Everadvice – Najnowsze wieści

Twoje źródło informacji

Recenzja Paper Cut Mansion
Aktualności

Recenzja Paper Cut Mansion


Recenzja Paper Cut Mansion

Upiorny łotrzyk z zabawnym papierowym akcentem, dowiedz się, czy ta sprytna gra akcji jest warta twojego czasu w naszej recenzji Paper Cut Mansion Nintendo Switch

Recenzja Paper Cut Mansion: kluczowa grafika przedstawia dużą rezydencję wykonaną z papieru, wyglądającą bardzo upiornie

Może to już nie Halloween, ale zawsze jest miejsce na bardziej upiorne gry, zwłaszcza te, które spodobają się również młodszym graczom. Luigi’s Mansion 3 jest wielkim hitem na Nintendo Switch i wszyscy wiemy, jak bardzo fani Nintendo uwielbiają papierową estetykę, więc uroczy mały tytuł, taki jak Paper Cut Mansion, zgrabnie wpasowuje się w obie grupy demograficzne, jednocześnie robiąc coś nieco innego.

Podobna do rogue’a akcja z pewnymi zwrotami akcji w przeskakiwaniu wymiarów, Paper Cut Mansion przypomina bardziej Tima Burtona niż Luigi’s Mansion. Odbywa się w dużym, sękatym domu, który wygląda prosto z wyskakującej książki; każdy korytarz, postać i mebel wygląda na ręcznie narysowany i złożony z fizycznej karty, nadając wszystkiemu czarującą estetykę, która nadaje rozgrywce całą masę upiornych wibracji.

Wszystko zaczyna się, gdy twój bohater Toby, policyjny detektyw, gubi się w lesie. Następną rzeczą, o której wiesz, budzą się w Paper Cut Mansion bez swoich wspomnień, ale otoczeni nieumarłymi, szkieletami, widmowymi istotami i prawnikami. Twoim zadaniem jest poskładanie w całość tego, co się stało, znalezienie dowodów potrzebnych do odzyskania wspomnień i wreszcie ucieczka. Odnajdywanie drogi w rezydencji to mieszanka walki na dwa drążki, a także ciekawych elementów rozwiązywania zagadek.

Zacznijmy od puzzli, ponieważ kiedy po raz pierwszy przejdziesz przez dom, zauważysz, że towarzyszy ci mała zielona ćma, która osadza się na ścianie i wydaje przenikliwy krótki dźwięk, jeśli w pokoju jest coś interesującego. Mogą to być tajemnice, pieniądze lub zagadki, które jeszcze nie zostały rozwiązane, ale miej oko na swojego małego robaka, jeśli chcesz się gdziekolwiek dostać. Kiedy badasz przedmioty, podnosisz meble lub inne interaktywne obiekty i obracasz je w 3D jak trofeum Super Smash Bros.

Recenzja Paper Cut Mansion: scena z papieru pokazuje mężczyznę eksplorującego upiorny las

To zabawny sposób na zabawę. Podczas gdy przez większość czasu otwierasz szuflady, aby znaleźć trochę monet lub odkrywasz gotówkę przypiętą z tyłu starego zegara, od czasu do czasu znajdziesz małe pudełka z puzzlami lub podobne testy, które wymagają od ciebie baw się tymi przedmiotami i zobacz, jak wchodzą w interakcję ze światem. Przesuwane łamigłówki, zamki szyfrowe i wiele innych, jest wiele ukrytych łamigłówek, a ustalenie, w jaki sposób odnoszą się one do samych poziomów, jest radością i skromnym wyzwaniem, jeśli jest trochę kłopotliwe ze sposobem obracania ich w przestrzeni 3D.

Teraz, gdy otworzysz kilka drzwi i zbadasz część rezydencji, odkryjesz, że czeka na ciebie kilka różnych wymiarów i aby przejść gdziekolwiek, musisz sprostać wymaganiom NPC. Tutaj wkracza walka i czeka na ciebie całkiem zabawny arsenał broni. Zgodnie z upiornymi mieszkańcami Paper Cut Mansion, wrogami są zombie, szkielety i inne nieumarłe stworzenia, włóczące się po wielu pokojach i po prostu pragnące cię złożyć.

Recenzja Paper Cut Mansion: obraz 3D pokazuje zamek szyfrowy

Twoją ogólną bronią jest duży boomstick, a strzelba wykona większość pracy, ale podczas eksploracji i wykonywania zadań dla NPC odblokujesz także karty z dodatkowymi zdolnościami, z trzema różnymi miejscami gotowymi i czekającymi na wypełnienie. Ponadto są materiały wybuchowe, pułapki, a nawet mały dron, a to wszystko ładnie uzupełnia główną akcję, nigdy cię nie przytłaczając. Chociaż jest kilka rzeczy do zabawy, naprawdę powinno być więcej różnorodności głównych broni, a trudność gry zmienia się bardzo wcześnie, więc szybko wykonujesz wiele tych samych czynności w kółko.

Kolejnym kluczowym elementem jest fakt, że masz trzy różne paski zdrowia podzielone między trzy główne wymiary, które eksplorujesz. Możesz swobodnie przeskakiwać między nimi, a gdy pokonujesz więcej wrogów i eksplorujesz rezydencję, otwiera się przed tobą więcej dróg i skrótów. Jednym z problemów jest to, że sprawy stają się bardzo zagmatwane, bardzo szybko. Trudno jest się zorientować, ale musisz zbadać każdy obszar, aby znaleźć dowody. To jedna z rzeczy, które przenoszą się między biegami i pomagają Toby’emu dowiedzieć się dokładnie, co dzieje się w tym nawiedzonym domu.

Recenzja Paper Cut Mansion: scena z papieru pokazuje człowieka z tektury stojącego przed sceną wypełnioną nieumarłymi wykonawcami

Chciałbym, żeby eksploracja była trochę przyjemniejsza, ale oprócz ograniczonego arsenału, ruch wydaje się naprawdę powolny i nie ma łatwego sposobu na przeskakiwanie po mapie. Obszary są również dość podobne, nawet między wymiarami, więc rozgrywka bardzo szybko staje się powtarzalna. Jeśli potrafisz przez to walczyć, można znaleźć kilka zabawnych nagród, takich jak kosmetyki i różne elementy do odblokowania, ale tak naprawdę nie mogłem się do tego zmusić, a kilka nagród, które otrzymałem, też niewiele zmieniło. .

Główną zaletą Paper Cut Mansion jest oprawa graficzna, która na szczęście jest świetna. Jeśli chcesz upiornej gry i możesz przejść przez nieco nudną rozgrywkę, ten dom jest wspaniały, postacie są świetne, a schowany jest naprawdę zabawny dialog. Myślę jednak, że ta estetyka i fabuła pasują do innego rodzaju gry, ponieważ mocny projekt jest niweczony przez fakt, że widzisz go tak często w kółko.

Recenzja Paper Cut Mansion: scena z papieru pokazuje mężczyznę przechodzącego przez nawiedzony dom z pistoletem na cukierki

Gra wydaje się również trochę sztywna na Nintendo Switch, z nieco chwiejną liczbą klatek na sekundę, zwłaszcza gdy występują złożone efekty świetlne, takie jak gdy Toby używa latarki. Wszystko wygląda świetnie na zdjęciach, ale w ruchu może wydawać się trochę nieregularne, a spowolnienie może również przyczynić się do tego, że gra wydaje mi się tak powolna. Nie ma nic przełomowego w grze, ale tytuł wyraźnie walczy o osiągnięcie stałej liczby klatek na sekundę na Switchu iz pewnością nie pomogło mi to w skłonieniu mnie do grania w powtarzalną rozgrywkę.

Jeśli kochasz gatunek rogue-like i chcesz wyłączyć swój mózg i po prostu odlecieć, możesz pokochać Paper Cut Mansion. Ma wiele do zaoferowania, ze świetnym projektem wizualnym, znakomitym dźwiękiem i kilkoma schludnymi łamigłówkami podczas eksploracji domu. Ale znudziła mnie sztywna gra z kartonu i żałuję, że nie złożyli jeszcze kilku pomysłów w miksie. Nie jest tak źle jak A3 czy A4, ale są o wiele lepsze gry typu rogue-like.

Recenzja Paper Cut Mansion

Urocza estetyka i kilka zabawnych pomysłów są powstrzymywane przez powtarzalną rozgrywkę i pewne problemy z wydajnością. Każdy, kto chce zagrać w coś upiornego, może mieć frajdę, ale dla każdego, kto chce cieszyć się akcją, są znacznie lepsze rogue-like.

6

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Kamil Leworski to doświadczony specjalista od gier komputerowych, który posiada szeroką wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie. Jego pasja do gier komputerowych pojawiła się w bardzo młodym wieku i od tamtego czasu zawsze marzył o tworzeniu wspaniałych gier, które dostarczą wiele radości i emocji graczom. Jego umiejętności projektowania gier są na bardzo wysokim poziomie, dzięki czemu potrafi tworzyć gry, które zachwycają zarówno swoim wyglądem, jak i rozgrywką. Kamil zawsze stara się, aby każdy element gry był dopracowany i połączony w całość, co sprawia, że gra jest wciągająca i angażująca. Jego umiejętności programistyczne pozwalają mu na tworzenie skomplikowanych algorytmów i mechanik rozgrywki, które sprawiają, że gra działa płynnie i bezproblemowo. Kamil jest również ekspertem w dziedzinie sztucznej inteligencji, co pozwala mu na stworzenie gier, które są inteligentne i dynamiczne. Kamil jest również bardzo kreatywnym człowiekiem, który potrafi wprowadzać innowacje i nowe rozwiązania do swoich projektów. Dzięki temu jego gry zawsze są unikalne i oryginalne. Jego umiejętności przywódcze są również godne podziwu, ponieważ potrafi poprowadzić zespół do osiągnięcia celów projektu. Kamil potrafi motywować zespół, organizować pracę i delegować zadania, dzięki czemu projekt przebiega płynnie i skutecznie. W sumie, Kamil Leworski to nie tylko specjalista od gier komputerowych, ale również osoba, która potrafi połączyć swoją pasję i umiejętności, aby tworzyć gry, które dostarczą wiele radości i emocji graczom.