Everadvice – Najnowsze wieści

Twoje źródło informacji

Supercell CEO oferuje aktualizację do tworzenia gier mobilnych
Aktualności

Supercell CEO oferuje aktualizację do tworzenia gier mobilnych


Chociaż Supercell ma pięć hitowych gier mobilnych, według Ilkki Paananena, dyrektora generalnego firmy, zabił ponad 30

Obraz z aktualizacji deweloperskiej Supercell przedstawiający świnię i kobietę siedzących na drewnianej ławce w parku ze stalowymi ramionami, patrząc na siebie, a za nimi falująca trawa na wzgórzu.  Świnia ma kreskówkowy uśmiech.  Kobieta ma na sobie czerwony top, niebieskie ogrodniczki, brązowe buty do goleni i słomkowy kapelusz.  Ma długie czarne włosy i duże rysunkowe oczy, trzyma przed sobą otwartą książkę, żuje koniec słomki, patrzy w oczy świni z pełnym humorem, ale trochę podejrzliwie.

Ilkka Paananen, dyrektor generalny producenta gier mobilnych Supercell, napisał post na blogu zatytułowany Następny rozdział Supercell. Jest to odświeżająco otwarty kawałek, który bada trudności, z jakimi borykała się firma, tworząc hitowe gry usługowe na żywo w ostatnich latach.

Paananen mówi o dwojakim wyzwaniu, przed którym stoją gry na żywo: przede wszystkim być dobrym i pozostawać dobrym dzięki regularnym aktualizacjom. Aby temu zaradzić, Supercell ma podejście, które opisuje w zaskakujących szczegółach.

Pierwsza ścieżka polega na „montowaniu małych niezależnych zespołów („komórek”), pełnych bardzo doświadczonych programistów”. Drugi to „zaufanie intuicji, doświadczeniu, zainteresowaniu i pasji programistów w stosunku do danych”, podczas gdy trzecia i ostatnia wzmianka jest prosta: „prowadzenie, a nie podążanie”.

„Kiedy to podejście działa, prowadzi do sukcesu przekraczającego nasze najśmielsze oczekiwania”, mówi Paananen, „z pozytywnymi skutkami wtórnymi. Możemy przyciągnąć jeszcze więcej świetnych programistów, aby do nas dołączyli. Możemy przyciągnąć więcej graczy organicznie (ponad 90% naszych nowych użytkowników pochodzi z organicznych/nieprzypisanych użytkowników vs. w dużym stopniu polegają na reklamach/UA).

Miniatura YouTube

„To podejście nie jest bezbłędne. Uruchomiliśmy 5 hitowych gier, ale według moich ostatnich obliczeń zabiliśmy ponad 30. Nie wypuściliśmy na całym świecie nowej gry od czasu Brawl Stars 12 grudnia 2018 r. Nie liczę, ale 4 lata, 1 miesiąc i 3 dni wydają się zbyt długim czasem! Oczywiście możemy się poprawić.”

Chociaż ton może być humorystyczny, zadziwia umysł, że tak potężny twórca gier mobilnych mógł mieć tak długi okres bez wydania. Mówiąc o sprostaniu drugiemu wyzwaniu (utrzymanie żywej gry serwisowej), Paananen ma jeszcze bardziej szczere przemyślenia: „Jak pisałem o zeszłym roku, dużym błędem (moja odpowiedzialność!) było to, że przez najdłuższy czas stosowaliśmy takie samo podejście do wielkości zespołu zarówno dla nowych, jak i obecnych zespołów”.

Czym więc zajmuje się firma? „Supercell jest dziś znany ze swoich gier mobilnych, ale może myślenie wyłącznie o urządzeniach mobilnych jest zbyt ograniczające?” — mówi Paananen. „Chcemy tworzyć najlepsze nowe gry, kropka. Wyobrażam sobie, że urządzenia mobilne pozostaną naszą najważniejszą platformą w dającej się przewidzieć przyszłości ze względu na swój zasięg, ale może powinniśmy czerpać inspirację z każdego miejsca, w którym pojawiają się innowacje”.

Ciekawy. Może zobaczymy, jak Supercell wychodzi poza swoją ojczyznę na inne konsole. Tak czy inaczej, niezwykle interesujące jest usłyszeć, jak się wydaje, całkiem proste myśli od dyrektora generalnego firmy wartej miliard dolarów. Przeczytaj to.

Lub, jeśli nie chcesz czytać więcej, sprawdź nasze talie Clash Royale, tapetę Clash Royale i przewodnik po księżniczkach Clash Royale.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kamil Leworski to doświadczony specjalista od gier komputerowych, który posiada szeroką wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie. Jego pasja do gier komputerowych pojawiła się w bardzo młodym wieku i od tamtego czasu zawsze marzył o tworzeniu wspaniałych gier, które dostarczą wiele radości i emocji graczom. Jego umiejętności projektowania gier są na bardzo wysokim poziomie, dzięki czemu potrafi tworzyć gry, które zachwycają zarówno swoim wyglądem, jak i rozgrywką. Kamil zawsze stara się, aby każdy element gry był dopracowany i połączony w całość, co sprawia, że gra jest wciągająca i angażująca. Jego umiejętności programistyczne pozwalają mu na tworzenie skomplikowanych algorytmów i mechanik rozgrywki, które sprawiają, że gra działa płynnie i bezproblemowo. Kamil jest również ekspertem w dziedzinie sztucznej inteligencji, co pozwala mu na stworzenie gier, które są inteligentne i dynamiczne. Kamil jest również bardzo kreatywnym człowiekiem, który potrafi wprowadzać innowacje i nowe rozwiązania do swoich projektów. Dzięki temu jego gry zawsze są unikalne i oryginalne. Jego umiejętności przywódcze są również godne podziwu, ponieważ potrafi poprowadzić zespół do osiągnięcia celów projektu. Kamil potrafi motywować zespół, organizować pracę i delegować zadania, dzięki czemu projekt przebiega płynnie i skutecznie. W sumie, Kamil Leworski to nie tylko specjalista od gier komputerowych, ale również osoba, która potrafi połączyć swoją pasję i umiejętności, aby tworzyć gry, które dostarczą wiele radości i emocji graczom.