Everadvice – Najnowsze wieści

Twoje źródło informacji

Przepraszamy, Beedle, teraz gramy Zelda: Tears of the Kingdom's Addison
Aktualności

Przepraszamy, Beedle, teraz gramy Zelda: Tears of the Kingdom’s Addison


Użytkownicy Twittera i Reddita łasią się na Zelda: Tears of the Kingdom’s Addison, nowy NPC z nieustającą wolą promowania prezydenta Hudsona.

Zrzut ekranu Zelda: Tears of the Kingdom's Addison umieszcza szyld z artykułem informacyjnym na ten temat

Spośród wszystkich nowych postaci w Hyrule, Zelda: Tears of the Kingdom’s Addison wydaje się podbijać serca i umysły internautów swoją niekończącą się misją wspierania – dosłownie iw przenośni – Prezydenta Hudsona. Więc przepraszam, Beedle, wygląda na to, że w mieście pojawił się nowy gorący NPC.

Jeśli nie wiesz, Addison to nowy Zelda: TotK NPC, którego spotykasz sporadycznie na mapie, gdy trzyma swój znak promujący Prezydenta Hudsona w miejscu. Rzecz w tym, że Addison nie jest zbyt dobry w swojej pracy. Mimo to wiemy, że internet kocha sympatyczną postać, a Reddit, Twitter i zespół Pocket Tactics już deklarują swoje uwielbienie dla człowieka numer jeden Prezydenta Hudsona.

Z postami na Twitterze z napisem „Więc wszyscy zgadzamy się, że Addison jest nowym najlepszym NPC Zelda, prawda?” i „Nie widzę wystarczająco dużo miłości Addisona na mojej osi czasu. Addison jest najlepszą nową postacią poboczną Zeldy od czasu Beedle’a i inaczej tego nie usłyszę” jest jasne, jak bardzo Addison łączy się z ludźmi podczas ich podróży przez Hyrule. Jasne, nie jesteśmy dokładnie dlaczego, ponieważ nie może nawet wykonać swojej pracy bez pomocy Linka, ale hej, musisz podziwiać entuzjazm.

Mimo to nie wszyscy są chętni do pomocy Addisonowi w jego problemie z tablicami informacyjnymi. Jeden użytkownik Reddit ma zrobił więzienie dla Addisona, trzymając go uwięzionego między ultraręcznym urządzeniem bez wyjścia. Istnieje jednak poczucie równowagi z innym użytkownikiem Twittera tworząc schronienie dla superfana prezydenta Hudsona aby mógł kontynuować promocję bez zamoczenia. Mimo to przynajmniej traktujemy go lepiej niż korokowie. Biedni, biedni korokowie.

Miniatura YouTube

Proszę bardzo, nasze przemyślenia na temat wybuchu miłości do Zelda: Tears of the Kingdom’s Addison. Aby uzyskać porady i wskazówki dotyczące spędzania czasu w Hyrule, zapoznaj się z naszymi przewodnikami po Zelda: Tears of the Kingdom schrines, Zelda: Tears of the Kingdom koroks, Zelda: Tears of the Kingdom armor, Zelda: Tears of the Kingdom geoglify i Zelda : Łzy Królestwa amiibo.



ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kamil Leworski to doświadczony specjalista od gier komputerowych, który posiada szeroką wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie. Jego pasja do gier komputerowych pojawiła się w bardzo młodym wieku i od tamtego czasu zawsze marzył o tworzeniu wspaniałych gier, które dostarczą wiele radości i emocji graczom. Jego umiejętności projektowania gier są na bardzo wysokim poziomie, dzięki czemu potrafi tworzyć gry, które zachwycają zarówno swoim wyglądem, jak i rozgrywką. Kamil zawsze stara się, aby każdy element gry był dopracowany i połączony w całość, co sprawia, że gra jest wciągająca i angażująca. Jego umiejętności programistyczne pozwalają mu na tworzenie skomplikowanych algorytmów i mechanik rozgrywki, które sprawiają, że gra działa płynnie i bezproblemowo. Kamil jest również ekspertem w dziedzinie sztucznej inteligencji, co pozwala mu na stworzenie gier, które są inteligentne i dynamiczne. Kamil jest również bardzo kreatywnym człowiekiem, który potrafi wprowadzać innowacje i nowe rozwiązania do swoich projektów. Dzięki temu jego gry zawsze są unikalne i oryginalne. Jego umiejętności przywódcze są również godne podziwu, ponieważ potrafi poprowadzić zespół do osiągnięcia celów projektu. Kamil potrafi motywować zespół, organizować pracę i delegować zadania, dzięki czemu projekt przebiega płynnie i skutecznie. W sumie, Kamil Leworski to nie tylko specjalista od gier komputerowych, ale również osoba, która potrafi połączyć swoją pasję i umiejętności, aby tworzyć gry, które dostarczą wiele radości i emocji graczom.