nie można wejść głównym wejściem. Zamiast tego musisz wznieść się z jaskini pod wieżą. Jeśli masz problem ze znalezieniem jaskini, wyjrzyj na zewnątrz wieży, aby znaleźć i zastrzelić blupee, który biegnie w kierunku wejścia do jaskini. Stamtąd po prostu zbadaj jaskinię i wejdź na górę w miejscu, w którym okrągły fragment skalnego stropu wyraźnie wystaje na zewnątrz.

Zelda: Lokacje wieży Tears of the Kingdom zaznaczone na brązowo-białej mapie Hyrule usianej różnymi szpilkami i znaczkami, drogami i rzekami.

Wieża Rabella Wetlands

  • Współrzędne: 2419, -2762, -0222

Kiedy zbliżysz się do wieży Rabella Wetlands, znajdziesz ją otoczoną kolczastymi roślinami. Jednak ciągle pada deszcz, więc nie można łatwo podpalić kolczastych roślin. Aby temu zaradzić, musisz użyć ultrahand, aby złapać pobliskie deski, a następnie stworzyć dach nad kolczastymi roślinami, łącząc wiele desek. Następnie wystrzel strzałę z ognistej rośliny, bomby lub podobnego materiału wywołującego ogień, aby podpalić kolczaste rośliny i otworzyć wieżę.

Zelda: Lokacje wieży Tears of the Kingdom zaznaczone na brązowo-białej mapie Hyrule usianej różnymi szpilkami i znaczkami, drogami i rzekami.

Wieża na przełęczy Rospro

  • Współrzędne: -3687, 2341, 0233

Kolczaste rośliny pokrywają wejście do Rospro Tower, ale nadal jest bardzo łatwo dostępny. Albo wejdź wystarczająco wysoko i wślizgnij się do wejścia do wieży, albo użyj materiałów nasyconych ogniem, aby podpalić kolczaste rośliny. Ładna łatwa wieża.

Zelda: Lokacje wieży Tears of the Kingdom zaznaczone na brązowo-białej mapie Hyrule usianej różnymi szpilkami i znaczkami, drogami i rzekami.

Wieża kanionu Eldin

  • Współrzędne: 1636, 1182, 0225

Wieża Eldin Canyon jest zamknięta i nie można wejść od spodu. Jednak szczyt wieży jest otwarty, więc musisz wejść od góry. Albo wejdź na tyle wysoko, by móc wślizgnąć się do środka, albo zbuduj konstrukcję Zonai z rakietami, balonami lub podobnymi przedmiotami i użyj jej, by dotrzeć do odsłoniętego wejścia na szczycie wieży. Alternatywnie możesz spróbować poszybować z pobliskiej wyspy na niebie.

Zelda: Lokacje wieży Tears of the Kingdom zaznaczone na brązowo-białej mapie Hyrule usianej różnymi szpilkami i znaczkami, drogami i rzekami.

Wieża Brwi Lindora

Wieża Lindor’s Brow jest ukryta za fosą wodną. Jedynym sposobem na dotarcie do niego jest użycie Ultrahand do stworzenia mostu ze wszystkich leżących wokół części. Więc wskakuj! Załóż swój kask i weź się do pracy.

Zelda: Lokacje wieży Tears of the Kingdom zaznaczone na brązowo-białej mapie Hyrule usianej różnymi szpilkami i znaczkami, drogami i rzekami.

Wieża Pikida Stonegrove

Dotarcie do wieży Pikida Stonegrove jest dość trudne, jeśli idziesz z lądu. Dlatego zalecamy zaczerpnąć powietrza i polecieć do niego. Jeśli nie, jest cała masa rigamarole z Ultrahandem i robieniem mostów.

Zelda: Lokacje wieży Tears of the Kingdom zaznaczone na brązowo-białej mapie Hyrule usianej różnymi szpilkami i znaczkami, drogami i rzekami.

Wieża ruin Thyphlo

W przeciwieństwie do większości innych wież, wieża Thyphlo Ruins prosi cię o wejście na jej szczyt w celu uzyskania przywileju jej otwarcia. Coś blokuje otwarcie pokrywy, więc inżynier na miejscu nie może jej naprawić. Użyj platform Zonai lub innej formy sztuczki, aby wspiąć się na szczyt (przywiązałem osiem rakiet do platformy Zonai i przestrzeliłem wszystkich wrogów i szybko minąłem dach wieży…) i usuń obiekt z dachu za pomocą Ultrahand .

Zelda: Lokacje wieży Tears of the Kingdom zaznaczone na brązowo-białej mapie Hyrule usianej różnymi szpilkami i znaczkami, drogami i rzekami.

Wyżynna wieża Zorana

O ile nie rozpocząłeś zadania Zora, wieża Upland Zorana może być trochę drapiąca po głowie. Musisz dolać wody do mazi, która blokuje drzwi, i masz dwie możliwości, o których wiemy. Albo przyczep owoc do rozbryzgiwania się na końcu strzały i strzel nim w drzwi (lub po prostu rzuć nim zderzakiem R, aby uratować strzałę), albo wyjmij hydrant Zonai i spuść wodę z kranu. Twój wybór.

Zelda: Lokacje wieży Tears of the Kingdom zaznaczone na brązowo-białej mapie Hyrule usianej różnymi szpilkami i znaczkami, drogami i rzekami.

Wieża Góry Ulri

Aby dostać się do wieży Ulri Mountain, skieruj się do frontowych drzwi i porozmawiaj ze zdezorientowanym inżynierem. Mówi ci, że aerocuda przejęła panel kontrolny. Skieruj się w jego stronę tuż za wieżą i zestrzel ją. Tutaj albo podnieś panel kontrolny, który upuścił Aerocuda, albo użyj Ultrahand i zanieś go z powrotem do wieży. Voila! Misja wykonana.

Zelda: Lokacje wieży Tears of the Kingdom zaznaczone na brązowo-białej mapie Hyrule usianej różnymi szpilkami i znaczkami, drogami i rzekami.

Wieża Pogórza Popla

Wieża Pogórza Popla przyprawia o zawrót głowy. Gdzie są wszyscy? Co ja robię? Cóż, rozejrzyj się. No cześć! Studnia! Wejdź do środka, przejdź się, porozmawiaj z kolesiem w środku, który miał naprawić wieżę, ale jego małe, chciwe oczka przeszkodziły, a on powie ci, co masz robić.

Wyjdź z powrotem na zewnątrz, leć wokół krawędzi południowej strony klifu otaczającego wieżę, szukając wejścia do jaskini. Następnie przejdź przez jaskinię, wróć do mężczyzny, pomóż mu uciec i wyjdź z powrotem. Teraz cała wieża jest twoja, mały Linky.

Zelda: Lokacje wieży Tears of the Kingdom zaznaczone na brązowo-białej mapie Hyrule usianej różnymi szpilkami i znaczkami, drogami i rzekami.

Wieża góry Lanayru

Wieża Mount Lanayru znajduje się na szczycie bardzo zimnej góry. Teraz Link może być wytrzymały, ale wątpię, czy byłby w stanie zrobić K2 w stylu alpejskim, więc równie dobrze możemy użyć wszystkich mocy, którymi dysponuje. Znajdź sposób, aby wzbić się wysoko w powietrze i szybować na szczyt góry, aby ułatwić sobie życie. Aby uzyskać trochę więcej zabawy (i trochę sekretów do znalezienia po drodze), upoluj własną kurtkę North Face Linka, ugotuj pikantne eliksiry i wspinaj się.

Zelda: Lokacje wieży Tears of the Kingdom zaznaczone na brązowo-białej mapie Hyrule usianej różnymi szpilkami i znaczkami, drogami i rzekami.

Wieża kanionu Gerudo

Wieża Gerudo Canyon jest jak powrót akcji windy. Cóż, właściwie to nie jest, ale chodzi o to, co my, Brytyjczycy, nazywamy windami. Gdy go znajdziesz, musisz pomóc inżynierowi wejść windą na górę. Przymocuj coś do jego pustej strony na szczycie rusztowania, aby je obciążyć, i hej presto! Inżynier leci w górę, Link leci w górę. Zwykły stary win-win.

Zelda: Lokacje wieży Tears of the Kingdom zaznaczone na brązowo-białej mapie Hyrule usianej różnymi szpilkami i znaczkami, drogami i rzekami.

Wieża Hyrule Field

Czas walki! Wieża Hyrule Field to wyzwanie bojowe. Gotuj eliksiry, łącz ze sobą kilka dobrych broni i przygotuj się na unikanie bomb. Nie zapomnij użyć wycofania przeciwko nadchodzącym beczkom z bombami, aby odwrócić tę opłatę dzwoniącego, że tak powiem…

Zelda: Lokacje wieży Tears of the Kingdom zaznaczone na brązowo-białej mapie Hyrule usianej różnymi szpilkami i znaczkami, drogami i rzekami.

Wieża Gerudo Highlands

Ten wprawiał mnie w zakłopotanie przez wieki. Wieża Gerudo Highlands jest zasypana śniegiem, więc nie ma łatwego sposobu, aby się do niej dostać. Na szczęście w pobliżu znajduje się kemping, na którym można dowiedzieć się, jak budowniczowie wykorzystali pobliską jaskinię do obozowania i dbania o swój sprzęt.

Wejdź do jaskini i idź dalej w głąb. W końcu jesteś pod wieżą. A to oznacza, że ​​nadszedł czas, aby użyć Ascend. Kiedy już jesteś w tym biznesie jak zwykle. Śliczny.

Miniatura YouTube

To wszystko Zelda: Tears of the Kingdom Towers, które mamy na dziś. Aby uzyskać jeszcze więcej wspaniałej zawartości Zelda, koniecznie sprawdź nasze świątynie Zelda: Tears of the Kingdom i przewodniki po korokach Zelda: Tears of the Kingdom.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kamil Leworski to doświadczony specjalista od gier komputerowych, który posiada szeroką wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie. Jego pasja do gier komputerowych pojawiła się w bardzo młodym wieku i od tamtego czasu zawsze marzył o tworzeniu wspaniałych gier, które dostarczą wiele radości i emocji graczom. Jego umiejętności projektowania gier są na bardzo wysokim poziomie, dzięki czemu potrafi tworzyć gry, które zachwycają zarówno swoim wyglądem, jak i rozgrywką. Kamil zawsze stara się, aby każdy element gry był dopracowany i połączony w całość, co sprawia, że gra jest wciągająca i angażująca. Jego umiejętności programistyczne pozwalają mu na tworzenie skomplikowanych algorytmów i mechanik rozgrywki, które sprawiają, że gra działa płynnie i bezproblemowo. Kamil jest również ekspertem w dziedzinie sztucznej inteligencji, co pozwala mu na stworzenie gier, które są inteligentne i dynamiczne. Kamil jest również bardzo kreatywnym człowiekiem, który potrafi wprowadzać innowacje i nowe rozwiązania do swoich projektów. Dzięki temu jego gry zawsze są unikalne i oryginalne. Jego umiejętności przywódcze są również godne podziwu, ponieważ potrafi poprowadzić zespół do osiągnięcia celów projektu. Kamil potrafi motywować zespół, organizować pracę i delegować zadania, dzięki czemu projekt przebiega płynnie i skutecznie. W sumie, Kamil Leworski to nie tylko specjalista od gier komputerowych, ale również osoba, która potrafi połączyć swoją pasję i umiejętności, aby tworzyć gry, które dostarczą wiele radości i emocji graczom.