[ad_1]
Alan Wake 2 ma nowy cel planu, który wymaga dodania kilku konkretnych informacji do twoich spraw poprzez gromadzenie plików i profilowanie osób. Kiedy już będziesz mieć wystarczające dowody, aby Saga mogła opracować nowy plan ataku i pomóc Alanowi, możesz przedstawić swój plan Caseyowi i Estevezowi. Prowadzi to jednak do punktu, z którego nie ma odwrotu w Alan Wake 2. Ponieważ ten krok może być nieco skomplikowany – a w niektórych przypadkach nawet pełen błędów – opisałem, jak wymyślić nowy plan w Alan Wake 2, jak a także czego się spodziewać poza nim.
Jeśli nie było to już oczywiste, w Alan Wake 2 znajdują się spoilery dotyczące historii Sagi.
Nowy plan Alana Wake 2 Saga
Gdy miniesz walkę z bossem Scratch na dziedzińcu stacji szeryfa, zakończysz rozdział 6 historii Sagi, koniecznością „wymyślenia nowego planu”, ponieważ odkryłeś, że Alan Wake w rzeczywistości wciąż jest uwięziony w Ciemnym Miejscu. Oto, co musisz zrobić, aby opracować ten plan i przejść dalej w rozdziale:
- Porozmawiaj z Caseyem i Estevezem i wyczerp wszystkie opcje dialogowe obiema postaciami. W końcu dostaniesz klucz do celi więziennej od Esteveza. Upewnij się także, że dodałeś wszelkie wskazówki, które uzyskasz w wyniku tych rozmów, do Tablicy Spraw Alan Wake 2.
- Użyj klucza do celi więziennej, aby dostać się do skrytki w biurze szeryfa.
- Przejrzyj akta leżące na biurku z przodu i upewnij się, że zbierasz Zarówno akta. „Plik FBC dotyczący progu Cauldron Lake do innej rzeczywistości” oraz „Plik FBC dotyczący możliwości obiektu włącznika światła – Clickera”.
- Skręć w lewo i przejrzyj akta na drugim biurku. Tym razem do zebrania jest tylko jeden plik – „Plik FBC: Dark Presence przybrał postać Barbary Jagger”.
- Dodaj wszystkie trzy wskazówki dotyczące plików FBC na tablicę spraw, w szczególności przypadek „Obudź i kliknij”. Wskazówka Barbary Jagger prowadzi do zadania „Scratch? Or Wake?” dochodzenia, wskazówka dotycząca progu Jeziora Cauldron Lake prowadzi do rozdziału „Jak uratować przebudzenie?” dochodzenie, a wskazówka dotycząca możliwości Clickera łączy się z pytaniem „Clicker nadal przydatny?” dochodzenie.
- Dodaj inne wskazówki do tablicy spraw. Jest prawdopodobne, że dodanie tych wskazówek otworzyło przed tobą nowe możliwości zadawania pytań i być może masz już pewne pasujące wskazówki.
- Profil Tora w „Trusting Wake” aby dowiedzieć się więcej o Clickerze.
- Zapytaj Esteveza o Clickera następnie dodaj wskazówkę uzyskaną w wyniku tej rozmowy do Tablicy Spraw.
- Znów profil Tora, tym razem o „Rescuing Wake”. To pozwala Sadze opracować plan ratunkowy, używając samego Clickera, aby wydostać Alana z Ciemnego Miejsca.
- Podziel się planem, rozmawiając z Estevezem i Caseyem.
Uwaga: niektóre raporty graczy sugerują, że ten cel może zawierać błędy – najwyraźniej szczególnie na PC – uniemożliwiając podzielenie się planem z Estevezem i Casey oraz kontynuowanie historii. Miejmy nadzieję, że Remedy wkrótce to załata, ale upewnij się, że wykonałeś powyższe kroki, na wypadek gdybyś nie zdając sobie sprawy, przegapił wskazówkę.
Po opowiedzeniu parze o nowym planie, staniesz przed punktem, z którego nie ma odwrotu i ważna decyzja, która będzie miała wpływ na Twoje postępy. Jeśli zdecydujesz się kontynuować, musisz pojechać do Cauldron Lake i wprowadzić plan Sagi w życie, ograniczając dokąd możesz się udać. Po ukończeniu pozostałej części Rozdziału 7 będziesz zmuszony grać jako Alan Wake, kończąc wszystkie rozdziały historii Alana, których jeszcze nie ukończyłeś, i ostatecznie zmierzając w stronę zakończenia Alana Wake’a 2.
Jednak ponownie będziesz grać jako Saga, więc nie jest to ostatni raz, kiedy ją widzisz. Chociaż Twoje możliwości podróżowania będą ograniczone, możliwe, że nie będziesz miał dostępu do niektórych przedmiotów kolekcjonerskich, takich jak pudełka na drugie śniadanie i skrytki Alana Wake’a 2.
Odwrotnie, jeśli podczas rozmowy z Estevezem wybierzesz opcję „Jeszcze nie”, będziesz mógł swobodnie eksplorować Jezioro Cauldron, Bright Falls i Watery, aby zawiązać wszelkie luźne końce, zmień postać na Alana, uzupełnij zapasy (być może używając klucza do latarni morskiej Alan Wake 2) lub zbierz przedmioty kolekcjonerskie. Możesz oczywiście wrócić do Esteveza i kontynuować plan Sagi, gdy uznasz, że jesteś gotowy. Jeśli zależy Ci na 100% ukończeniu kursu, zdecydowanie wybierz tę opcję i sprawdź, czy niczego nie przegapiłeś!
© GamesRadar+. Nie może być powielana bez zezwolenia.
[ad_2]