Everadvice – Najnowsze wieści

Twoje źródło informacji

Spider Man 2 EMF Experiments
Aktualności

Wszystkie lokalizacje i przewodnik dotyczący eksperymentu Marvel’s Spider-Man 2 EMF


Eksperymenty Spider-Mana 2 EMF to specjalne misje poboczne o charakterze naukowym, rozmieszczone w całym mieście, a każda z nich w jakiś sposób przyczynia się do rozwoju Fundacji Emily-May założonej przez Harry’ego Osborne’a. Niezależnie od tego, czy chodzi o programowanie botów-pszczół, tworzenie nowych form życia, czy jazdę na rowerze po Central Parku, każda z nich ma swoje własne, unikalne łamigłówki i wyzwania, a ukończenie ich wszystkich odblokowuje jedno z Kostiumy Spider-Mana 2 możesz zarobić. Jeśli ciekawi Cię ratowanie świata w sposób, który nie wiąże się z łamaniem nosa, oto mój przewodnik, jak znaleźć i ukończyć każdy eksperyment EMF w Spider-Man 2.

Wszystkie lokalizacje eksperymentów EMF w Spider-Man 2

Eksperymenty EMF Spider-Mana 2

(Zdjęcie: Sony Interactive Entertainment)

Wszystkie eksperymenty Spider-Mana 2 EMF opisano poniżej, choć poza nr. 9, rzeczywiste liczby można zignorować i podejść do tych eksperymentów w dowolnej kolejności.

  1. Central Park: Energia: Testowanie roweru elektrycznego, jadąc nim po Central Parku.
  2. Central Park: Trutnie pszczele: Strzelaj do celów sterując dronem.
  3. Małe Tokio: Nauka o roślinach: Zbierz próbki roślin i połącz je ze sobą.
  4. Brooklyn Heights: Energia: Rozmieszczaj turbiny wiatrowe na dużych wysokościach.
  5. Pasieka Queens: Trutnie pszczele: Strzelaj do celów sterując dronem.
  6. Prospect Park: Trutnie pszczele: Odzyskaj skradzionego drona-pszczołę.
  7. Portside: Nauka o roślinach: Połącz DNA roślin z genami ryb.
  8. Dwa mosty: Nauka o roślinach: Odzyskaj i zwróć skradzioną roślinę.
  9. Fundacja Emily-May (odblokowuje się po ukończeniu wszystkich pozostałych): Stwórz nowy gatunek rośliny.
Kolekcja Spider-Mana 2

Skrytki Spider-Mana 2 Prowlera
Roboty-pająki Spider-Mana 2
Tajemnice Spider-Mana 2
Kryształy pamięci Spider-Mana 2 Marko

Niektóre z tych zadań są z pewnością trudniejsze niż inne, a większość wymaga rozwiązania jakiejś łamigłówki lub minigry, a nie standardowych rzeczy ze Spider-Manem (z kilkoma wyjątkami). Rzeczywiste eksperymenty są w dużej mierze powiązane z badaniami naukowymi i technologiami, o których wspominasz, gdy po raz pierwszy spotykasz się z Fundacją Emily-May z Harrym, co pozwala ci pomóc badaczom w ich projektach. Mając to na uwadze, poniżej omówimy wszystkie eksperymenty z polami elektromagnetycznymi i podpowiemy, co musisz zrobić, aby je pokonać.

Central Park: Eksperyment EMF

Eksperymenty EMF Spider-Mana 2

(Zdjęcie: Sony Interactive Entertainment)

W pierwszym eksperymencie EMF jedziesz na rowerze przez Central Park, aby przetestować nową baterię, chociaż usterka oznacza, że ​​musisz ukończyć jazdę w określonym czasie. Korzystaj swobodnie z R2, aby uzyskać zwiększenie prędkości i obserwuj ścieżkę przed sobą pod kątem przeszkód, które będziesz musiał pokonać. Nie musisz też martwić się o ludzi – wygląda na to, że każdy ma pajęczy zmysł i potrafi uniknąć nadchodzącego niebezpieczeństwa.

Central Park: Eksperyment EMF z dronami pszczół

Eksperymenty EMF Spider-Mana 2

(Zdjęcie: Sony Interactive Entertainment)

Tutaj pilotujesz drona pszczół i musisz niszczyć cele. Nie wiąże się to z żadnym niebezpieczeństwem — po prostu użyj minimapy, aby zbliżyć się do wrogich celów i wysadzić je w powietrze, a następnie zakończyć sekwencję poprzez spryskanie feromonami niektórych oznaczonych obszarów.

Małe Tokio: eksperyment dotyczący pól elektromagnetycznych w naukach o roślinach

Eksperymenty EMF Spider-Mana 2

(Zdjęcie: Sony Interactive Entertainment)

Na tym dachu musisz znaleźć kilka gatunków roślin i połączyć ich genetykę. Wszystkie rośliny są w pobliżu, choć niekoniecznie w ogrodzie – naciśnij R3, aby użyć skanera i znaleźć wartości odstające, a następnie przynieś je z powrotem i ułóż puzzle, korzystając z powyższego rozwiązania. Wtedy wystarczy tylko zawiązać taśmą pęknięte rury i gotowe.

Brooklyn Heights: eksperyment dotyczący pola elektromagnetycznego energetycznego

Eksperymenty EMF Spider-Mana 2

(Zdjęcie: Sony Interactive Entertainment)

Tutaj musisz rozmieścić pięć zdalnych turbin wiatrowych, szybując powyżej 120 metrów i naciskając przycisk Kwadrat. Najlepszym sposobem jest skorzystanie z lokalnych otworów wentylacyjnych i tuneli na dachu, aby wybić się w górę, a następnie szybko spamować wszystkie pięć turbin tak szybko, jak pozwala na to gra. Gdy już wszyscy będą gotowi, będziesz musiał pokonać kilka dronów Hunter, które przeszkodziły jednemu z nich, a następnie ręcznie wyrzucić go z powrotem w powietrze.

Central Park: Eksperyment EMF z dronami pszczół

Eksperymenty EMF Spider-Mana 2

(Zdjęcie: Sony Interactive Entertainment)

Jeśli przeprowadziłeś eksperyment z pszczołami w Central Parku, zaczyna się to mniej więcej tak samo – wysadzanie celów na dachu za pomocą jednego z dronów. Będziesz jednak musiał wtedy ścigać ptaka przez miasto, zachęcając go do powrotu do domu za pomocą impulsów dźwiękowych, a następnie wysadzając deskę, aby zamknąć go w klatce.

Prospect Park: Eksperyment EMF z dronami pszczół

Eksperymenty EMF Spider-Mana 2

(Zdjęcie: Sony Interactive Entertainment)

Więcej cholernych dronów-pszczół! Po jak zwykle wysadzeniu kilku celów musisz znaleźć skradzionego drona-pszczołę. Po sprawdzeniu pobliskich dachów zawęź jego lokalizację, a następnie przejmij kontrolę nad dronem w bazie złodziei i wysadzaj w powietrze zbiorniki ze schwytanymi pszczołami, aby wypchnąć złodziei na zewnątrz, gdzie będziesz mógł ich uderzyć.

Portside: Eksperyment EMF w naukach o roślinach

Eksperymenty EMF Spider-Mana 2

(Zdjęcie: Sony Interactive Entertainment)

Ta część składa się z kilku etapów – w pierwszej kolejności należy wyizolować patogen usuwając z niego zepsucia (celując w kształt pokazany powyżej), a następnie przedostać się na pobliski brzeg rzeki. Tutaj musisz wyszukać ryby za pomocą R3, a następnie wyciągnąć je z wody za pomocą L1+R1, aż uzyskasz odpowiednią rasę – potem wróć do stacji, aby stworzyć sekwencję genetyki pokazaną powyżej.

Dwa mosty: eksperyment dotyczący pól elektromagnetycznych w naukach o roślinach

Eksperymenty EMF Spider-Mana 2

(Zdjęcie: Sony Interactive Entertainment)

Po przechyleniu się, aby pobrać próbkę rośliny z pobliskiej szklarni, najpierw odkrywasz, że została skradziona i musisz po prostu podążać za chmurami pyłku do strzegących jej zbirów. Po rozprawieniu się z nimi zwróć go na stację i wykonaj powyższą zagadkę, aby zbudować nową uprawę hybrydową na UCZTĘ

Końcowy eksperyment Fundacji Emily-May

Eksperymenty EMF Spider-Mana 2

(Zdjęcie: Sony Interactive Entertainment)

Po ukończeniu wszystkich pozostałych eksperymentów EMF otrzymasz wiadomość od MJ-a, która zabierze cię z powrotem do domu, gdzie wiadomość od Harry’ego ujawnia, że ​​chce stworzyć hybrydę dwóch roślin reprezentujących jego mamę i ciotkę May, pamiątkę do nich. Poniżej znajduje się bardzo trudna zagadka dotycząca łączenia genów – ale na szczęście poszukałem dalej i znalazłem odpowiedź tuż powyżej.

Gdy już to zrobisz, otrzymasz kombinezon Life Story dla Petera, wersję jego kostiumu zaprojektowaną do podróży kosmicznych, wraz z hełmem i obszerniejszym konturem.

© GamesRadar+. Nie może być powielana bez zezwolenia

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kamil Leworski to doświadczony specjalista od gier komputerowych, który posiada szeroką wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie. Jego pasja do gier komputerowych pojawiła się w bardzo młodym wieku i od tamtego czasu zawsze marzył o tworzeniu wspaniałych gier, które dostarczą wiele radości i emocji graczom. Jego umiejętności projektowania gier są na bardzo wysokim poziomie, dzięki czemu potrafi tworzyć gry, które zachwycają zarówno swoim wyglądem, jak i rozgrywką. Kamil zawsze stara się, aby każdy element gry był dopracowany i połączony w całość, co sprawia, że gra jest wciągająca i angażująca. Jego umiejętności programistyczne pozwalają mu na tworzenie skomplikowanych algorytmów i mechanik rozgrywki, które sprawiają, że gra działa płynnie i bezproblemowo. Kamil jest również ekspertem w dziedzinie sztucznej inteligencji, co pozwala mu na stworzenie gier, które są inteligentne i dynamiczne. Kamil jest również bardzo kreatywnym człowiekiem, który potrafi wprowadzać innowacje i nowe rozwiązania do swoich projektów. Dzięki temu jego gry zawsze są unikalne i oryginalne. Jego umiejętności przywódcze są również godne podziwu, ponieważ potrafi poprowadzić zespół do osiągnięcia celów projektu. Kamil potrafi motywować zespół, organizować pracę i delegować zadania, dzięki czemu projekt przebiega płynnie i skutecznie. W sumie, Kamil Leworski to nie tylko specjalista od gier komputerowych, ale również osoba, która potrafi połączyć swoją pasję i umiejętności, aby tworzyć gry, które dostarczą wiele radości i emocji graczom.