Everadvice – Najnowsze wieści

Twoje źródło informacji

Monster Hunter Now pozwala walczyć z Diablosem w zaledwie 75 sekund
Aktualności

Monster Hunter Now pozwala walczyć z Diablosem w zaledwie 75 sekund


Przed rychłą premierą Monster Hunter Now rozmawialiśmy z Niantic o potencjale serii na urządzeniach mobilnych, dostosowaniu charakterystycznej rozgrywki i nie tylko.

Seria Monster Hunter nigdy nie była tak gorąca i łatwo zrozumieć, dlaczego. Po stałym ciągu wydań na przestrzeni ostatnich dwudziestu lat deweloper Capcom powoli udoskonalał i rozwijał zwycięską formułę, z biegiem lat udostępniając fanom coraz większe i lepsze gry. Ostatnie premiery, takie jak Monster Hunter World i Monster Hunter Rise, odniosły ogromny sukces krytyczny i sprzedażowy, a teraz nadszedł czas na coś nowego.

Teraz twórca MH, Capcom, współpracuje z deweloperem mobilnym Niantic (Pokémon Go, Pikmin Bloom, Ingress) w nadziei na zwiększenie atrakcyjności i liczby odbiorców Monster Hunter. Kto lepiej niż twórcy Pokémon Go może zrealizować ten cel? Monster Hunter może nie ma tak bogatej biblioteki potworów jak Pokémon, ale ma już pokaźną i oddaną publiczność.

Aby dowiedzieć się więcej o grze, rozmawialiśmy z Kei Kawai, który pracuje jako producent wykonawczy Monster Hunter Now i dyrektor ds. produktu w Niantic. Przeniesienie świata Monster Hunter na urządzenia mobilne jest trudnym zadaniem, dlatego chcieliśmy usłyszeć więcej o wyzwaniach związanych z dostosowaniem gry zawierającej tak wiele elementów i tak wielu niuansów do urządzenia mobilnego.

Ciekawostką jest informacja, że ​​to Niantic jako pierwszy zwrócił się do Capcom. Opowiadając o współpracy, Kawai mówi: „Przedstawiłem pomysł na grę zespołowi Capcom, a oni zgodzili się na ten pomysł już na pierwszym spotkaniu”. Biorąc pod uwagę poprzedni sukces Niantic w przypadku Pokémon Go, nie jest zaskoczeniem, że Capcom dostrzegł potencjał w tym pomyśle i według Kawai Capcom i tak „rozważał już grę opartą na lokalizacji”.

Jeśli jesteś fanem Pokémon Go, możesz się zastanawiać, dlaczego powinieneś sprawdzić Monster Hunter Now. Chociaż Kawai wyjaśnia, że ​​„różne adresy IP podobają się różnym odbiorcom”, utrzymuje również, że Niantic i Capcom „ciężko pracowały, aby zapewnić graczom zupełnie inny rodzaj doświadczeń”. Co to dokładnie oznacza? Cóż, według Kawai, Monster Hunter Now to „nowa gra zbudowana od podstaw”, a główną zmianą są „bitwy w czasie rzeczywistym i mnóstwo akcji”.

Wywiad z Monster Hunter Now: kluczowa grafika przedstawia atak łowcy na potwora

Jako fan Monster Hunter od kilku lat interesuje mnie, jak niezwykle skomplikowany system walki przekłada się na urządzenia mobilne, a Niantic i Capcom wyraźnie nadały temu priorytet. Zapytany o przeniesienie rozgrywki Kawai wyjaśnia, że ​​prace nad Monster Hunter Now trwały „ponad cztery lata”, z czego większość odbywała się metodą prób i błędów. Według Kawai we wczesnych prototypach mecze trwały od „pięciu do dziesięciu minut”, chociaż testy rozgrywki ostatecznie wykazały, że obecna gra może trwać maksymalnie 75 sekund. Spędziłem wiele godzin walcząc z bestiami na konsolach, ale z pewnością nie chcę stać na ulicy przez czterdzieści minut w nadziei zabicia Rathiana.

Zamiast tego skupiamy się na stworzeniu „gry, która pozostanie wierna Monster Hunter”, ale nadal będzie dostępna dla odbiorców mobilnych i doświadczeń, a sterowanie będzie „łatwe do uruchomienia i trudne do opanowania”. Istotnym elementem jest rozgrywka jednym palcem, która zastępuje zwykłe ataki bronią. Jednak Niantic i Capcom dodają niuansów do tego trybu dzięki „innowacjom zespołu, takim jak żyroskop do broni miotającej”.

Wywiad z Monster Hunter Now: kilku graczy atakuje potwora w Monster Hunter Now

Społeczność to jeden z uwielbianych przez fanów elementów Monster Hunter i wydaje się, że jest to kolejny priorytet dla zespołu Monster Hunter Now. Jak wyjaśnia Kawai, skupienie się na trybie wieloosobowym i istniejąca społeczność „sprawiają, że Monster Hunter tak świetnie pasuje do gry Niantic”. W grze Now maksymalnie czterech graczy może „szybko dopasowywać się do otaczających Cię ludzi”, a Ty możesz także współpracować z nieznajomymi. Ta oparta na współpracy rozgrywka jest najwyraźniej „kluczem do pokonania potworów wyższego poziomu”.

Jednym z powtarzających się elementów Monster Hunter, który osobiście uwielbiam, jest wzór flagowych potworów przedstawiających grę i jej okładkę. Niedawno w Monster Hunter Rise pojawił się przerażający Magnamalo i nie mogłem powstrzymać się od pytania, czy Monster Hunter Now może stworzyć własnego potwora. Kawai udziela odpowiednio ostrożnej odpowiedzi, mówiąc: „To naprawdę pytanie do naszych przyjaciół z Capcom”, chociaż najwyraźniej premiera Monster Hunter Now to dopiero początek, a deweloper „chciałby włączyć do gry nowe, unikalne potwory w przyszły.”

Wywiad z Monster Hunter Now: kilku graczy eksploruje mapę w Monster Hunter Now

Monster Hunter Now znajduje się w fazie testów beta już od kilku miesięcy i choć gramy także w wersję przedpremierową, czekamy na pełną recenzję w okolicach premiery. Według Kawai te testy były kluczowe, a zespół Monster Hunter Now wciąż dokonuje „ostatnich poprawek” w grze, w tym „dostosowując prędkość postępu oraz mocne strony różnych potworów i broni”. Podobnie jak w przypadku innych gier Monster Hunter, przewidujemy, że społeczność będzie kluczowa w tworzeniu uczciwej i satysfakcjonującej gry.

Chociaż Pokémon Go ma już ponad siedem lat, z pewnością interesujące jest to, że Monster Hunter postrzega teraz jako idealny moment na wypuszczenie tego mobilnego tytułu. Jednak po sukcesie Rise, World, a nawet premierze filmu Monster Hunter, Niantic chciałoby skorzystać z tej okazji, aby pomóc Monster Hunter „dotrzeć do szerszej i prawdziwie globalnej publiczności, składającej się z użytkowników smartfonów i graczy mobilnych”.

Z pewnością będzie to dla wielu graczy pierwsze spotkanie z serią i jak wspomina Kawai, Niantic ma nadzieję, że tytuł „pomoże w rozszerzeniu serii i przyciągnie na świat nowych graczy”. W końcu Go jest częściowo odpowiedzialny za ogromny wzrost popularności Pokémonów. Jeśli w ogóle martwicie się o zespół, który za tym stoi, Kawai zapewnia fanów, że zarówno producent serialu Ryozo Tsujimoto, jak i „wszyscy czołowi producenci Monster Hunter w Capcom” przekazują Niantic „cenne uwagi w trakcie całego procesu”.

Wywiad z Monster Hunter Now: gracz używa długiego miecza, aby zaatakować potwora

Seria Monster Hunter ma jasną wizję i pocieszająca jest świadomość, że tak wielu najbardziej utalentowanych twórców nadzoruje to nowe przedsięwzięcie. Jest oczywiste, że Capcom i zespół Monster Hunter chcą wykorzystać swoją obecną publiczność i szerzyć ewangelię Monster Hunter, co Kawai potwierdza, mówiąc, że zespół ma nadzieję wykorzystać istniejącą publiczność „przyciągając do gry zróżnicowaną publiczność, w tym rodziny. Urządzenia mobilne mają ogromny potencjał.”

Jednym z elementów gry, który jest jak dotąd niejasny, jest to, w jaki sposób Niantic i Capcom mają nadzieję utrzymać zaangażowanie graczy na przestrzeni czasu. Pętla rozgrywki w Monster Hunter polegająca na tworzeniu zbroi i broni jest fantastyczna, ale gra mobilna potrzebuje pewnych elementów, aby zachować świeżość. Zapytany, w jaki sposób Now ma utrzymać fanów w grze, Kawai wyjaśnia, że ​​Niantic „wprowadza system sezonowy i z czasem będzie dodawać do gry nowe potwory, fabułę i typy broni”.

Wywiad z Monster Hunter Now: gracz dotyka odtwarzacza telefonicznego Monster Hunter Now

Kawai wyjaśnia dalej, wspominając, że „Niantic ma świetne doświadczenie w prowadzeniu operacji na żywo i wydarzeń w grach w grach mobilnych” i z pewnością jest to prawda. Po nieco powolnym początku, Pokémon Go jest teraz stale wspierany poprzez regularne ciekawe wydarzenia, z nowymi, kreatywnymi funkcjami i zadaniami, które uszczęśliwią graczy. Według Kawai zespół Now jest „podekscytowany możliwością uruchomienia gry jako usługi” i zobaczenia, co zespół może osiągnąć dzięki takiej „zapalonej społeczności”.

Na koniec nie mogliśmy zakończyć wywiadu, nie pytając Kawaiego, jakie znaczenie ma dla niego ta seria, i na szczęście jasne jest, że ten tytuł jest tworzony z dużą miłością i pasją. Kawai powiedział nam, że seria Monster Hunter „dla mnie osobiście wiele znaczy” i jest ku temu zabawny (i nowatorski) powód.

Kawai mówi, że „mój kuzyn faktycznie poznał ich partnera, a następnie poślubił ich, grając razem w Monster Hunter na studiach” i według Kawai to właśnie stamtąd „wpadli na pomysł na grę”. Spotkanie dwóch osób i nawiązanie więzi w serialu jest wzruszające, a jak dalej wyjaśnia Kawai, „świat Monster Hunter najwyraźniej miał moc jednoczenia ludzi w prawdziwym świecie”.

Miniatura YouTube

Nie mogliśmy też nie zapytać Kawaiego, jaki jest jego ulubiony potwór, a on z radością wyjaśnił, że „To musi być Pukei-Pukei. Po prostu uwielbiam jego niecodzienną dziwaczność!” Będziemy musieli poczekać jeszcze trochę, aby dowiedzieć się więcej o Monster Hunter Now, ale jasne jest, że twórcy pasjonują się serią i chcą pomóc w jej dalszym rozpowszechnianiu. Być może, podobnie jak kuzyn Kawai, już wkrótce pomoże ci to zbliżyć się do ludzi w prawdziwym świecie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kamil Leworski to doświadczony specjalista od gier komputerowych, który posiada szeroką wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie. Jego pasja do gier komputerowych pojawiła się w bardzo młodym wieku i od tamtego czasu zawsze marzył o tworzeniu wspaniałych gier, które dostarczą wiele radości i emocji graczom. Jego umiejętności projektowania gier są na bardzo wysokim poziomie, dzięki czemu potrafi tworzyć gry, które zachwycają zarówno swoim wyglądem, jak i rozgrywką. Kamil zawsze stara się, aby każdy element gry był dopracowany i połączony w całość, co sprawia, że gra jest wciągająca i angażująca. Jego umiejętności programistyczne pozwalają mu na tworzenie skomplikowanych algorytmów i mechanik rozgrywki, które sprawiają, że gra działa płynnie i bezproblemowo. Kamil jest również ekspertem w dziedzinie sztucznej inteligencji, co pozwala mu na stworzenie gier, które są inteligentne i dynamiczne. Kamil jest również bardzo kreatywnym człowiekiem, który potrafi wprowadzać innowacje i nowe rozwiązania do swoich projektów. Dzięki temu jego gry zawsze są unikalne i oryginalne. Jego umiejętności przywódcze są również godne podziwu, ponieważ potrafi poprowadzić zespół do osiągnięcia celów projektu. Kamil potrafi motywować zespół, organizować pracę i delegować zadania, dzięki czemu projekt przebiega płynnie i skutecznie. W sumie, Kamil Leworski to nie tylko specjalista od gier komputerowych, ale również osoba, która potrafi połączyć swoją pasję i umiejętności, aby tworzyć gry, które dostarczą wiele radości i emocji graczom.