Everadvice – Najnowsze wieści

Twoje źródło informacji

Hogwarts Legacy spells
Aktualności

Wszystkie zaklęcia Dziedzictwa Hogwartu i sposób ich odblokowania


Odblokowywanie zaklęć Dziedzictwa Hogwartu jest powiązane z fabułą, więc nie ma drogi na skróty, aby zdobyć nową magię – wystarczy rozegrać kampanię i przyjmować zaklęcia, gdy je zdobędziesz. Jednakże, wiedząc, kiedy i gdzie nauczysz się nowych zaklęć, możesz przynajmniej wiedzieć, kiedy coś nadejdzie. A jeśli chcesz przyspieszyć jakąś umiejętność, zawsze możesz wstrzymać się z kilkoma misjami pobocznymi, aby szybciej dostać się do potrzebnej części.

Na przykład coś takiego jak Alohomora pozwala odblokować zamki poziomu 1 Dziedzictwa Hogwartu, ale nauczysz się tego dopiero po wykonaniu określonej misji pobocznej w Dziedzictwo Hogwartu. Jeśli więc spędzisz dużo czasu na wykonywaniu zadań pobocznych, nauczenie się tej magii zajmie ci więcej czasu i nie będziesz w stanie dłużej otwierać tych drzwi. Pozwól, że pokażę ci, kiedy i gdzie wszystko się odblokuje. W końcu będziesz mieć wystarczająco dużo, aby potrzebować więcej miejsc na zaklęcia Dziedzictwa Hogwartu, aby wszystko unieść, więc miej to na uwadze. Ale na razie oto przewodnik po każdym zaklęciu w Dziedzictwie Hogwartu, jego działaniu i miejscu, w którym można się go nauczyć.

Rzucanie zaklęcia w Dziedzictwie Hogwartu

(Źródło zdjęcia: Warner Bros Games. Interaktywne)

Wszystkie zaklęcia Dziedzictwa Hogwartu

Oto wszystkie zaklęcia Dziedzictwa Hogwartu, mniej więcej w kolejności, w jakiej się pojawiają, oraz z misją, którą musisz ukończyć, aby się ich nauczyć:

Przesuń, aby przewijać w poziomie
Zaklęcia Dziedzictwa Hogwartu
Zaklęcie Co to robi Misja
ujawniam Ujawnia ukryte przedmioty, łamigłówki lub interesujące miejsca Droga do Hogwary
Utopić Tworzy światło z czubka różdżki Droga do Hogwartu
dbać o siebie Chroni Cię przed atakami Droga do Hogwartu
Ogłupiać Ogłusza wrogów, jeśli zostanie rzucony podczas udanego rzucenia Protego Droga do Hogwartu
Leviose Pozwala unosić wrogów na wodzie Obrona Przed Czarną Magią
Działanie Przyciąga do ciebie wrogów lub przedmioty Uroki
Naprawa Naprawia zepsute elementy Zadanie profesora Ronena
Ogień Wystrzeliwuje płomienie z twojej różdżki Pierwsze zadanie profesora Hecata
Rozczarowanie Sprawia, że ​​jesteś prawie niewidoczny Sekrety Sekcji Zastrzeżonej
Wyjedźmy Rozbraja lub zadaje obrażenia przeciwnikowi Drugie zadanie profesora Hecata
Zostałem powalony Odpycha wrogów do tyłu Pierwsze zadanie profesora Sharpa
Evanesco Sprawia, że ​​Twoje przedmioty są większe lub mniejsze Pokój Życzeń
Zaklęcie przywołujące Tworzy przedmioty Pokój Życzeń
Zmiana zaklęcia Zmienia styl przedmiotów Pokój Życzeń
Przerwa Emituje ognisty podmuch z twojej różdżki W cieniu podziemia
Dzielę Tnie przeciwnika z daleka Drugie zadanie profesora Sharpa
lód Zamraża przeciwnika Pierwsze zadanie Madam Kogawy
Wingardium Leviosa Pozwala lewitować i przenosić przedmioty Zadanie profesora Garlicka
Zatrzymanie pędu Powstrzymuje przeciwników przed atakiem Drugie zadanie Madam Kogawy
Petrificus Totalus Petryfikuje przeciwnika, gdy zostanie użyty z zaklęciem Rozczarowanie Proces profesora Rackhama
Schodzę w dół Posyła wrogów na ziemię Zadanie profesora Onai
Allohomoryczny Odblokowuje zamki drzwi i skrzyni Księżycowy lament dozorcy
Flippendo Odwraca atak wroga lub odrzuca go do tyłu Drugie zadanie profesora Garlicka
Bomba Tworzy eksplozję Zadanie profesora Howina

Istnieją także zaklęcia niezwiązane z walką, które zwykle działają niezależnie od „głównego” rzucania zaklęć. Na przykład Revelio działa głównie jako wizja czarodzieja i jest rzucana poprzez dotknięcie w lewo na padzie kierunkowym. Chociaż coś takiego jak Rozczarowanie działa w zasadzie jako tryb ukrycia i jest niezbędne, jeśli chcesz otworzyć wszystkie skrzynie Dziedzictwa Hogwartu.

Trzy zaklęcia też mogą tylko można go używać w Pokoju Życzeń Dziedzictwa Hogwartu do jego budowy i dekoracji. A więc nie takie, które chcesz mieć na wyposażeniu przez cały czas.

Niewybaczalne klątwy Dziedzictwa Hogwartu

Crucio w rzucaniu Dziedzictwa Hogwartu

(Zdjęcie: Warner Brothers)

W Dziedzictwie Hogwartu istnieją trzy niewybaczalne klątwy, których można użyć, jeśli podąża się za historią Sebastiana Sallow:

Przesuń, aby przewijać w poziomie
Jak odblokować Niewybaczalne Klątwy w Dziedzictwie Hogwartu
Przekleństwo Co to robi Misja, aby to odblokować
torturuję Torturuje cel rozdzierającym bólem W cieniu nauki
Imperium Zmusza przeciwnika do walki o Ciebie W cieniu czasu
Otwórz Kedavrę Natychmiast zabija przeciwnika W cieniu reliktu

Niewybaczalnych klątw nie można się nauczyć w szkole, dlatego aby je zdobyć, musisz podążać za fabułą Sebastiana Sallow. Nie ma jednak żadnego systemu moralności, który karałby cię za używanie tych zaklęć. Tak więc, chociaż nazywa się je „niewybaczalnymi” i użyje któregokolwiek z nich chociaż raz powinien do zobaczenia, zostaniesz wysłany do więzienia dla czarodziejów Azkabanu na całe życie, Dziedzictwo Hogwartu po prostu pozwala ci z nich korzystać, kiedy tylko chcesz. Postacie będą reagować, gdy ich użyjesz, ale nie ma prawdziwej kary.

Możesz zdecydować się na to, aby nie uczyć się całkowicie, uczyć się, a następnie nigdy ich nie używać, lub wyrzucać je w dowolne miejsce – cokolwiek wybierzesz, nie będzie żadnej kary i niczego nie stracisz.

Kolory i typy zaklęć Dziedzictwa Hogwartu

Okno wyboru miejsca na zaklęcia w dziedzictwie Hogwartu

(Zdjęcie: Warner Brothers)

W Dziedzictwie Hogwartu występują cztery kolory zaklęć, które oznaczają różne typy zaklęć:

  • Żółte zaklęcia są zaklęciami kontrolnymi, takimi jak Levioso
  • Fioletowe zaklęcia to zaklęcia siłowe, takie jak Accio
  • Czerwone zaklęcia są zaklęciami zadającymi obrażenia, takimi jak Confringo
  • Szare zaklęcia są to zaklęcia „niezbędne” lub czary nieopcjonalne, potrzebne do osiągnięcia postępu, takie jak Lumos

Główną zaletą tych kolorów zaklęć w Dziedzictwie Hogwartu jest to, że podczas walki tarcze o określonym kolorze mogą zostać zniszczone jedynie przez zaklęcie pasujące do tego koloru.

Ile zaklęć jest w Dziedzictwie Hogwartu?

Dziedzictwo Hogwartu, ile zaklęć

(Zdjęcie: Warner Brothers)

W dziedzictwie Hogwartu znajduje się 27 zaklęć, w tym trzy niewybaczalne klątwy. Jednakże, nadal możesz odblokować osiągnięcie Mistrz Zaklęć za pomocą podstawowego zestawu magii, ponieważ niewybaczalne nie są wymagane do osiągnięcia postępu w grze.

Wydanie Dziedzictwa Hogwartu było przedmiotem krytyki i debaty ze względu na publiczne stanowisko JK Rowling w sprawie tożsamości płciowej, które w dalszym ciągu kwestionuje inkluzywność w sercu społeczności Harry’ego Pottera. Oto nasze wyjaśnienie na temat Kontrowersje dotyczące Dziedzictwa Hogwartu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kamil Leworski to doświadczony specjalista od gier komputerowych, który posiada szeroką wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie. Jego pasja do gier komputerowych pojawiła się w bardzo młodym wieku i od tamtego czasu zawsze marzył o tworzeniu wspaniałych gier, które dostarczą wiele radości i emocji graczom. Jego umiejętności projektowania gier są na bardzo wysokim poziomie, dzięki czemu potrafi tworzyć gry, które zachwycają zarówno swoim wyglądem, jak i rozgrywką. Kamil zawsze stara się, aby każdy element gry był dopracowany i połączony w całość, co sprawia, że gra jest wciągająca i angażująca. Jego umiejętności programistyczne pozwalają mu na tworzenie skomplikowanych algorytmów i mechanik rozgrywki, które sprawiają, że gra działa płynnie i bezproblemowo. Kamil jest również ekspertem w dziedzinie sztucznej inteligencji, co pozwala mu na stworzenie gier, które są inteligentne i dynamiczne. Kamil jest również bardzo kreatywnym człowiekiem, który potrafi wprowadzać innowacje i nowe rozwiązania do swoich projektów. Dzięki temu jego gry zawsze są unikalne i oryginalne. Jego umiejętności przywódcze są również godne podziwu, ponieważ potrafi poprowadzić zespół do osiągnięcia celów projektu. Kamil potrafi motywować zespół, organizować pracę i delegować zadania, dzięki czemu projekt przebiega płynnie i skutecznie. W sumie, Kamil Leworski to nie tylko specjalista od gier komputerowych, ale również osoba, która potrafi połączyć swoją pasję i umiejętności, aby tworzyć gry, które dostarczą wiele radości i emocji graczom.