Everadvice – Najnowsze wieści

Twoje źródło informacji

Alan Wake 2 lighthouse in watery
Aktualności

Jak zdobyć klucz do latarni morskiej Alan Wake 2

[ad_1]

Klucz do latarni morskiej Alan Wake 2 pozwala ci dostać się do latarni morskiej Watery i zrabować trochę zapasów, ale potrzebujesz klucza z ostatniej skrytki kultu. Zdecydowanie warto zajrzeć do latarni morskiej, aby zdobyć zapasy na koniec gry Alan Wake 2, ale zdobycie tego wymaga sporo wysiłku i pojawi się późno w historii Sagi. Oto, co musisz zrobić, aby zdobyć klucz do latarni morskiej w grze Alan Wake 2.

Kluczowa lokalizacja latarni morskiej Alan Wake 2

Klucz do latarni morskiej Alan Wake 2 w skrytce kultowej w pomieszczeniu z dowodami

(Zdjęcie: lekarstwo)
Więcej przewodników po Alanie Wake 2

Kod do drzwi studia telewizyjnego Alan Wake 2
Klamka do drzwi i karabin myśliwski Alan Wake 2
Ulepszenia ekwipunku Alana Wake’a 2
Kod do drzwi hotelu Alan Wake 2 Oceanview
Alan Wake 2 pisanki

Klucz do latarni morskiej jest gwarantowanym przedmiotem w finale Skrytka Alana Wake’a 2 otwierasz. W sumie jest ich 22, więc którakolwiek z nich będzie 22. skrytką, którą otworzysz, będzie zawierała klucz do latarni morskiej, niezależnie od tego, gdzie się znajduje. Jeśli otwierałeś je w trakcie podróży Sagi, prawdopodobnie będzie to skrytka w pomieszczeniu z dowodami w Biurze Szeryfa w Bright Falls. Oczywiście może znajdować się w innej skrytce, którą przegapiłeś, jeśli będziesz wycierał niedokończone wątki w historii Sagi, zanim zaczniesz grać w Alan Wake 2 i wymyślisz nowy cel planu.

Gdy zbierzesz klucz do latarni morskiej, jedź do Watery, biegnij na zachód przez miasto i kieruj się ścieżką na południowym klifie, aby dotrzeć do latarni morskiej. Tutaj możesz użyć klucza na drzwiach i splądrować to, co jest w środku. znalazłem dwie strony rękopisu, huk błyskowy, flara, dwie butle z propanem, amunicja do karabinu, amunicja do strzelby i podkładka urazowa. Istnieje również projekt maszyny zaprojektowanej prawdopodobnie przez Ilmo Koskelę, zwanej Shadow Monster Light Ray 3000, która wygląda, jakby wykorzystywała promień latarni morskiej do niszczenia cieni z Ciemnego Miejsca.

Niestety, nie tylko ta maszyna nie działa, a plany nie służą do niczego innego, ale nie można też wejść na latarnię morską, ponieważ drzwi są zawalone klockami. Służy po prostu jako dodatkowa skrytka kultowa, którą możesz zdobyć, zawierająca o wiele więcej przedmiotów niż zwykle. Nie zapomnij także o rymowance „Alan Wake 2”, która znajduje się w pobliżu.

© GamesRadar+. Nie może być powielana bez zezwolenia.

[ad_2]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kamil Leworski to doświadczony specjalista od gier komputerowych, który posiada szeroką wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie. Jego pasja do gier komputerowych pojawiła się w bardzo młodym wieku i od tamtego czasu zawsze marzył o tworzeniu wspaniałych gier, które dostarczą wiele radości i emocji graczom. Jego umiejętności projektowania gier są na bardzo wysokim poziomie, dzięki czemu potrafi tworzyć gry, które zachwycają zarówno swoim wyglądem, jak i rozgrywką. Kamil zawsze stara się, aby każdy element gry był dopracowany i połączony w całość, co sprawia, że gra jest wciągająca i angażująca. Jego umiejętności programistyczne pozwalają mu na tworzenie skomplikowanych algorytmów i mechanik rozgrywki, które sprawiają, że gra działa płynnie i bezproblemowo. Kamil jest również ekspertem w dziedzinie sztucznej inteligencji, co pozwala mu na stworzenie gier, które są inteligentne i dynamiczne. Kamil jest również bardzo kreatywnym człowiekiem, który potrafi wprowadzać innowacje i nowe rozwiązania do swoich projektów. Dzięki temu jego gry zawsze są unikalne i oryginalne. Jego umiejętności przywódcze są również godne podziwu, ponieważ potrafi poprowadzić zespół do osiągnięcia celów projektu. Kamil potrafi motywować zespół, organizować pracę i delegować zadania, dzięki czemu projekt przebiega płynnie i skutecznie. W sumie, Kamil Leworski to nie tylko specjalista od gier komputerowych, ale również osoba, która potrafi połączyć swoją pasję i umiejętności, aby tworzyć gry, które dostarczą wiele radości i emocji graczom.