Witam kolegów forumowiczów, z góry przepraszam jeśli temat już był, ale nie znalazłem, może któryś z modów podepnie pod właściwy wątek. Moje pytanie jak w temacie, czy ktoś praktycznie przerabiał u siebie w aucie sytuacje gdy ma zmieniony program, ale dodatkowo ma zainstalowany wyłącznik w celu umożliwienia powrotu do oryginalnego programu w Chipie. Uprzedzę pytanie "po co", ano po to że oryginał sprawuje dość ekonomicznie jak na 150KM, a wiadomo po Chipie autko ma kopa ale i spalanie wzrasta. Pozdrawiam Elmo_pf
------------------------------------- Posluchaj noca Radio FG z Paryza a otworzysz oczy! (Astra, Hotbird, internet)
Jak kolega to widzi ? wyłącza chipa i jedzie na seryjnym programie tak ? przecież chip to programowanie seryjnego EPROMA lub jego wymiana - a seryjny program mówi miło było ale ja spadam bo ty jakiś niewyżyty jesteś i odpoczne sobie na twardzielu u tunera do czasu jak będziesz sprzedawał bryke !
------------------------------------- Preferuję właściwe odżywianie, które aktualnie odgrywa dużą rolę dla rzeszy rodaków. Rosnąca świadomość zdrowego trybu życia, być może zakorzeniła się w Naszych głowach na dobre. Eksportem różnorodnych dodatków do żywności, z pewnością polepsza odżywczość produktów spożywczych.
Z wykształcenia jestem elektronikiem, informatykiem wiec jak wygląda chiptuning wiem doskonale, moje pytanie bardziej kierowałem w stronę takiej przeróbki komputera, która pozwala wybrać jedną z zapamiętanych map, w tym oryginalną. doskonale zdaje sobie sprawę z faktu, że to zmiana EPROMA, bo z firmy w której pracuję niejeden Tuner kupował programatory. Często jest tak, że dzwonią ludzie, pytają który programator kupić, żeby obsłużył taką czy inną pamięć. OK mam nadzieję, że teraz moje pytanie stało się bardziej przejrzyste. Sorki za OT Pozdrawiam Elmo_pf
temat założyłem i chciałem o nim podyskutować, ponieważ jeden z moich kolegów kupił sobie A3 z silnikiem 1.9TDI i tam ma możliwość ustawienia 3 map 90, 110 i 125 KM. A ja myślałem też o innym wykorzystaniu takiej modyfikacji, mianowicie, zrobić 2 chipy na 180KM (w miarę bezpiecznie) i na 220 (jakaś zabawa na torze). Wiadomo, że nikt za każdym razem nie będzie dłubał w komputerze żeby przekładać kości, lub też je przeprogramować.
------------------------------------- Meble na Wymiar Szafy wnękowe
Wiem co można wykrzesać z takiego silniczka, śledzę osiągnięcia kolegów z forum, nawet pytałem o szczegóły na PW, wiem że bez problemu z AGU da się wykrzesać po przeróbkach mechanicznych nawet 250 - 270KM, ale póki co nie mam 10-15 tys na zbyciu :D
Dobry programik za około 1500 zł i nie kombinowałbym nic wiecej jak kasy nie masz :) Na jakis czas ci styknie zrobisz cos około 180-190 i bedzie git po co kombinować tak- bez sensu dla mnie zwłaszcza ze fundusze ostro ograniczone a jak chcesz jezdzic ekonomicznie zeby ci mało palił to zrób sobie chipa ekonomicznego :)
------------------------------------- TVP INFO - Prawie jak letterbox. Prawie robi wielką różnicę. Lista kanałów N http://pl.youtube.com/watch?v=Zk5FfqAPc ... re=related http://pl.youtube.com/watch?v=N-nSu9-YcsA