Everadvice – Najnowsze wieści

Twoje źródło informacji

Zespół Jackbox Games opowiada nam o Party Pack 10, pierdnięciach i kreatywności
Aktualności

Zespół Jackbox Games opowiada nam o Party Pack 10, pierdnięciach i kreatywności


Spotkaliśmy dwóch członków zespołu Jackbox Games w WASD i usiedliśmy do ożywionej dyskusji na temat firmy, gier i tego, co jest potrzebne do stworzenia pakietu imprezowego.

Wywiad z Jackbox Games: logo Jackbox na tle ikon gier

Dwóch pracowników firmy Jackbox Games, wiceprezes ds. gier międzynarodowych Andy Kniaz oraz kierownik ds. międzynarodowych i partnerskich, Belia Portillo, uprzejmie pozwolili mi zapytać ich o nadchodzące plany, proces twórczy i ich ulubione gry. Zatrzymali się na krótko w WASD w Londynie, aby zorganizować The Jackbox: Party Panel Live! podczas imprezy.

Harry Gottlieb stworzył Jackbox w 1989 roku jako narzędzie do nauczania ciekawostek dla dzieci w wieku szkolnym i pomagania im w nauce. Stamtąd przekształcił się w You Don’t Know Jack w 1995 roku, co jest zasadniczo pierwszym wcieleniem Jackboxa. Nastąpiła rebranding na Jellyvision, następnie na Jellyvision Games w 2008 i na Jackbox Games, jakie znamy w 2013.

Ale co doprowadziło do powstania Jackbox? Andy mówi mi, co następuje – „zaczęło się od You Don’t Know Jack, w wielu różnych odmianach. Co robisz, gdy odnosisz sukcesy, doij ten sukces!”. Bardzo słusznie. Stamtąd próbowali „mnóstwa różnych rzeczy” – wydaje się, że Jackbox jest prężną firmą, która wielokrotnie wymyślała siebie, aby odnosić przyszłe zwycięstwa.

Ich sukces doprowadził do powstania pierwszego pakietu imprezowego; zbiór pięciu gier dla wielu graczy do wspólnej zabawy. Od tego czasu Jackbox osiągnął nowe szczyty i teraz pracuje nad tym Pakiet imprezowy 10.

Zrzut ekranu gry Jackbox w akcji z rysunkami łodzi i kilku kaczek

To prowadzi mnie do pytania, w jaki sposób Jackbox decyduje, które gry przywrócić lub zaktualizować – czy jest to kwestia popularności, czy też mają techniczny sposób patrzenia na to? „Naprawdę polegamy na danych użytkowników” — mówi Andy. „Polegamy na naszych użytkownikach i danych dotyczących gier, aby wybrać to, co nazywamy„ grami namiotowymi ”. Te zdecydowane gry stają się nowymi instancjami pakietów imprezowych, takich jak Tee KO 2 w tegorocznej selekcji.

Jackbox tworzy pięć gier rocznie, w dziewięciomiesięcznym cyklu, co oznacza, że ​​potrzebuje ciągłego strumienia pomysłów. Jackbox ma odpowiednio interesujący proces tworzenia nowych gier. Każdy, kto jest zaangażowany w Jackbox, jest zachęcany do prezentowania treści – zauważa Andy – bez względu na to, kim jest. Napisz pomysł w dokumencie Word, utwórz PowerPoint, a nawet zrób demo, a zostanie on przesłany do komisji do przeglądu. Każdego roku w zespole pojawiają się nowe twarze, które dbają o jego świeżość i wnoszą nowe pomysły.

Mecze są oceniane i podświetlane na zielono, żółto lub czerwono. Czerwone światło oznacza zatrzymanie pomysłu i ponowną próbę później, podczas gdy żółte światło oznacza dobry pomysł, który wymaga dalszej pracy. Gry o zielonym świetle przechodzą oczywiście do dalszych etapów, chociaż mogą nie znaleźć się w następnym pakiecie imprezowym, aby zachować różnorodność. Na przykład cała paczka gier rysunkowych może nie być dla wszystkich filiżanką herbaty!

Jeśli chodzi o sposób, w jaki Jackbox pozyskuje swoje treści – żarty, ciekawostki i zgryźliwe żarty – Andy opowiada nam o ich procesie. „Tak naprawdę nie pozyskujemy źródeł, tylko zatrudniamy bardzo utalentowanych pisarzy. Ci sami pisarze wywodzą się z improwizacji”. Jackbox pochodzi z Chicago, gdzie ma siedzibę Second City – jeden z dostawców talentów w programie Saturday Night Live. W tym miejscu wkracza Jackbox, aby złapać najświeższe talenty, które wymyślają dowcipne sposoby pisania treści.

Zrzut ekranu przedstawiający grę Jackbox w akcji, w której występują wyścigi żab

Używanie przez Jackbox urządzeń mobilnych do interakcji z grami to zabawny i przystępny sposób na dzielenie się ze znajomymi, więc zapytałem, czy na horyzoncie jest więcej funkcji międzyplatformowych lub innych gier. Belia przywołuje tutaj Zeeple Dome, jeden z największych eksperymentów firmy. „To nie jest najpopularniejsza gra w naszym zestawieniu, ale była to próba”. Zeeple Dome jest zalecane dla urządzeń z ekranem dotykowym, zwłaszcza w okolicy, ponieważ pewne opóźnienia mogą wpływać na grę na większych odległościach.

Zauważa również, że nie mogą powiedzieć zbyt wiele, ale pracują nad sposobami wykorzystania kontrolerów w celu zwiększenia dostępności i innowacji – „pracują dla nas coraz lepsi ludzie, aby doprowadzić to do domu”.

Grałem w Jackbox online przez Discorda ze znajomymi, używając naszych telefonów i osobiście – i nigdy nie przestaje mnie zadziwiać, że Jackbox tak dobrze wykonał tę funkcję. Bez względu na to, gdzie jesteśmy, zawsze jest mnóstwo żartów, a pod koniec ktoś płacze ze śmiechu. „Do tego właśnie dążymy” — mówi Belia. To jeden ze znaków, że nasza gra jest gotowa na zielone światło, jeśli grają w nią podczas tego procesu i nie mogą przestać się śmiać. To kryterium sukcesu”.

Kiedy testuję gry i rozmawiam o przyszłych tytułach, często pojawia się łatwość obsługi – zawsze najważniejsze jest, aby gry Jackbox były zabawne i proste w użyciu. „Nasze gry są stworzone do zabawy na czyjejś kanapie, ale można też w nie grać na Discordzie, Zoomie, Google Meet czy czymkolwiek innym” — zgadza się Andy.

Wszystkie gry Jackbox są uruchamiane na Nintendo Switch, co jest miłe, wraz z platformami mobilnymi, takimi jak tablety i Apple TV. Jackbox dużo współpracuje z usługą gier w chmurze Amazon Luna, która wcześnie przyjęła platformę. Jeśli chodzi o usługę, Andy mówi, że „bardzo szybko nawiązali z nimi relacje”.

Moja ciekawość zwyciężyła po przypadkowej myśli, więc zapytałem, czy pomyśleli o aplikacji Jackbox, na wzór umowy typu Quizup. „Kiedy ktoś przychodzi do nas z takim pomysłem, który jest bardzo dobrym pomysłem, nie ma możliwości, żeby go nie przeanalizowano ani nie podrzucono” — mówi mi Andy. Wygląda na to, że wszystkie pomysły, jakie można było mieć dla Jackboksa, zostały w tym czy innym czasie wypuszczone, a zespół próbował znaleźć sposób, aby to zrobić.

Jackbox ma tendencję do pracy na dłuższą metę, zwłaszcza w przypadku pięciu gier w harmonogramie dziewięciu miesięcy, więc wprowadzenie czegoś zupełnie nowego do miksu nie zawsze jest łatwe. Zasadniczo, jeśli zapytasz „czy pomyślał o Jackboxie”. [insert wacky idea here]?”, załóżmy, że tak, myśleli o tym.

Belia powtarza tutaj, że to „pięć gier, a nie mini gier – pięć pełnych gier rocznie”. Od stycznia do października zespół ma mnóstwo pracy, aby doprowadzić gry do etapu składania i tworzenia, przy czym każdy z nich korzysta z zespołu programistów, muzyków, artystów – co tylko zechcesz. „Wszystko robimy we własnym zakresie, łącznie z publikacją – więc jest to wyjątkowa sytuacja w porównaniu z niektórymi innymi studiami. Nic nie jest takie jak Jackbox!”.

Zrzut ekranu gry Jackbox w akcji z dwiema kartami oferującymi zabawne decyzje

Zapytałem, czy to robi różnicę w porównaniu z życiem w innych markach, a Belia odpowiada „tak, absolutnie”. Jest w zespole marketingowym, a Jackbox nie zleca tego na zewnątrz. „Mogę dotknąć reżysera [on the shoulder] i zapytaj hej, jaka jest twoja opinia na ten temat i uzyskaj natychmiastową odpowiedź”. Brak czekania na odpowiedź przez wiele dni roboczych brzmi nieźle.

Przechodząc do zabawnej części wywiadu, zapytałem, jakie są ulubione gry duetu: „To pytanie jest nam zadawane cały czas i właściwie to pytanie zadajemy w wywiadach”, odpowiada Belia. „Odpowiedź zmienia się cały czas. Kiedyś to było Tee KO [for me] a teraz robimy kontynuację… Chcę powiedzieć, że Tee KO 2 jest tym, z którego zawsze się śmieję”. Moim zdaniem bardzo dobry wybór.

Z drugiej strony Andy lubi Trivia Murder Party 2. „Uwielbiam tę grę. Bardzo lubię też serię Quiplash. Seria Fibbage’a jest zabawna dla ludzi, ponieważ zawiera ciekawostki, których nie powinieneś znać. Twoim zadaniem jest blefować, a ludzie często są bardziej zszokowani prawdziwymi odpowiedziami niż kłamstwami!”

Zespół Jackbox doskonale zdaje sobie sprawę, że ich baza graczy ma zwyczaj wybierania najbardziej obrzydliwej, najbardziej szokującej odpowiedzi lub czegoś, co może wywołać tańszy śmiech. „Lubię osobiście stawiać sobie wyzwania, aby całkowicie tego uniknąć i wymyślić zabawniejsze odpowiedzi. Jeśli starasz się, aby było to bardzo przyjazne dzieciom, musisz być bardziej kreatywny niż tylko „pierdnięcie” jako odpowiedź na wszystko” – mówi Belia. Osobiście uważam, że „pierdnięcie” to świetna odpowiedź, ale zgadzam się – nie można jej używać do każdej odpowiedzi.

Jedną z ulubionych rzeczy Andy’ego w grach Jackbox jest to, że gra może się całkowicie zmienić w zależności od tego, z kim grasz. „Usiądę z moją 8-letnią córką – to zupełnie inne doświadczenie niż ja i moi kumple pijący razem i wkurzający się nawzajem”, mówi. „Najlepszą częścią Jackbox jest to, że pozwalamy ludziom wczuć się w grę. Myślę, że to jest klucz”. Zgadzam się.

Osobiście Tee KO jest moim ulubionym i czuję, że najgorsze rysunki często wygrywają, ponieważ dobrze wykonane prace artystyczne nie są tak interesujące. „To staje się przygnębiające, ponieważ będziesz walczył z artystami z tabletem, a oni mogą coś wymyślić, a mój facet będzie dziwnym, oszpeconym stickmanem!” – ja też, Andy, też rysuję ludziki.

Na koniec, ale z pewnością nie mniej ważne, zapytałem, czy para ma coś fajnego do podzielenia się – „Tee KO 2 było ostatnim ogłoszeniem, jakie mieliśmy i zamierzamy ogłosić przed końcem miesiąca drugą grę z pięciu w Party Pack 10, więc bądź na bieżąco z tym. Do końca lata będziemy mieć je wszystkie”, zauważa Belia.

Wybór gier Jackbox na billboardach

Następnie Andy wspomina o czymś, co przychodzi mu do głowy: „Czasami zastanawiam się, czy ludzie patrzą na Jackbox Party Pack 10 i myślą o rany, jestem obcy”. Zapewnia potencjalnych graczy, że to nie Final Fantasy i że „nie trzeba znać jakiejś wielkiej wiedzy”. Każda gra Jackbox to świetna zabawa, w którą możesz grać bez wcześniejszej wiedzy.

Mówi mi też, że w tym roku Jackbox dostarcza tytuły po francusku, włosku i dwóch rodzajach hiszpańskiego. „To dla mnie bardzo ważne, aby ludzie doświadczali naszych gier i abyśmy mogli rozpowszechniać humor na całym świecie”. Jeśli chodzi o większy zespół Jackbox, ciężko pracują nad Jackbox Party Pack 10, „przynosząc więcej śmiechu ludziom na całym świecie”. Belia kontynuuje to „i więcej pierdnięć”, co jest najważniejsze.

Wspaniale było usiąść z zespołem Jackbox i mamy nadzieję, że podobała ci się nasza rozmowa. Jeśli nie masz pewności, po jaką grę sięgnąć, sprawdź najlepsze gry towarzyskie i gry Switch dla dzieci?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kamil Leworski to doświadczony specjalista od gier komputerowych, który posiada szeroką wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie. Jego pasja do gier komputerowych pojawiła się w bardzo młodym wieku i od tamtego czasu zawsze marzył o tworzeniu wspaniałych gier, które dostarczą wiele radości i emocji graczom. Jego umiejętności projektowania gier są na bardzo wysokim poziomie, dzięki czemu potrafi tworzyć gry, które zachwycają zarówno swoim wyglądem, jak i rozgrywką. Kamil zawsze stara się, aby każdy element gry był dopracowany i połączony w całość, co sprawia, że gra jest wciągająca i angażująca. Jego umiejętności programistyczne pozwalają mu na tworzenie skomplikowanych algorytmów i mechanik rozgrywki, które sprawiają, że gra działa płynnie i bezproblemowo. Kamil jest również ekspertem w dziedzinie sztucznej inteligencji, co pozwala mu na stworzenie gier, które są inteligentne i dynamiczne. Kamil jest również bardzo kreatywnym człowiekiem, który potrafi wprowadzać innowacje i nowe rozwiązania do swoich projektów. Dzięki temu jego gry zawsze są unikalne i oryginalne. Jego umiejętności przywódcze są również godne podziwu, ponieważ potrafi poprowadzić zespół do osiągnięcia celów projektu. Kamil potrafi motywować zespół, organizować pracę i delegować zadania, dzięki czemu projekt przebiega płynnie i skutecznie. W sumie, Kamil Leworski to nie tylko specjalista od gier komputerowych, ale również osoba, która potrafi połączyć swoją pasję i umiejętności, aby tworzyć gry, które dostarczą wiele radości i emocji graczom.