Eksperymenty Spider-Mana 2 EMF to specjalne misje poboczne o charakterze naukowym, rozmieszczone w całym mieście, a każda z nich w jakiś sposób przyczynia się do rozwoju Fundacji Emily-May założonej przez Harry’ego Osborne’a. Niezależnie od tego, czy chodzi o programowanie botów-pszczół, tworzenie nowych form życia, czy jazdę na rowerze po Central Parku, każda z nich ma swoje własne, unikalne łamigłówki i wyzwania, a ukończenie ich wszystkich odblokowuje jedno z Kostiumy Spider-Mana 2 możesz zarobić. Jeśli ciekawi Cię ratowanie świata w sposób, który nie wiąże się z łamaniem nosa, oto mój przewodnik, jak znaleźć i ukończyć każdy eksperyment EMF w Spider-Man 2.
Wszystkie lokalizacje eksperymentów EMF w Spider-Man 2
Wszystkie eksperymenty Spider-Mana 2 EMF opisano poniżej, choć poza nr. 9, rzeczywiste liczby można zignorować i podejść do tych eksperymentów w dowolnej kolejności.
- Central Park: Energia: Testowanie roweru elektrycznego, jadąc nim po Central Parku.
- Central Park: Trutnie pszczele: Strzelaj do celów sterując dronem.
- Małe Tokio: Nauka o roślinach: Zbierz próbki roślin i połącz je ze sobą.
- Brooklyn Heights: Energia: Rozmieszczaj turbiny wiatrowe na dużych wysokościach.
- Pasieka Queens: Trutnie pszczele: Strzelaj do celów sterując dronem.
- Prospect Park: Trutnie pszczele: Odzyskaj skradzionego drona-pszczołę.
- Portside: Nauka o roślinach: Połącz DNA roślin z genami ryb.
- Dwa mosty: Nauka o roślinach: Odzyskaj i zwróć skradzioną roślinę.
- Fundacja Emily-May (odblokowuje się po ukończeniu wszystkich pozostałych): Stwórz nowy gatunek rośliny.
Skrytki Spider-Mana 2 Prowlera
Roboty-pająki Spider-Mana 2
Tajemnice Spider-Mana 2
Kryształy pamięci Spider-Mana 2 Marko
Niektóre z tych zadań są z pewnością trudniejsze niż inne, a większość wymaga rozwiązania jakiejś łamigłówki lub minigry, a nie standardowych rzeczy ze Spider-Manem (z kilkoma wyjątkami). Rzeczywiste eksperymenty są w dużej mierze powiązane z badaniami naukowymi i technologiami, o których wspominasz, gdy po raz pierwszy spotykasz się z Fundacją Emily-May z Harrym, co pozwala ci pomóc badaczom w ich projektach. Mając to na uwadze, poniżej omówimy wszystkie eksperymenty z polami elektromagnetycznymi i podpowiemy, co musisz zrobić, aby je pokonać.
Central Park: Eksperyment EMF
W pierwszym eksperymencie EMF jedziesz na rowerze przez Central Park, aby przetestować nową baterię, chociaż usterka oznacza, że musisz ukończyć jazdę w określonym czasie. Korzystaj swobodnie z R2, aby uzyskać zwiększenie prędkości i obserwuj ścieżkę przed sobą pod kątem przeszkód, które będziesz musiał pokonać. Nie musisz też martwić się o ludzi – wygląda na to, że każdy ma pajęczy zmysł i potrafi uniknąć nadchodzącego niebezpieczeństwa.
Central Park: Eksperyment EMF z dronami pszczół
Tutaj pilotujesz drona pszczół i musisz niszczyć cele. Nie wiąże się to z żadnym niebezpieczeństwem — po prostu użyj minimapy, aby zbliżyć się do wrogich celów i wysadzić je w powietrze, a następnie zakończyć sekwencję poprzez spryskanie feromonami niektórych oznaczonych obszarów.
Małe Tokio: eksperyment dotyczący pól elektromagnetycznych w naukach o roślinach
Na tym dachu musisz znaleźć kilka gatunków roślin i połączyć ich genetykę. Wszystkie rośliny są w pobliżu, choć niekoniecznie w ogrodzie – naciśnij R3, aby użyć skanera i znaleźć wartości odstające, a następnie przynieś je z powrotem i ułóż puzzle, korzystając z powyższego rozwiązania. Wtedy wystarczy tylko zawiązać taśmą pęknięte rury i gotowe.
Brooklyn Heights: eksperyment dotyczący pola elektromagnetycznego energetycznego
Tutaj musisz rozmieścić pięć zdalnych turbin wiatrowych, szybując powyżej 120 metrów i naciskając przycisk Kwadrat. Najlepszym sposobem jest skorzystanie z lokalnych otworów wentylacyjnych i tuneli na dachu, aby wybić się w górę, a następnie szybko spamować wszystkie pięć turbin tak szybko, jak pozwala na to gra. Gdy już wszyscy będą gotowi, będziesz musiał pokonać kilka dronów Hunter, które przeszkodziły jednemu z nich, a następnie ręcznie wyrzucić go z powrotem w powietrze.
Central Park: Eksperyment EMF z dronami pszczół
Jeśli przeprowadziłeś eksperyment z pszczołami w Central Parku, zaczyna się to mniej więcej tak samo – wysadzanie celów na dachu za pomocą jednego z dronów. Będziesz jednak musiał wtedy ścigać ptaka przez miasto, zachęcając go do powrotu do domu za pomocą impulsów dźwiękowych, a następnie wysadzając deskę, aby zamknąć go w klatce.
Prospect Park: Eksperyment EMF z dronami pszczół
Więcej cholernych dronów-pszczół! Po jak zwykle wysadzeniu kilku celów musisz znaleźć skradzionego drona-pszczołę. Po sprawdzeniu pobliskich dachów zawęź jego lokalizację, a następnie przejmij kontrolę nad dronem w bazie złodziei i wysadzaj w powietrze zbiorniki ze schwytanymi pszczołami, aby wypchnąć złodziei na zewnątrz, gdzie będziesz mógł ich uderzyć.
Portside: Eksperyment EMF w naukach o roślinach
Ta część składa się z kilku etapów – w pierwszej kolejności należy wyizolować patogen usuwając z niego zepsucia (celując w kształt pokazany powyżej), a następnie przedostać się na pobliski brzeg rzeki. Tutaj musisz wyszukać ryby za pomocą R3, a następnie wyciągnąć je z wody za pomocą L1+R1, aż uzyskasz odpowiednią rasę – potem wróć do stacji, aby stworzyć sekwencję genetyki pokazaną powyżej.
Dwa mosty: eksperyment dotyczący pól elektromagnetycznych w naukach o roślinach
Po przechyleniu się, aby pobrać próbkę rośliny z pobliskiej szklarni, najpierw odkrywasz, że została skradziona i musisz po prostu podążać za chmurami pyłku do strzegących jej zbirów. Po rozprawieniu się z nimi zwróć go na stację i wykonaj powyższą zagadkę, aby zbudować nową uprawę hybrydową na UCZTĘ
Końcowy eksperyment Fundacji Emily-May
Po ukończeniu wszystkich pozostałych eksperymentów EMF otrzymasz wiadomość od MJ-a, która zabierze cię z powrotem do domu, gdzie wiadomość od Harry’ego ujawnia, że chce stworzyć hybrydę dwóch roślin reprezentujących jego mamę i ciotkę May, pamiątkę do nich. Poniżej znajduje się bardzo trudna zagadka dotycząca łączenia genów – ale na szczęście poszukałem dalej i znalazłem odpowiedź tuż powyżej.
Gdy już to zrobisz, otrzymasz kombinezon Life Story dla Petera, wersję jego kostiumu zaprojektowaną do podróży kosmicznych, wraz z hełmem i obszerniejszym konturem.
© GamesRadar+. Nie może być powielana bez zezwolenia