Everadvice – Najnowsze wieści

Twoje źródło informacji

Zelda: Tears of the Kingdom zmienia lokalizacje konstrukcji i przewodnik po walce
Aktualności

Zelda: Tears of the Kingdom zmienia lokalizacje konstrukcji i przewodnik po walce


Struktury Zelda: Tears of the Kingdom to ekscytujący nowi mini-bossowie z pomysłowymi schematami bitew, więc jesteśmy tutaj, aby pomóc ci je znaleźć i walczyć z nimi.

Zelda: Tears of the Kingdom flux konstrukt, duży, humanoidalny robot wykonany z dużych kostek, z zielonymi laserami łączącymi jego stawy, walczący wysoko na niebie z Linkiem, blondynem z mieczem i tarczą.

Zelda: Tears of the Kingdom’s flux konstrukty są doskonale wybrednymi mini-bossami rozsianymi po podniebnych wyspach. Całkowicie zbudowane z kostek, zaczynają jako humanoidalne kolosy, zanim stają się dziwnymi platformami przypominającymi UFO. Jesteśmy tutaj, aby pomóc ci uporać się z tymi wszystkimi zwariowanymi bzdurami.

Więc przejdź poniżej Lokalizacje konstrukcji strumienia TotK, a także mały przewodnik po walce dla różnych poziomów. Gdy skończysz, sprawdź naszą recenzję Zelda: Tears of the Kingdom, aby uzyskać obszerne podsumowanie. Lub mamy zbroję Zelda: Tears of the Kingdom, Zelda: Tears of the Kingdom koroks i Zelda: Tears of the Kingdom sanktuarium, które pomogą ci w twojej przygodzie.

W każdym razie, wyginajmy się z niektórymi Zelda: Konstrukcje strumienia TotK.

Miniatura YouTube

Czym są konstrukty strumieniowe Zelda: Tears of the Kingdom?

Zelda: Konstrukcje strumieniowe TotK to dziwne mechaniczne minibossy złożone z dziesiątek kostek. Zaczynają jako humanoidalna postać – sześciany połączone w prymitywny kształt osoby – zanim staną się latającymi platformami.

Mają też różne stopnie trudności. Jak dotąd znaleźliśmy trzy poziomy konstruktu strumienia, z których każdy zachowuje się inaczej. Skąd pochodzą i czym są, jest bardziej tajemnicą. Czy Zelda: Tears of the Kingdom’s Zonai zbudowała je, aby chronić swoje ziemie? Być może, ale trudno powiedzieć z całą pewnością.

Zelda: Tears of the Kingdom strumieniowe lokalizacje konstrukcji zaznaczone na brązowo-białej mapie Hyrule usianej różnymi szpilkami i znaczkami, drogami i rzekami.

Zelda: Tears of the Kingdom zmienia lokalizacje konstrukcji

Na powyższym zdjęciu widać na niebie okrągłą platformę. Te wyspy znajdują się na całej mapie Tears of the Kingdom. Tutaj możesz znaleźć konstrukcje flux. Wystrzel w powietrze z jednej z wielu wież Zelda: Tears of the Kingdom i otwórz mapę, a następnie szybuj w kierunku jednej z nich, by zmierzyć się z tym twardym minibossem.

Jak pokonać konstrukty Zelda: Tears of the Kingdom flux?

Pokonanie konstrukcji Zelda: Tears of the Kingdom może być trudne, jeśli nie wiesz, co robić, ale jest kilka podstawowych rzeczy, które musisz zrozumieć, zanim rzucisz się do walki.

Konstrukty Flux mają jeden sześcian w swoim zestawie, który ma inny kolor – to jest krytyczny punkt, w który należy celować serią strzał. Mniej więcej w połowie walki te humanoidalne roboty oparte na kostkach zamieniają się w unoszące się w powietrzu platformy podobne do UFO – więc musisz znaleźć sposób, aby wspiąć się wysoko i zawodzić w punkcie krytycznym, a zwycięstwo powinno należeć do Ciebie.

Jednakże, ponieważ istnieją różne typy konstrukcji strumienia, istnieją różne strategie, które należy zastosować. Oto krótki przewodnik po każdym typie:

Zelda: Tears of the Kingdom flux konstrukt, duży, humanoidalny robot wykonany z dużych kostek, z zielonymi laserami łączącymi jego stawy, walczący wysoko na niebie z Linkiem, blondynem z mieczem i tarczą.

Zelda: TotK Flux Construct I przewodnik po walce

Konstrukcje na poziomie podstawowym mogą być proste, ale w żadnym wypadku nie są łatwe. Musisz znaleźć jeden blok w ich makijażu, który świeci w innym kolorze i strzelać do niego strzałami, aż miniboss pęknie, rozrzucając swoje klocki wszędzie.

W pierwszym etapie blok powinien być dobrze widoczny. Uważaj na ataki wroga – czasami przelatuje nad platformą do ciebie, co oznacza, że ​​dzieli go kilka sekund od uderzenia w ziemię, by wykonać duży atak szerokim obszarem. Po prostu uciekaj od tego i zawróć.

W drugim etapie konstrukt zamienia się w pływającą platformę i wypluwa garść kostek. Możesz albo wzbić się w powietrze za pomocą jednego z urządzeń Zonai, które mogą zaśmiecać arenę, albo użyć Przywołania na kostce, aby polecieć z powrotem w kierunku platformy. Tutaj, po prostu lamentuj w słabym punkcie.

W końcowym etapie kostki zamieniają się w jeden duży sześcian i toczą się. Strzelaj w słaby punkt, gdy jest widoczny, ale trzymaj się z dala od uderzenia kostki wroga.

Czas wielkiego napiwku: możesz użyć ultrahand w słabym punkcie – wypróbuj to w różnych fazach i zobacz, co się stanie.

Przewodnik bojowy Zelda: TotK Flux Construct II

Drugi poziom konstruktu strumienia nie różni się szczególnie od pierwszego. Obowiązują te same trzy etapy, tym razem tylko nieco mocniej. Postępuj zgodnie ze wskazówkami podanymi dla powyższego bossa i upewnij się, że jesteś dobrze przygotowany, a wszystko będzie dobrze.

Zelda: Tears of the Kingdom flux konstruuje unoszącą się platformę ze świecącym sześcianem na górze, gdy Link spada w powietrzu, celując strzałą w świecący sześcian, chmury i błękitne niebo dookoła.

Przewodnik bojowy Zelda: TotK Flux Construct III

Trzeci poziom konstrukcji strumienia jest nieco inny. Tym razem ma moc przeniesienia swojej słabej, świecącej kostki do innego fragmentu swojej konstrukcji. Próba wystrzelenia w niego strzały lub użycia ultraręki jest prawie niemożliwa. Na szczęście nasz ulubiony kumpel Link może spowolnić czas, co z pewnością pomaga.

Etapy są takie same jak konstrukty niższego poziomu, ale aby trafić w słaby punkt, musisz wystrzelić Linka w powietrze, wystrzelić strzałę w trakcie szybowania – co spowalnia czas – i po prostu wystrzelić w słaby punkt dopóki konstrukt nie ulegnie dekonstrukcji. Po rozłożeniu możesz podbiec w jego słaby punkt i użyć na nim potężnej broni. Powodzenia!

Na razie to wszystko, co mamy na temat konstrukcji strumieniowych Zelda: Tears of the Kingdom. Aby uzyskać więcej informacji, sprawdź nasze przewodniki po Zelda: Tears of the Kingdom, Zelda: Tears of the Kingdom bubbul i Zelda: Tears of the Kingdom gleeoks.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kamil Leworski to doświadczony specjalista od gier komputerowych, który posiada szeroką wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie. Jego pasja do gier komputerowych pojawiła się w bardzo młodym wieku i od tamtego czasu zawsze marzył o tworzeniu wspaniałych gier, które dostarczą wiele radości i emocji graczom. Jego umiejętności projektowania gier są na bardzo wysokim poziomie, dzięki czemu potrafi tworzyć gry, które zachwycają zarówno swoim wyglądem, jak i rozgrywką. Kamil zawsze stara się, aby każdy element gry był dopracowany i połączony w całość, co sprawia, że gra jest wciągająca i angażująca. Jego umiejętności programistyczne pozwalają mu na tworzenie skomplikowanych algorytmów i mechanik rozgrywki, które sprawiają, że gra działa płynnie i bezproblemowo. Kamil jest również ekspertem w dziedzinie sztucznej inteligencji, co pozwala mu na stworzenie gier, które są inteligentne i dynamiczne. Kamil jest również bardzo kreatywnym człowiekiem, który potrafi wprowadzać innowacje i nowe rozwiązania do swoich projektów. Dzięki temu jego gry zawsze są unikalne i oryginalne. Jego umiejętności przywódcze są również godne podziwu, ponieważ potrafi poprowadzić zespół do osiągnięcia celów projektu. Kamil potrafi motywować zespół, organizować pracę i delegować zadania, dzięki czemu projekt przebiega płynnie i skutecznie. W sumie, Kamil Leworski to nie tylko specjalista od gier komputerowych, ale również osoba, która potrafi połączyć swoją pasję i umiejętności, aby tworzyć gry, które dostarczą wiele radości i emocji graczom.