Everadvice – Najnowsze wieści

Twoje źródło informacji

Recenzja mobilna Sid Meier's Railroads – czas, jako mechanik
Aktualności

Recenzja mobilna Sid Meier’s Railroads – czas, jako mechanik


Nasza mobilna recenzja Sid Meier’s Railroads bada, w jaki sposób gra, która ma więcej niż 15 lat, może wydawać się świeższa niż kiedykolwiek dzięki sprytnemu portowi.

Recenzja Sid Meier's Railroads - pociąg z dymem wydobywającym się z najwyższych mocy przez miniaturowe miasteczko za mostem kolejowym i pod nim.

Sid Meier’s Railroads ukazało się w 2006 roku. W tym samym roku Nintendo ogłosiło DS Lite, wypuściło Wii, a Sony przyniosło nam PS3. To także rok, w którym Jack Dorcy założył Twittera, a biedny Pluton stracił status planety. To także rok, w którym skończyłem osiem lat.

Próbuję powiedzieć, że wszyscy się zestarzeliśmy, a gry są znacznie dalej w naszym lusterku wstecznym, niż nam się wydaje. To coś dobrego; w końcu jest więcej starych rzeczy niż nowych i zawsze będzie. Tak więc, w miarę upływu czasu, mamy po prostu więcej rzeczy. Ale te rzeczy też się zestarzały u nas.

Tak więc stare rzeczy muszą być ponownie wykonane na nowo. I to właśnie zrobiło Feral Interactive z Sid Meier’s Railroads. Po cudownym przeniesieniu na MacOS w 2012 roku, doskonały porthouse przenosi tę rzekomo dziwaczną symulację pociągu na wyciągnięcie ręki. A wynik jest znakomity.

Mam na myśli dwa rodzaje gier symulacyjnych – takie, w których coś może się nie udać i takie, w których nie może się nie udać. W grze Sid Meier’s Civilization VI możesz popełnić błąd i jeśli nie powrócisz do starego zapisu, musisz z tym żyć. Tego typu gra symulacyjna może wywoływać stres związany z popełnianiem błędów i radość z zmuszania wroga do popełnienia błędu.

Miniatura YouTube

Drugi rodzaj to typ, jakim jest Sid Meier’s Railroads: relaks. Rozpoczynasz grę na jednej z wielu map – z różnych regionów USA, Wielkiej Brytanii, miejsc w Europie kontynentalnej i innych, bardziej złożonych wynalazków – masz losową lokalizację, z której możesz zbudować tory i rozpocząć budowę swojego imperium towarowego.

Musisz zbudować wszystkie nowe tory na torach, które już posiadasz, więc musisz zaplanować swoją sieć. Połącz swoją początkową lokalizację z najbliższą farmą lub kopalnią, w zależności od tego, czego potrzebuje branża danej lokalizacji, lub zacznij przewozić pasażerów z miasta do miasta, a zaczniesz zarabiać pieniądze.

Im więcej pieniędzy zarobisz, tym dalej możesz budować. Gdy ta sieć się rozwija, napotykasz przeszkody – pociągi nie mogą korzystać z tego samego miejsca na torach w trudniejszych trybach, więc potrzebujesz na przykład równoległych torów. W międzyczasie maksymalnie trzech innych graczy próbuje zrobić to samo co ty, więc jakiś podstępnie umieszczony tor może zmusić cię do przekroczenia go, podnosząc cenę budowy.

Recenzja Sid Meier's Railroads na urządzenia mobilne — zrzut ekranu przedstawiający różne tory kolejowe przelatujące nad sobą w pajęczej sieci na zielonych równinach między miniaturowymi miasteczkami.

Oprócz tego wszystkiego są różne inne systemy czasu rzeczywistego. W miarę upływu czasu Twoja wartość netto rośnie. Możesz kupić lub sprzedać dziesięć akcji, tak jak każdy inny gracz. Zarządzanie akcjami w celu obrony przed innymi graczami oraz kupowanie ich akcji w celu przygotowania się na fuzję lub likwidację powinno być przez cały czas w głowie.

Istnieją również patenty, małe bonusy, takie jak większa prędkość na pochyłościach, które dają ci impuls, dopóki nie zostaną upublicznione trochę później. Wszystko to nie przynosi nawet różnych pociągów, które są wynajdywane w miarę upływu czasu, które naturalnie zwiększają prędkość i przynoszą inne korzyści, ani budowania i posiadania przemysłu w miastach, modernizacji terminali i wielu celów dla każdego scenariusza .

Jeśli to wszystko brzmi jak dużo, to po prostu nie jest. Podczas gdy wszystkie te różne systemy wchodzą ze sobą w interakcję, Sid Meier’s Railroads jest jedną z najbardziej relaksujących gier symulacyjnych. Po prostu bawisz się swoim małym zestawem pociągów, zarządzasz różnymi systemami i obserwujesz, jak liczby rosną w miarę upływu czasu.

Recenzja Sid Meier's Railroads - ładunek krów na piaszczystej ziemi wsiadających do ciężarówek za torami kolejowymi.

W Railroads nie ma aż tak dużej głębi, gdy już się nad tym zastanowisz. Nie wyobrażam sobie, żeby to była gra, w którą pogrążam tysiące godzin à la Civilization VI. To oczywiście w porządku, ale nie oczekuj czegoś, co przejmie kontrolę nad twoim życiem. Po około 30 godzinach z grą każde wyzwanie jest dla mnie dość łatwe do pokonania.

Nie przeszkadza to jednak w zabawie, zwłaszcza, że ​​​​odrobina rozproszenia podczas oglądania telewizji – budowanie torów i obserwowanie, jak twoja sieć rozwija się w gigantyczną pajęczynę, jest cudowne. Ponadto gry są stosunkowo szybkie i nie zawsze musisz się na nich koncentrować. Czasami trzeba po prostu poczekać, aby zgromadzić trochę więcej pieniędzy.

To, że idealnie pasuje do urządzeń mobilnych, nie oznacza, że ​​Feral nie musiał się napracować, próbując go przenieść. Przeciąganie razem ścieżek i majstrowanie przy różnych systemach jest łatwe do zrobienia za pomocą myszy, a mniej przy grubych palcach.

Recenzja Sid Meier's Railroads - kolekcja wysp w stylu wiru na ekranie menu, pokazująca różne trasy pociągów w miastach i miasteczkach tej lokalizacji.

Tak więc Feral usprawnił to doświadczenie. Od dowolnego alertu, śledzenia trasy lub innych potrzebnych informacji rzadko dzieli Cię więcej niż kilka dotknięć. Budowanie nowych torów jest na ogół szybkie, a po podłączeniu budowanie zajezdni i wyznaczanie trasy jest sprawne. Wszystko wydaje się zippy w użyciu.

Ta prędkość dotyczy również czasu ładowania i wydajności. Na moim podstawowym modelu iPada (10. generacji) Railroads ładuje się niewiarygodnie szybko i nawet pod koniec gry nie miałem problemu z eksploracją mapy z dziesiątkami tras i torów w całym miejscu. To działa naprawdę dobrze.

Cóż, najczęściej tak jest. Miałem kilka awarii, które całkowicie wykluczyły mnie z gry – chociaż niezliczone automatyczne zapisy oznaczały, że nie straciłem żadnego postępu. Czasami tworzenie nowych torów dokładnie tak, jak chcesz, jest kłopotliwe, zwłaszcza w późniejszej fazie gry, kiedy wszystko jest bardziej zajęte.

Recenzja Sid Meier's Railroads na telefony komórkowe - pociąg jadący nad wodą na dużym czarnym moście z dymem wydobywającym się z jego szczytu.

Na przykład, jeśli masz wiele równoległych torów tworzących różne perony w mieście, kliknięcie ślepego zaułka jednego z nich wymaga przybliżenia i pochylenia, aby reagował prawidłowo. Przez połowę czasu po prostu myśli, że chcę połączyć przekierowanie z głównym torem, co jest trochę denerwujące – podwójnie na mniejszym ekranie.

Jest to jednak niewielka przeszkoda, a pokonanie jej jest proste. W większości Feral dobrze przetłumaczył ten skomplikowany zestaw pociągów na ekrany dotykowe. Istnieją również zapisy w chmurze, więc nie musisz się martwić o utratę postępów. To naprawdę mały pakiet asa.

Ponieważ całe życie jest jak jazda pociągiem, czas płynie błogo ku śmierci, a stare rzeczy stają się nowe, gdy wszyscy się starzejemy. Tak więc pamięć jest jak pociąg: widać, jak się zmniejsza, gdy się odsuwa. Na szczęście dla nas, ten wrócił ponownie, tym razem z nową warstwą farby.

Aby dowiedzieć się więcej o Sidzie, sprawdź naszą listę poziomów Civilization VI i przewodnik po tajnych stowarzyszeniach Civilization 6, aby być na bieżąco.

Mobilna recenzja Sid Meier’s Railroads

Sid Meier’s Railroads pojawia się na urządzeniach mobilnych w świetnym stylu, przypominając nam wszystkim, że stare rzeczy wciąż są asami. Jedna z najfajniejszych gier symulacyjnych idealnie pasuje do urządzenia przenośnego i oferuje godziny spędzone na placu zabaw dla pociągów.

8

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kamil Leworski to doświadczony specjalista od gier komputerowych, który posiada szeroką wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie. Jego pasja do gier komputerowych pojawiła się w bardzo młodym wieku i od tamtego czasu zawsze marzył o tworzeniu wspaniałych gier, które dostarczą wiele radości i emocji graczom. Jego umiejętności projektowania gier są na bardzo wysokim poziomie, dzięki czemu potrafi tworzyć gry, które zachwycają zarówno swoim wyglądem, jak i rozgrywką. Kamil zawsze stara się, aby każdy element gry był dopracowany i połączony w całość, co sprawia, że gra jest wciągająca i angażująca. Jego umiejętności programistyczne pozwalają mu na tworzenie skomplikowanych algorytmów i mechanik rozgrywki, które sprawiają, że gra działa płynnie i bezproblemowo. Kamil jest również ekspertem w dziedzinie sztucznej inteligencji, co pozwala mu na stworzenie gier, które są inteligentne i dynamiczne. Kamil jest również bardzo kreatywnym człowiekiem, który potrafi wprowadzać innowacje i nowe rozwiązania do swoich projektów. Dzięki temu jego gry zawsze są unikalne i oryginalne. Jego umiejętności przywódcze są również godne podziwu, ponieważ potrafi poprowadzić zespół do osiągnięcia celów projektu. Kamil potrafi motywować zespół, organizować pracę i delegować zadania, dzięki czemu projekt przebiega płynnie i skutecznie. W sumie, Kamil Leworski to nie tylko specjalista od gier komputerowych, ale również osoba, która potrafi połączyć swoją pasję i umiejętności, aby tworzyć gry, które dostarczą wiele radości i emocji graczom.