Kod Alan Wake 2 Coffee World Safe to dziwna zagadka rozwiązana poprzez poznanie sposobu myślenia właścicieli Jaatto i Ilmo Koskelas – jeszcze dziwniejsza dzięki temu, że znajdujesz się w dużym parku rozrywki o tematyce kawowej, pośrodku niczego , nie mówiąc już o demonach cienia próbujących odrąbać ci głowę. Spędziłem trochę czasu na rozwiązywaniu tej zagadki i przygotowałem poniższy przewodnik, aby pomóc Ci zdobyć klucz do przyczepy kempingowej, którego szukałeś tak długo. W tym momencie będziesz już mieć śrubokręt Alan Wake 2, aby się tam dostać, więc oto, co zrobić dalej, aby uzyskać bezpieczny kod do sejfu sklepu z pamiątkami Coffee World w Alan Wake 2.
Jak otworzyć sejf Coffee World w grze Alan Wake 2
Kod bezpiecznego sklepu z pamiątkami Coffee World to 1 4 6 w Alan Wake 2. Notatka na górze sejfu wyjaśnia, że rozwiązanie opiera się na słowach „Tracker, Lookout, Cleaner”, które można znaleźć na dole strony. Większe „Obserwator, naprawiacz, dostawca” to właściwie błędny trop, ale biorąc pod uwagę ponure oświetlenie i fakt, że latarka często zmywa rzeczy, łatwo można przeoczyć mniejszą, właściwą wskazówkę.
Te słowa same w sobie niewiele znaczą, ale jeśli pójdziesz do tablicy personelu po przeciwnej stronie pokoju, zobaczysz serię zdjęć wspomnianego personelu.
Nie ma żadnego personelu o tytułach Tropiciel, Obserwator lub Sprzątacz, więc musisz trochę zinterpretować to, rozkładając tezaurus i zgadując, które zawody mogą być równoznaczne z tymi słowami. Odpowiedź jest następująca:
- Abstrakt: Susan (Zagubieni i znalezieni)
- Uważaj: Joonas (ochrona)
- Odkurzacz: Wiktor (dozorca)
Jak to się ma do liczb? Cóż, zarząd mówi też, że Tomek, Operator Przejażdżki, ukończył pierwszy rok i ma na zdjęciu jedną naklejkę z ziarenkiem kawy. Mając to na uwadze, my sprawdź fasolę na każdym zdjęciu – Susan ma jedną, Joonas ma 4, a Victor ma 6. Wróć do sejfu i wejdź do niego i w końcu będziesz mógł zdobyć klucz do przyczepy.
© GamesRadar+. Nie może być powielana bez zezwolenia