Everadvice – Najnowsze wieści

Twoje źródło informacji

Dyrektor generalny Mighty Bear mówi o inkluzywności, Mighty Action Heroes i kryptowalutach
Aktualności

Dyrektor generalny Mighty Bear mówi o inkluzywności, Mighty Action Heroes i kryptowalutach

[ad_1]

Usiedliśmy z dyrektorem generalnym Mighty Bear Games, Simonem Davisem, aby wypytać go o jego długą historię w branży gier mobilnych i o to, co przyniesie przyszłość.

Wywiad z Mighty Bear Games: Postać z kreskówki o brązowej skórze i różowych włosach, mrugająca i wskazująca na widza.

Branża gier mobilnych nieustannie się zmienia i niewiele osób może mówić o jej burzliwej historii tak jak Simon Davis. Jest dyrektorem generalnym i współzałożycielem Mighty Bear Games, singapurskiego studia skupiającego się na mobilnych grach wieloosobowych online o uniwersalnym charakterze.

Butter Royale był jednym z pierwszych projektów studia. Jak można się domyślić z tytułu, jest to gra typu battle royale z niespodzianką. Nie ma pistoletów, mieczy ani brutalnej broni, tylko bagietki, którymi można się bić i tsunami masła ze wszystkich kierunków. Simon i jego zespół pracują obecnie nad Mighty Action Heroes, kolejną kreskówkową grą typu battle royale, która ma być pierwszą w „Mighty Net”, czymś w rodzaju rozszerzonego uniwersum Mighty Bear.

W swojej ponad 15-letniej karierze w branży Simon pracował dla wielkich firm, takich jak King, Ubisoft i Xbox. Wraz z innymi weteranami branży założył Mighty Bear Games w 2016 roku, aby wykorzystać swoje doświadczenie na dobre. Studio kieruje się silnym zestawem wartości i chcieliśmy wiedzieć, jak wcześniejsze doświadczenie Simona w branży wpłynęło na tę decyzję.

„Będę brzmiał jak boomer”, powiedział, „Ale świat był wtedy zupełnie innym miejscem. Zwłaszcza jeśli chodzi o branżę gier, niektóre z rzeczy, które się wydarzyły, były naprawdę nie w porządku i nigdy nie poleciałyby dzisiaj. ”

„Chciałem założyć studio, które ucieleśnia inny zestaw zasad i pokazuje, że można odnieść co najmniej umiarkowany sukces, robiąc rzeczy we właściwy sposób”. Zasady te znajdują się w centrum uwagi witryny Mighty Bear i wyraźnie określają, co Simon i jego zespół uważają za „właściwy sposób” robienia rzeczy.

Miniatura YouTube

Oprócz innowacji i realizacji, „metoda Mighty Bear” obejmuje zaufanie do swoich pracowników, okazywanie empatii i otwartość wobec innych. Wydaje się to dość proste, ale zdziwiłbyś się, ile firm z dowolnej branży nie dostrzega wartości w tych zasadach.

Simon podsumował podstawowe wartości Mighty Bear w następujący sposób: „Traktowanie ludzi jak ludzi, stawianie zespołu na pierwszym miejscu i wiara, że ​​jeśli zadbasz o zespół, zespół zadba o graczy, a gracze o zyski. To jest filozofia, którą zawsze się kierujemy”.

W związku z tym zapytaliśmy Simona o koncentrację firmy na dobrym samopoczuciu pracowników. Biorąc pod uwagę liczbę horrorów, które krążą w Internecie na temat kryzysu programistów, niepłatnych nadgodzin i problemów ze zdrowiem psychicznym w studiach gier, miło jest widzieć, jak studio wkłada pracę w walkę z tymi powszechnymi, ale możliwymi do rozwiązania problemami.

Wywiad z Mighty Bear Games: Trzy postacie z Mighty Action Heroes.

“[Improving wellbeing] nie jest rozwiązaniem uniwersalnym” — powiedział Simon. „Kilka lat temu wprowadziliśmy coś, co nazywamy zasiłkiem zdrowotnym. Firma prosperowała na tyle dobrze, że mogliśmy zacząć myśleć o korzyściach, a każdy chciał bardzo różnych rzeczy. Więc zasadniczo przyjęliśmy podejście, w którym po prostu dajemy ludziom zasiłek, o który mogą się ubiegać, po prostu wybierają to, co im odpowiada”.

Simon wyjaśnił, że to elastyczne podejście zrodziło się z obserwowania różnych sytuacji, w jakich znajdują się jego pracownicy. Jedna osoba powiedziała, że ​​radzi sobie bez ubezpieczenia zdrowotnego, ponieważ była objęta ubezpieczeniem partnera, ale inny pracownik naprawdę skorzystałby, gdyby Mighty Bear zaoferował ten dodatek.

Zdrowie fizyczne nie jest jedyną ważną częścią utrzymania dobrego samopoczucia pracowników. Simon powiedział nam, że problemy ze zdrowiem psychicznym to coś, z czym osobiście zmagał się przez lata, co dało mu dodatkową motywację do wspierania swojego zespołu. „Jedną z pierwszych rzeczy, które zrobiliśmy, gdy mieliśmy pieniądze, było to, że powiedzieliśmy:„ Dobra, musimy mieć wsparcie w zakresie zdrowia psychicznego ”. A więc każdy w firmie może spotykać się z doradcą tak często, jak chce, my po prostu płacimy rachunek. Brak pytań.”

Zwrócił uwagę na znaczenie robienia przerw, nie tylko jako jednostka, ale jako cały zespół. „Zamknęliśmy również studio na co najmniej dwa tygodnie w roku – w zeszłym roku były to właściwie trzy – aby ludzie mogli się całkowicie odłączyć, ponieważ nie czują się winni, że nie pracują, ponieważ ich koledzy i koledzy pracują”.

Wywiad z Mighty Bear Games: Zróżnicowana gama postaci z Butter Royale pozujących dynamicznie na niebieskim tle.

Naturalnie dobre samopoczucie i empatia pracowników idą w parze z dostępnością, różnorodnością i włączeniem. Chcieliśmy wiedzieć, jak filozofia firmy przekłada się na te obszary, zarówno wewnątrz zespołu, jak i dla graczy.

„Staramy się stworzyć bardzo integracyjny i różnorodny zespół oraz zespół kierowniczy i jestem dumny, że najstarsza część firmy składa się z mężczyzn, kobiet i osób, które również identyfikują się jako osoby niebinarne. Myślę, że jest to dość reprezentatywna próbka szerszego społeczeństwa, a nie przeciętna firma zajmująca się grami, która ma wielu kolesi wyglądających jak ja” – powiedział, wskazując na siebie i śmiejąc się.

Następnie Simon zaczął mówić o ułatwieniach dostępu w grach Mighty Bear. „Jeśli chodzi o zapewnianie takich rzeczy, jak wsparcie dla daltonistów i wskazówki dźwiękowe, jest to coś, czego historycznie nie byliśmy tak dobrzy, jak bym chciał”. Odniósł się do samej liczby niepełnosprawnych graczy – w 2021 roku powiedział Steven Spohn z AbleGamers Przewodowy że w samych Stanach Zjednoczonych jest 46 milionów niepełnosprawnych graczy – i że jest to coś, co jego zespół traktuje priorytetowo w swoich nadchodzących grach.

Wywiad z Mighty Bear Games: Trzy postacie z Mighty Action Heroes pozujące na żółtym tle.

„Staramy się znaleźć sposób na naprawdę zintegrowanie tych funkcji w sposób, który jest dość płynny, ponieważ nikt nie chce wchodzić do menu i włączać wielu rzeczy tylko po to, by mieć normalną grę. Gra powinna być zaprojektowana w taki sposób, aby każdy mógł ją pobrać i grać bez konieczności idealnego myślenia o ustawieniach menu”.

Przechodząc od jednego wielkiego tematu do drugiego, zapytaliśmy Simona o opinię na temat najlepszego podejścia do zarabiania w grach free-to-play. Od reklam, przez płatne bonusy, aż po kosmetyki — przemysł gier zarabia na „darmowych” grach na wiele sposobów, a Simon widział to wszystko w swojej karierze.

Powiedział nam: „Myślę, że zarabianie może faktycznie poprawić wrażenia [of a game] tworząc te momenty tarcia. Powiedzmy, że ktoś ma bohatera, który jest potężniejszy, prawda? Pokonałem tego gracza i nie wydałem, to naprawdę dobre uczucie. Ale musi to być zrobione w taki sposób, aby różnica nie była tak duża. To dość marginalne”. Nie możemy powiedzieć, że się nie zgadzamy. Wyczyszczenie Spiral Abyss Genshin Impact z drużyną tylko dla F2P lub awansowanie w Marvel Snap bez ostatniej zepsutej karty przepustki sezonowej może być o wiele bardziej satysfakcjonujące niż wygrywanie za pieniądze.

Oczywiście nie możemy mówić o grach mobilnych w 2023 roku bez dotykania wzrostu kryptowaluty w tym gatunku. Duża część graczy jest sceptycznie nastawiona do gier blockchain i NFT, a Simon uważa, że ​​mają do tego prawo. „Jeśli mam być szczery, branża gier nie ma fantastycznych wyników w traktowaniu swoich graczy z szacunkiem. Więc jeśli weźmiesz to pod uwagę, nie jestem naprawdę zaskoczony, że ludzie są z natury dość defensywni lub cyniczni. Ale jako twórcy musimy im pokazać, że hej, istnieje wiele różnych sposobów na stworzenie gry mobilnej lub darmowej gry z ekonomią należącą do gracza.

Wywiad z Mighty Bear Games: Schemat blokowy ekosystemu Mighty Net.

Wspomnieliśmy o tym również dlatego, że Mighty Action Heroes, następna gra Mighty Bear, jest częściowo grą typu blockchain. „So Mighty Action Heroes to darmowa gra. Niektóre części gry są na łańcuchu, więc gracze mogą wymieniać się przedmiotami kolekcjonerskimi. To nie jest tak, że zbudowaliśmy projekt kryptograficzny i postawiliśmy grę na wierzchu. Mamy pewne elementy, którymi gracze mogą handlować, a ekonomia jest w rzeczywistości własnością gracza. Dajemy graczom dużo kontroli.”

Simon uważa również, że jest to część koniecznej zmiany, aby utrzymać mobilne studia typu free-to-play, takie jak jego. Powiedział nam: „Myślę, że w ciągu najbliższych 12 do 18 miesięcy zobaczycie wiele małych i średnich mobilnych studiów free-to-play albo zamkniętych, albo po prostu sprzedawanych tanio większym graczom, ponieważ nie dostosować się. To dość smutne, ale to także część cyklu koniunkturalnego, wiesz, coś innego się pojawi. Pojawią się nowe możliwości”.

Free-to-play międzyplatformowe gry stają się coraz bardziej popularne na Switchu, więc zapytaliśmy Simona, czy ma jakieś plany przeniesienia tytułów Mighty Bear na naszą ulubioną konsolę. Powiedział: „Jestem fanboyem Nintendo. Z wyjątkiem Virtual Boya, posiadałem każdą wyprodukowaną maszynę Nintendo. Więc chciałbym zrobić coś na Switchu. Myślę, że wiązało się to z pewnymi wyzwaniami biznesowymi, ale zdecydowanie jest to coś, na co jestem otwarty”.

Po omówieniu wszystkich ciężkich tematów nadszedł czas, aby zadać ekscytujące pytanie – co dalej z Mighty Bear Games? Radość na twarzy Simona była widoczna, gdy zaczął mówić o planach studia na przyszłość. Powiedział: „Przez ostatni rok lub półtora roku byliśmy naprawdę spuszczeni, a teraz dochodzimy do punktu, w którym możemy zacząć pochwalić się tym, co zbudowaliśmy. Myślę, że wiele osób będzie się przy tym dobrze bawić”.

Mighty Action Heroes pojawi się jeszcze w tym roku na urządzeniach mobilnych, jeśli szukasz nowej rozgrywki wieloosobowej, w której „walczysz o swoje prawa do niejedzenia śmieciowej pizzy”, czyli pizzy hawajskiej. Słowa Simona, nie nasze! Będziemy również wypatrywać kolejnych wpisów w Mighty Net w ciągu najbliższych kilku lat.

Czekając na premierę Mighty Action Heroes, sprawdź naszą listę najlepszych gier mobilnych w 2023 roku lub najlepszych mobilnych gier wieloosobowych w tym roku.

[ad_2]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kamil Leworski to doświadczony specjalista od gier komputerowych, który posiada szeroką wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie. Jego pasja do gier komputerowych pojawiła się w bardzo młodym wieku i od tamtego czasu zawsze marzył o tworzeniu wspaniałych gier, które dostarczą wiele radości i emocji graczom. Jego umiejętności projektowania gier są na bardzo wysokim poziomie, dzięki czemu potrafi tworzyć gry, które zachwycają zarówno swoim wyglądem, jak i rozgrywką. Kamil zawsze stara się, aby każdy element gry był dopracowany i połączony w całość, co sprawia, że gra jest wciągająca i angażująca. Jego umiejętności programistyczne pozwalają mu na tworzenie skomplikowanych algorytmów i mechanik rozgrywki, które sprawiają, że gra działa płynnie i bezproblemowo. Kamil jest również ekspertem w dziedzinie sztucznej inteligencji, co pozwala mu na stworzenie gier, które są inteligentne i dynamiczne. Kamil jest również bardzo kreatywnym człowiekiem, który potrafi wprowadzać innowacje i nowe rozwiązania do swoich projektów. Dzięki temu jego gry zawsze są unikalne i oryginalne. Jego umiejętności przywódcze są również godne podziwu, ponieważ potrafi poprowadzić zespół do osiągnięcia celów projektu. Kamil potrafi motywować zespół, organizować pracę i delegować zadania, dzięki czemu projekt przebiega płynnie i skutecznie. W sumie, Kamil Leworski to nie tylko specjalista od gier komputerowych, ale również osoba, która potrafi połączyć swoją pasję i umiejętności, aby tworzyć gry, które dostarczą wiele radości i emocji graczom.